Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se että eräs ei kuunnellut taaskaan mitä ajoin takaa.

Ihan kauhea väsy uudenvuoden jälkeen ei oo ees saanu univelkoja kuitattua kun oon joutunu raataan töissä aamusta iltaan. Nyt sit nukun vaan pitkin päivää enkä saa tehtyä mitään fiksua.

[q]Zapa, 13.11.2005 20:16:
tähän väliin voinkin heittää uusimman tarja-turus vitsin:

Tarja Turunen heräsi aamulla - kokeili tavaraansa ja sanoi miehelleen että, sie "nightwishiin" minnuu eilen illalla?
[/q]

*röhötystä*

[q]kindertin, 11.7.2009 12:10:
Ärsyttää kun en kirjota levyihin et mitä ne sisältää!
Oon koko aamun huudattanu jotain levyä, jossa on 7 settiä, nähtävästi täältä klabbarista ladattuja.
Ihan mielettömän hyvää pauketta, mut kun en tiedä kenen
Ois voinu vaik hehkutella tekijöille suoraan mut ÄÄÄÄH!!
[/q]

Eiköhän niissä oo mp3-tagit. kato koneella:P

Nyt vasta huomasin että Supergrass tulee provinssiin! Prkl!

[q]Heli, 3.1.2009 11:37:
---
crissy, 3.1.2009 09:43:
---
Heli, 3.1.2009 01:06:
mies, taas vaihteeksi.

---

again...

---

no joo ku se väitti et 11kuukautinen koira on hankala kouluttaa. horseshit!
[/q]

mut pian 27v mies on hankala koulutettava..:D

Siemenelliset viinirypäleet.

[q]Yonna, 7.4.2008 09:12:
Ei siinä saikkulapussa varmaan lue ettei alkoholia saa juoda tai ulkona käydä? Voihan jollain olla vaikka käsi kipsissä, mutta ei se tarkoita että sisällä pitää istua koko sen ajan. Mut siis joo, jos tietää et toinen on lusmuilija muutenkin niin varmaan sapettaa.
[/q]

Joo ei oo käsi kipsissä.
Sil o semmost saikkuu, et "jos jaksat lähtee dokaa ni luulis et jaksat lähtee töihinkin".

No vittu unfair much!

Tullu klo 17 jälkeen KAKSI toimenpidepyyntöä, joissa deadline huomenna klo 9.

Perkeleen hyttyset, ne vois kyllä lahdata sukupuuttoon, en keksi yhtään mitään järkevää syytä niiden olemassaoloon -

[q]Freja, 19.1.2009 18:34:
---
domi, 19.1.2009 18:32:
Se että eräs ei kuunnellut taaskaan mitä ajoin takaa.

---

Tää ei sit ollu minä. Eihän?

:D
[/q]
Mä niin arvasin et kommentoit tähän.

Mut ei, et ollu sinä :D

(ainakaan vielä)

Ensimmäinen helle viikonloppu tiedossa, ja mä olen KUUMEESSA kotona *toktok*
Kuumetta ei nyt juuri muutenkaan kestä mut v*ttu jossain helteessä, ei tuu olee helppoo *pökr*

Sainpa sitten juuri parkkisakon, jossa ei olisi mitään erityistä ärsyyntymistä jos en olisi saanut sitä tavasta parkkeerata, jota olen noudattanut viimeiset viisi vuotta sakotta.

Paikallisen Prisma-keskuksen parkkihalliin tulee jätettyä auto aina siellä asioidessa - noin viisi kertaa viikossa siis. Parkkihallissa on aina ollut muodollinen parkkikiekon käyttövaatimus, mutta en tunne ketään joka sitä noudattaisi. Aikaisemmin tästä ei ole tullut mitään sanktioita, mutta ilmeisesti parkkihalli on nyt siirtynyt Keravan kaupungin pysäköinninvalvonnan alaisuuteen kaikessa hiljaisuudessa ja käytäntö on muuttunut. Palasin autolle parkkipirkon lapun ollessa vielä kädenlämmin Pirkon kirjoitellessa lappuja ympäröiville autoille, joissa niissäkin komeili parkkisakko lähes kaikissa. Autoista näki suoraan, että ne on pysäköity halliin korkeintaan puolen tunnin sisällä.

Hieno fiilis. Oma mokahan toi on, mutta on se nyt silti jumalauta.

Tän päälle oli vielä hauskaa kuunnella Pirkon vittuilua kun koitti kysellä asiasta. Selkeästi tohon hommaan ei palkata aurinkoisen persoonallisuuden tai sosiaalisten kykyjen perusteella.

Kurkku kipee, naama valuu, kaikki tukossa ja vituttaa *poks**nyyh*

Se kun pidetään ihan avuttomana, ja aletaan neuvomaan jossain astianpesukoneen tyhjennyksessä. Voi jumalauta kai nyt osaan yhen tiskikoneen tyhjentää, ja osaan jopa kattoa et onko siellä puhtaat vai likaiset. AAARRRGGH! *toktok*

Lukkari ja sen tekeminen. Viime vuoden ja tän vuoden kurssit menee kaikki päällekäin. Huomenna ois samaan aikaan alotusluento kahesta kurssista ja molemmilla ois tärkee olla läsnä. Ja miten on mahollista, ettei ykskään saksan kurssi sovi mun lukkariin?? Silti ei tuu suositeltavaa määrää noppia. Ottaa kyllä niiiiiin päähän.

[q]sune, 17.1.2007 16:19:
Toiseks mua ärsyttää tää helvetin hätäkeskus. Sinne kun soittaa niin on suurempi rikos ku se että jätät soittamatta. Et parempi se on jättää ne ihmiset kuolemaan kadulle kun soittaa apua. Näin meillä täällä kalliossa. *igor*[/q]
Jos hätäkeskuksen toiminta ärsyttää, on opettavaista asettua hetkeksi linjan toiseen päähän ja miettiä, miksi palvelu vaikuttaa mahdollisesti tylyltä. Ohessa linkki hätäkeskuksessa toimivan hätäkeskuspäivystäjän blogiin:

"Hätäkeskus, kuinka voin auttaa ja palvella..."

Kuvauksia hätäkeskuspäivystäjän arjen tähtihetkistä ja riemunkiljahduksista, eli kaikesta siitä paskasta ja niistä outouksista, jota tämä työ on tulvillaan. Nimet, osoitteet ym. tietenkin muutettu ja jottei työnantaja närkästy; nämä eivät ole Hätäkeskuslaitoksen virallisia mielipiteitä tai lausahduksia. Itse asiassa kaikkea muuta kuin sitä.

se ku kaikki menee vituille. *toktok*

ennen nukuttiin nykyään ei, ainakaan ilman lääkkeitä. saatana tinnitus huutaa niin vitusti. *täysin rikki*

Sade, taukoamaton hikoilu ja paha maku suussa.

O