Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kaikkien epäonnisten sattumien ja flunssan ja heilan pojan takia ollaan viimesen kahden viikon sisällä keretty näkee kerran ja sen poika on taas siellä ens viikon, joten kolme viikkoa ja yhden kerran keretään näkemään. o/

saatanan welhon netti pätkii ku helvetin perse kokoajan. irkissä tulee ping timeouttii joku 50 kertaa päivässä ja netinselauksesta ei tu hevonvittua ku valot välkkyy signaalinmenetystä heti kun yli 1kt/s liikennettä. mulla vielä joku saatanan määräaikanen diili tästä päällä, että sain uuden kaapelimotun ilmaseks, kun vanha (yllättäen welhon) lakkas toimimasta joku aika sitten.

mitkäköhän lienee perusteet, joilla tällaset homodiilit saa purettua... mieluummin ilman nettiä kuin tällasen saatanan sianvitun kanssa.

[q]kindertin, 29.5.2009 11:29:
Rahaa tuli, rahat meni.
Tää kituutus on ihan hanurista. Pitäis elää kuukaus pelkällä vedellä niin sais kaikki laskut ajantasalle.
Ärsyttää kun joutuu maksaan jokaisen laskun viikon-kuukauden myöhässä
[/q]

Joo ja sitten tosta tulee ihan semmonen kierre, että pitää venkoilla ja funtsia, että miten noi hoitaa.

"No mulla on 150 e rahaa ja mulla on tää 100 e lasku ja tää 50 e lasku erääntymässä. Mä voisin maksaa nää molemmat, mutta sitten mulle ei jäisi loppukuuksi yhtään rahaa. Ei. No mä voisin maksaa ton isomman, ni saisin kuitenkin ostettua ruokaa. Ei. No jos mä nyt sitten maksan ton pienemmän ja jätän ton isomman odottaan, siinähän on eräpäiväkin muutaman päivän pidemmällä, ja maksan sen sitten kuun lopussa, kun saan taas rahaa. Ni mulla on vähän enemmän rahaa, niin voin käyttääkkin sitä johonkin." Mitä hittoo, sittenhän se on seuraavalta kuulta taas vaan pois. Itseänsä ei aina ymmärrä.

Mä olen päässyt suhteellisen hyvin irti tosta kierteestä jo, mutta välillä joutuu kyllä sumplaileen. Ja varsinkin, kun rahaa tulee vaan kerran kuussa, niin siinä ei tarvitse arpoa mitä laskuja maksais. Kaikki pois vaan...

Tää vitullinen kylmyys tässä toimistossa. Kädet aivan jääkylmät, et pitäs varmaan olla jotkut lapaset kädessä ja muutenkin ulkovaatteet päällä. Vaikee keskittyy töihinkään ku täytyy vähän välii jotenkin yrittää sormii lämmittää, et voi taas jatkaa tietokoneen näpyttelyy. Ja lämpö kuulemma täysillä...

Se, kun ihmiset valittaa et bussikuskit on töykeitä. Tai no joo, osa varmasti on luonteeltaankin sellaisia, mut on se ny kumma, ku sitten löytyy niitä kohteliaita ja mukaviakin kuskeja, jotka odottavat sen puoli minuuttia ovi auki pysäkillä, jossa ei ole edes mukaan tulijoita, ku joku juoksee kaukaa huitoen, ja si ku pääsee kyytiin ni ei sanota "hei", ei sanota "kiitos", ei ees hemmetti hymyillä, näytetää vaa matkakorttia laitteeseen ja pää painuksissa mennään paikalle istumaan.

Vähemmästäkin nousee tollasesta kyrpä ottaan, entä si bussikuskeil? Heitä ei arvosteta edes hymyn vertaa.

Ärsyttää tollane

[q]Super-Kerttu, 6.9.2007 15:02:
Juurikin sellainen! Itseään se kehuu jonkun parin tonnin eron etsimisestä..*igor*
[/q]

Toi "tukistaminen" vaan just kuulosti sellaselta

Sitä ärsyttää vaan ku oot nuori ja työssään kehittyvä

[q]Jone, 20.1.2009 09:36:
Vittu kun kaiken saa joko tehdä itse tai sitten on vähintään pakko käskeä muita tekemään asioita. Olis joskus kivaa jos ihmiset ihan oma-aloitteisesti vähän tsemppaisivat ja kokisivat osavastuuta.
[/q]

Tiedän tunteen jotenkin. Aika hyvinkin itseasiassa.

Vittu kun kaiken saa joko tehdä itse tai sitten on vähintään pakko käskeä muita tekemään asioita. Olis joskus kivaa jos ihmiset ihan oma-aloitteisesti vähän tsemppaisivat ja kokisivat osavastuuta.

Kun ihmiset eivät osaa pitää lupauksiansa

..ja sit menee illan suunnitelmat iha vituiks.

