Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tänään on ihan selvästi tyhmien ihmisten päivä joidenkin pitää vaan sotkea kaikki läsnäolijat omaan henkilökohtaiseen draamaansa.

[q]niomic, 29.5.2009 02:03:
Ymmärtäisin tämän siinä mielessä, että herkät kamat jäisivät hihnan päässä esim. painavampien päälle. Ihmetyttää kuitenkin miten tuo nyt vaikuttaa siihen itse pakkaamiseen niin paljon? Tai ehkä käyt huomattavasti isommilla ostosreissuilla, niin tavaraa on niin paljon, että järjestyksellä on väliä pakkauksenkin suhteen.
[/q]

Eipä toi nyt millään pienellä tavaramäärällä harmitakkaan, käyn vaan niin saakelin harvoin kaupassa ja ostan aina maitoa ja juureksia ja semmosia painavia juttuja. Mä tosiaan mietin sen pakkausjärjestyksen valmiiksi, kun ladon niitä kamoja siihen hihnalle. Helpottaa pakkaamista, kun ne tulee siinä järjestyksessä, kun oon ne latonut. Tää järjestys ottaa myös huomioon sen, että esimerkiksi pakasteet ja helposti paleltuvat (salaatit & yrtit yms) ei ole kovin lähellä toisiaan ja sekin harmittaa, jos vaikka tomaatit tai jukurttipurkit jää jonkun maito tai jukurttitölkkien jyräämäksi ja menee hajalle tai mössöksi.

Samalla tavalla mua harmittaa myös se, jos kassantäti laittaa muovikassin menemään ensimmäisenä ja mä joudun repimään sen sieltä tavaroitten alta. Eli ei nää nyt mitään elämää suurempia harmituksen aiheita ole, että en mä mitään palautetta S-ryhmään tästä ole ole antamassa.

[q]Android, 4.7.2006 12:01:
Hmm, itse kyllä pystyn lähettämään viestejä, tosin mulla ei olekaan se mesen normaaliversio.
[/q]

Normiversios se just on niin, ettei voi laittaa viestiä kellekään :/

[q]C-Girl, 16.9.2008 09:31:
200e tasauslasku sähköyhtiöltä. Aika helvetin pieleen ne arvioi sitten näitä, 25m2 yksiöstä kyse ja mun äiteenkin kämpässä on pienemmät sähkölaskut...
[/q]
Meil tuli 530€ Vittu

[q]crissy, 16.9.2008 09:11:
voi vittusaatanakyrpäkullipilluvittupuupallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuli postia et hoitomaksu nousee meillä siihen saatanan 233e/kk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rahaa on!!! sitä vittu on niin ettei tiedä mitä sillä kaikella tekis!!!!!!

noh maksettiin me muutenki se 200e mut olisin toivonu et oltais kuuluttu siihen puoliskoo kenellä hoitomaksu laskee..
[/q]

voih
meillä todennäkösesti laskee (mut me ollaaki köyhii valtion liksat *eiei*), niin ainakin se päivähoitomaksuista vastaava sano sillon joskus kesällä... laskuja ootellaan, ne on myöhässä ton lakiuudistuksen takia

Talosta meni vedet poikki. Siis mitä vittua täällä oikein tapahtuu?

[q]Miinapiina, 16.9.2008 10:05:
---
crissy, 16.9.2008 09:11:
voi vittusaatanakyrpäkullipilluvittupuupallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuli postia et hoitomaksu nousee meillä siihen saatanan 233e/kk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rahaa on!!! sitä vittu on niin ettei tiedä mitä sillä kaikella tekis!!!!!!

noh maksettiin me muutenki se 200e mut olisin toivonu et oltais kuuluttu siihen puoliskoo kenellä hoitomaksu laskee..

---

voih
meillä todennäkösesti laskee (mut me ollaaki köyhii valtion liksat *eiei*), niin ainakin se päivähoitomaksuista vastaava sano sillon joskus kesällä... laskuja ootellaan, ne on myöhässä ton lakiuudistuksen takia
[/q]

mä meinaan lasketuttaa sen uudestaan... Ei se vittu voi nousta!

Tää pimeys ja märkyys. Vaan onneks kohta alkaa taas päivät pidentyä.

[q]crissy, 16.9.2008 10:11:

mä meinaan lasketuttaa sen uudestaan... Ei se vittu voi nousta!
[/q]

http://www.lahti.fi/www/cms.nsf/pages/7A28FA58DC810BE0C22571370030BA31

"Korkein päivähoitomaksu 233 €/kk tulee, jos perheen tulot ovat enemmän kuin 3.834 € 3 henkisellä perheellä..."

