Mikä ärsyttää?
[q]kindertin, 18.9.2008 13:22:
..juurikin tämä. Samoten toi v*tun jaffa
[/q]
Aivan samaa mieltä
äsken tuli neloselta jotai "anti-tupakka mainoksii" raivostuttaa tollaset.. vähemmästäki vaihtaa kanavaa ku joka mainos tauol joku ukko rupee kuuluttaa siin tyylii "NYT ON TAUKO, VAAN EI TUPAKKA TAUKO!" ja "HEITÄS SE RÖÖKI NYT POIS!" ja "JOS POLTAT, OLET URPO!"
aaghhhh
jos joku tulis oikeesti vineemään tollee ni tekis varmaa mieli vetää sitä turpaa :P
REDRUM. Menin eilen tilaan bissee aikas söösseis, mut silleen kivois ja sitten se tarjoilija kyl laskutti, mut ei tuonut niitä bissejä, joten mä olin silleen että mtvt ja se set sit tokas: "sä oot humalassa ja mä oon selvinpäin" ja mä huudahdin sille, että mä oon meistä se selvempi ja sit tulikin jo lifetime porttari. [/endofrant]
Kello on 7:47 ja en oo viel saanut unta.
[q]Sakari, 13.12.2008 07:57:
REDRUM. Menin eilen tilaan bissee aikas söösseis, mut silleen kivois ja sitten se tarjoilija kyl laskutti, mut ei tuonut niitä bissejä, joten mä olin silleen että mtvt ja se set sit tokas: "sä oot humalassa ja mä oon selvinpäin" ja mä huudahdin sille, että mä oon meistä se selvempi ja sit tulikin jo lifetime porttari. [/endofrant]
[/q]
En mitenkään epäile etteikö sun versio tarinasta ois totta, mutta ootko varma että näin tosiaan kävi? Muistan itse baarimaija-ajoilta kun humaltuneet asiakkaat aina ajoittain unohtivat jo saaneensa hetki sitten ostetun juomansa. Välillä ne unohti ne tiskille tms. melkein juomattomina, välillä ne joi ne kiireellä ja tuijottivat tyhjää lasiaan ihmetellen ja vaatien sitä maksettua (juuri juotua) juomaansa... Niin silloin tuli itsekkin käytettyä "mä oon selvinpäin, sä oot humalassa"-korttia, jos tilanne äityi kiivaammaksi väittelyksi. Jeps.
(vai oliks toi son postaus tarkotettu, että sua ärsyttää sun oma baarikäytös?)
ärsyttää kun en parannu.
ja piti olla tänää firman ilta, mut liian paljon porukkaa kipeenä ni se peruuntu. enkä voinu ite lähtee ees juhlimaan varasuunnitelmaB-paikkaan, kun niin karsee olo.
[q]Quakey, 19.9.2008 12:28:
äsken tuli neloselta jotai "anti-tupakka mainoksii" raivostuttaa tollaset.. vähemmästäki vaihtaa kanavaa ku joka mainos tauol joku ukko rupee kuuluttaa siin tyylii "NYT ON TAUKO, VAAN EI TUPAKKA TAUKO!" ja "HEITÄS SE RÖÖKI NYT POIS!" ja "JOS POLTAT, OLET URPO!"
aaghhhh
jos joku tulis oikeesti vineemään tollee ni tekis varmaa mieli vetää sitä turpaa :P
[/q]
Jos poltat, olet urpo.
Autokoulu.
Hommat sujuu, mutta ei voisi autot ja ajaminen vähempää kiinnostaa.
Minkäs teet, sinne menty ja maksettukki jo koko p*ska. ;|
Niiin booooring ja turhaa ja ajaminen on iha tyhmää.
Hohhoijaa.
[q]noena, 29.5.2009 01:17:
Ensimmäinen helle viikonloppu tiedossa, ja mä olen KUUMEESSA kotona *toktok*
Kuumetta ei nyt juuri muutenkaan kestä mut v*ttu jossain helteessä, ei tuu olee helppoo *pökr*
[/q]
Sun keho on nyt ilmeisesti ymmärtänyt vähän väärin tän helteen konseptin; sun pitää kertoo sille, et helle ei tarkota sisäistä "hellettä" vaan ulkoista
*ISO-parannus-*hali**
se, ettei voi ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa väittää sitä mitä luulee.
Rahaa tuli, rahat meni.
Tää kituutus on ihan hanurista. Pitäis elää kuukaus pelkällä vedellä niin sais kaikki laskut ajantasalle.
Ärsyttää kun joutuu maksaan jokaisen laskun viikon-kuukauden myöhässä
[q]wiwi, 16.9.2008 14:52:
---
MiksuK, 16.9.2008 11:03:
Soneran uusi megabanneri
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin?
---
Olin just tulossa postaa, että noi helvetin mainokset, jotka pomppii päin pläsiä kun käyttää klubbaria. Sinänsä ymmärrän, miksi mainoksia on, mutta kun ne ovat tosiaan noin überärsyttäviä. Mrrh!
[/q]
Asentakaa Firefox ja siihen ad blocker ( https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 )
Niin ei ressaa enään ...
Laitoin blistexiä sormilla huulilleni. Hetken päästä rupes silmä kutiamaan, nii rupesimpa sitte sörkkimään sitä sillä hemmetin blistex-sormella. Ei ainakaa helpottanu oloa.
Ihmisten spekuloinnit ja johtopäätökset asioista joista eivät tiedä mitään, aiheuttaen samalla pahaa mieltä muille.*eiei**dissaa*
sellaset ihmiset jotka eivät voi kertoa mistään asiasta suoraan vaan pitäisi hautoa niitä ensin vuoden päivät
[q]Super-Kerttu, 20.9.2008 16:16:
Se kun aivastaa just kun on saanut ripsarit laitettua.. Nätti pandakarhu! Kiva kun oli just saanut bilemeikin valmiiksi!
[/q]
Sähän oot ajoissa! :)
Se kun aivastaa just kun on saanut ripsarit laitettua.. Nätti pandakarhu! Kiva kun oli just saanut bilemeikin valmiiksi!
ei uskalla lähtee kuntosalille kun eilen tuli damagea kun kaveri kirjaimellisesti ajo syliin mikroautolla ja kädet vähän hellänä kun ottaa cartingautosta kopin. :S
Pitää olla kuudelta jo takas intissä ja sit viikoks syndaaleniin leirille. Vittuuuuuuuuuuuu
Se et käytiin päivystykses tuon ipanan kanssa ja lääkäri sit ehdotteli kaikkea vauvarokosta, allergian kautta ihottumaan..
tausta: 4.5v likka jolla pe illalla nous kuume, la lämpöö ja pieniä näpynalkuja suupielissä. tänään ei kuumetta mut näpyt pahentunu.
crp oli 16 ja muut arvot normaalit. Anto rasvan ja passitti himaan. Huomenna mun tarttis viedä neiti tarhaan, tietämättä onko edes tarttuvaa. Olisin vieny hemoon lastenlääkärille mutku ei oo ku huomenna vasta eka aika vapaana.
ei oo kuulemma enterorokkoo ja vesirokkokaan ei näytä tolle.