[q]plink, 4.1.2009 16:38:
saatanan welhon netti pätkii ku helvetin perse kokoajan. irkissä tulee ping timeouttii joku 50 kertaa päivässä ja netinselauksesta ei tu hevonvittua ku valot välkkyy signaalinmenetystä heti kun yli 1kt/s liikennettä. mulla vielä joku saatanan määräaikanen diili tästä päällä, että sain uuden kaapelimotun ilmaseks, kun vanha (yllättäen welhon) lakkas toimimasta joku aika sitten.

mitkäköhän lienee perusteet, joilla tällaset homodiilit saa purettua... mieluummin ilman nettiä kuin tällasen saatanan sianvitun kanssa.
[/q]

Miks mä nauran? :D

Välillä ulos lähtiessä unohtaa kihartaa toisen silmän ripset. Eikä sitä huomaa, ennenkun oot jo laittanut ripsaria.

Sitten toisessa silmässä on kauniin kaartuvat ripset ja toisessa semmoset tököt. Vähän näyttää vammaselta.

Kokeile uusi Flora ruoka Maku!

Ettekö keksiny yhtään tyhmempää nimee?

Mua vituttaa oikeen urakalla tää mun kone. Se on tosi kauan aikaa pitäny ihan älytöntä mekkalaa aina välillä, mutta viimeaikoina se ei ole lopettanut sitä hetkeksikään. Oon huomannut, että musiikkikin kuulostaa aivan erilaiselta, kun taustalla kuuluu vaihtelevan korkeuksinen tasainen humina, surina, ujellus tai kolina. Ajoittain se kyllä tuntuu sopivan ihan vitun hyvin musaan, että en voi täysin valittaa. Oikeestaan kuulostaa siltä, kun kuulisi aina uuden miksin jo montakertaa kuulluista biiseistä*nauru*(silti, kyllä haluun päästä eroon tosta, koska pitää pitää musa aika kovalla, että se nousee ton äänen yli)

[q]alek szahala, 19.2.2009 20:21:
Kokeile uusi Flora ruoka Maku!

Ettekö keksiny yhtään tyhmempää nimee?
[/q]
Täh??? eihän toi oo ees suomee*lmao*
Piti oikeen tarkistaa. Ajattelin, että sä oot lukenu ja kirjottanu ton jotenkin väärin

nyt just tuntuu et ärsyttää kaikki.. vtun työt, työ-asiat,ihmiset,elämä,pakkanen... ja ja ja ja!! STANA!

sain taas muistutuksen miksi vihaan yhtä ihmistä, se ärsyttää että miksi muiden pitää tuoda kyseinen episodi esiin taas jälleen kerran vaikka se vaan repii tuskaisia muistoja esiin kaikille.

*poks**toktok**kissatappelu**senkin**dissaa*

[q]JasoX, 11.7.2009 15:45:
Perkeleen hyttyset, ne vois kyllä lahdata sukupuuttoon, en keksi yhtään mitään järkevää syytä niiden olemassaoloon -
[/q]
Hikipediakin on samaa mieltä: "Hyttyset (Ininys vitutus) ovat poikkeuksellisen vittumaisia lentäviä ja iniseviä hengenvaarallisia tappajahyönteisiä"*nauru*

On sunnuntai, oon töissä ja on hirveä nälkä, koska ehtinyt syömään vain aamiaisen (onneksi aika myöhään).

[q]Sssan*, 16.2.2009 22:29:
Ku ei pääse lenkille kun on niin PiRun kylmä!!
[/q]

Pistä lisää vaatteita. :P Aikoinaan, kun tuli hulluna liikuttua, kävin lenkillä -25 asteen pakkasessa, 6,7 kilometriä meni aika kylmissä merkeissä, mutta se olotila, kun pääsi suihkuun oli jotain aivan uskomatonta. Suosittelen.

äiti kun se taas painostaa opiskelemaan ja vaihtamaan työpaikkaa.
okei, paska palkka, mut kiva duunipaikka ja minkäs teet ku ei ny oikeen jaksa kiinnostaa opiskelu... uus työpaikka ei olis hullumpi vaihtoehto mutku en vaan tiiä mitä haluun tehdä! onko se niin pirun vaikeeta ymmärtää *toktok*

[q]Janisa, 13.12.2008 18:55:
Se, että toi mun puhelin soi tasaisin väliajoin ja siinä ruudussa näkyy numero, jota en tiedä ENKÄ VOI VASTATA! Että miten kirvelee!!!

Nytkin samaan aikaan kun toi puhelin soi tossa mun vieressä laitoin numeroa 020202:een ja on kuulemma salainen.

Saakeli! Toimi, ääni, toimi! Tarvitsen sinua!
[/q]

Missä sun sihteeri?
Mä ehkä laittaisin viestin...

O