[q]Norb, 16.9.2008 10:41:

Meil tuli 530€ Vittu
[/q]
Ouch... *eikä*

[q]Lyylikki, 16.9.2008 10:59:
Paljonko sä olet maksanut sähkölaskua kuussa? Me ollaan maksettu 70 m2 kämpässä 40 euroa kuussa ja meitä asuu kolme. Ja me ollaan maksettu sitä noin 10 euroa kuussa liikaa, joten meidän tasauslasku oli pyöreät nolla euroa. 200 euroa tekisi 16 euroa lisää kuussa, joka tuntuu aika hurjalta. Itsellä nimittäin sähkölasku 55 neliön kämpässä oli muistaakseni jonkun 25 euroa kuussa.

Kannattaa ehkä katsoa sitä tasauslaskua, että onko se etäluettu se sähkömittari. Etäluenta saattaa kuulemma välillä vähän epäonnistua, jolloin asiakkaille lähtee tuskaisen suuret tasauslaskut. Jos sulla on se sähkömittari sun omassa kämpässä, niin nyt kannattaa myös seurailla sitä tai sitten pyytää sähkölaitokselta sähkömittari, jolla voit seurata omaa sähkönkulutustasi.

Tietenkään mikään tästä ei päde, jos tuppaat jättämään valot päälle ja jääkaapin oven auki 24/7 tai jos sussa on enemmänkin hortonomin vikaa tms.
[/q]

Heh, muutin kuun vaihteessa. Mittari ei ollut kämpässä vaan viereisessä pannuhuoneessa. Epäilen, että pannuhuoneen sähköt meni kans mun piikkiin... Tai jotain tällaista? Koska ainakin rapun valot oli mun sähkön yhteydessä (asuin siis kellarikerroksessa, jossa oli pannuhuone ja verkkokellarin ovi + yks kämppä). Arviolasku 3 kuukaudelta oli 78e. Eli 26e/kk? Se kuulostais hyvältä.. Mutta toi tasaus!! Tammikuussa viimeks tuli tasauslasku 180e elo-joulukuu. Jokin mättää...

hyvää jatkakaa ihmiset

[q]Banda, 5.11.2009 23:04:
Yks lause, jota en olis todellakaan halunnut kuulla, ja nyt se vaan pyörii mun päässä enkä saa sitä pois.
Ärrr.
[/q]
Tiedän tunteen, osaa olla himpun ärsyttävää :/

..mut niin, mun polvi rupes jotain kipeilee ja temppuileen mikä ärsyttää >:/

[q]MiksuK, 16.9.2008 11:03:
Soneran uusi megabanneri
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin?
[/q]
Olin just tulossa postaa, että noi helvetin mainokset, jotka pomppii päin pläsiä kun käyttää klubbaria. Sinänsä ymmärrän, miksi mainoksia on, mutta kun ne ovat tosiaan noin überärsyttäviä. Mrrh!

Tällähetkellä hammaslääkäri.

Aikaa kului vuositarkastuksessa ehkä joku 10-15 minuuttia.. Lääkäri tökki piikillään vähän ikeniä ja parista hampaasta raapaisi hammaskiveä pois ja sanoi et "eiköhän tää ollu tässä, vuoden päästä taas uudestaan".

Kävelin tiskille ja respaneiti kirjoitti 60 euron laskun.. Suhteellisen suolainen minuuttihinta..

There's a buck in that racket, pal.

[q]`Ԡի, 16.9.2008 19:08:
Ihmiset, jotka kirjottaa jotaan sköbelöä ja sit tyrkkää sinne loppuun
edit, ja sit ne vielä kertoo mitä ne editoinnu.

edit: muchos typ0ja, syvennykset & lauserakenteita selvemmix lololol *homoilel*

Kovat jätkät ei editoi.
[/q]

repesin

edit.

Herätä yöllä johonkin todella idioottimaiseen asiaan, kuin tekstiviestiin ja puheluun.
No, pidänpä tästä lähin taas kännykän öisin äänettömällä.

Ostin uuden hieon vaellusanorakin ja laitoin sen tänään pesuun. Hemmetin takki värjäsi pesukoneen luukun tiivisteen punaiseksi joo pesuohjeessa oli varoitus että pestävä erillään, saattaa värjätä muita vaatteita mut pesukoneesta ei ollut mitään mainintaa. Ja kyseessä on sentään Karhun anorakki. Rouva Palaute pistää kyllä nyt taas palautetta. Ja ei, luukun tiiviste ei puhdistu vaikka miten yrittäisi.

paskanpuhujat

[q]wiwi, 16.9.2008 14:52:
---
MiksuK, 16.9.2008 11:03:
Soneran uusi megabanneri
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin?

---

Olin just tulossa postaa, että noi helvetin mainokset, jotka pomppii päin pläsiä kun käyttää klubbaria. Sinänsä ymmärrän, miksi mainoksia on, mutta kun ne ovat tosiaan noin überärsyttäviä. Mrrh!
[/q]

Sama juttu, palaa käämit tohon saatanan pomppivaan jaffapulloon *grr**toktok*

O