Mikä ärsyttää?
[q]astaroth, 24.5.2008 16:34:
---
Freja, 24.5.2008 16:32:
-clip-
---
mua alko kiihottaa :D
[/q]
:D Haluaisin nähdä tuon tilanteen
Joku soittelee salaisesta puhelinnumerosta.
[q]yertle, 4.9.2009 21:08:
Farkkujen ostaminen! Ostin viis vuotta sitte viimeks farkut. Hyvät oli, haluun samanlaiset taas. Mutta missään ei muka myydä LEVIKSIÄ!? MITÄ!
[/q]
Aaargh mikään ei oo NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ ku farkkujen ettiminen..ihan sama minkä kokonen on, housut on AINA väärän kokosia* :C
*ja jos jotenkin maagisesti onnistuu löytämään sopivat ja vielä kivan näköset, ne maksaa vähintään 50 euroa enemmän ku muut kokeillut pöksyt...
Vituttaa ja ärsyttää kaikki
[q]VaLa, 23.11.2008 10:47:
---
crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..
"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"
ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??
Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??
---
Sellanen dokumenttihan on olemassa kun "Michael Jacksinin mieli", niin vastaavanlaisen vois tehtä myös Päivi Räsäsestä. Siinä tutkittaisi tätä hänen vinksahtanutta käyttäytymistänsä. Kaikkihan sen muijan pääkopassa ei voi olla kohdallaan...
[/q]
Kannatan!!!
Mäkistä sai aterian mukana DVD:n ja valikoin sitte House season ykkösen (jaksot 1-4)
No vitut mun kone tuota toistaa.
Haa, nyt kun vielä muistan, täytyy listaa pari juttua mitkä ärsyttää. (Näköjään ärsyttävät kuitenkin aika vähän koska olin unohtanut saman tien.)
Ekana ärsyttää bussit jotka menee etuajassa. Siis mitä vittua?! Ymmärrän toki että on kiire ja että voi olla iso houkutus mennä nopeammin jotkut paikat tasoituksena ruuhkille jossakin muualla, mutta mun mielestä se ei ole hyvä tekosyy. Jos bussi on etuajassa pysäkillä, olisi kohtuullista odottaa siihen aikataulussa näkyvään aikaan kunnes jatkaa eteenpäin. Ei oo juuri mitään vittumaisempaa kuin lähteä töistä etuajassa että ehtisi tiettyyn bussiin ja vaihdot on jo katsottu edeltä, ja sitten bussi huristaa 3-5 min etuajassa pysäkiltä. Ja sit odotellaan seuraavaa 20 minsaa, plus mahdolliset vaihdot mietittävä uudelleen.
Sit ärsyttää kans kun yrittää googletella jotain ja sieltä tulee tusinoittain osumia sivustoilta jotka jotenkin dynaamisesti luodaan haussa käytettyjen sanojen perusteella. Toisaalta täytyy olla aika tyhmä että menee siihen halpaan, mutta toisaalta on vaan pöyristyttävää että noin kehdataan ylipäänsä tehdä.
[q]crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..
"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"
ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??
Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??
[/q]
Murossa jo kerettiin keksimään jotain paljon parempaa...
http://www.voguehost.com/ims/u/jaywalker/kuvie/rasanenrinnat.jpg
[q]noemi, 9.9.2009 18:05:
---
yertle, 4.9.2009 21:08:
Farkkujen ostaminen! Ostin viis vuotta sitte viimeks farkut. Hyvät oli, haluun samanlaiset taas. Mutta missään ei muka myydä LEVIKSIÄ!? MITÄ!
---
Aaargh mikään ei oo NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ ku farkkujen ettiminen..ihan sama minkä kokonen on, housut on AINA väärän kokosia* :C
*ja jos jotenkin maagisesti onnistuu löytämään sopivat ja vielä kivan näköset, ne maksaa vähintään 50 euroa enemmän ku muut kokeillut pöksyt...
[/q]
Vaan minä tyttöpäs löysin kivat ekasta liikkeestä minne menin, ja viel 50% alessa! SUCCESS!
[q]KooKie, 20.3.2007 15:27:
Oikeastaan tää ärsytys jäi eilisaamuun, mutta mua vituttaa noi kielten yo-kokeiden monivalintakohdat. Vittuako siinä mitään kielitaitoa testataan, jos mä osaan sanatarkasti kääntää koko lauseen sujuvaksi suomeksi ja neljästä vaihtoehdosta kaksi on ihan yhtä oikein ja yhtä väärin. Mukavaahan se on, kun "elämän tärkeimmissä kokeissa" joko menestytään tai mokataan arvaamalla.
[/q]
noi vitutti mua kans silloin kun ylioppilaskokeen kävin tekemässä 6v sitten (herranjestas onks siit niin kauan !). ei oo näköjään meininki muuttunut.
[q]crissy, 29.12.2006 15:30:
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!
ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!
[/q]
Kannattaisi mennä suht. nopeasti. Pitkään hoitamattomana saattaa viereinen hammas vaurioitua. Saattaa tulla hampaille ahtaat oltavat, jolloin ne voi tietysti mennä kieroon jonkin ajan kuluttua.. etenkin jos hammas ei puhkea ulos vaan kasvaa poikittain ikenen alla, se puskee hyvin viereistä hammasta.
Alaviisaudenhampaan hoitamaton tulehdus johtaa henkeä uhkaaviin tilanteisiin tulehduksen levitessä kaulalle ja rintakehään. ( Sanoo eräs hammaslääkäri).
Se, että mun piti aloittaa toi supersiivous just tänään.. Nyt on asunto täynnä kaikkea roinaa, mitkä on menossa kaatopaikalle. Täällä ei mahdu edes kävelemään ja on ärsyttävän sotkuista. Ja sitten just huomasin ettei mulla ole jätesäkkejä mihin olisin voinu tunkea noi kaikki rojut. Tekis mieli heittää noi parvekkeelta alas.
Odotan todellakin ylihuomista, että pääsen roudaamaan noi 50 kassia jätettä kaatopaikalle.
No niin justiinsa.
Autosta lähti yön aikana etukilvet käveleen.
[q]blueangel, 26.9.2008 19:08:
Kun makaan jo kolmatta päivää sohvalla oikealla kyljellä. Vatsassa on kolme leikkaushaavaa jotka on perkeleen kipeät eikä pysty kunnolla liikkumaan. En pysty aivastamaan, yskimään enkä hengittämään ihan normaalisti. Olisin tyytyväinen jos olis vielä tippaletku kädessä ja sais koko ajan jotain kivaa lääkettä ni ei tuntis näitä kipuja.
[/q]
Vinkki: yskiessä ja aivastaessa (ja miksei hengittäessäkin) tue vatsaa tyynyllä, helpottaa ko. toimintoja. Ja kotonakin kannattaa syödä kunnolla kipulääkkeitä (burana ja panadol auttavat myös jos ottaa niitä vaan tarpeeksi ja panadolin tuntia ennen buranaa) jo ennenkuin kipu alkaa, se edesauttaa paranemista. Ja tyhmistä tyhmin klisee: ajan kanssa helpottaa vaikkei se tällä hetkellä varmaan lohduta tippaakaan. Tsemppiä.
tänään taas about kaikki.. ei kerkee tehdä mitään mitä haluais :P
[q]tiiplis, 27.9.2008 13:30:
---
blueangel, 26.9.2008 19:08:
Kun makaan jo kolmatta päivää sohvalla oikealla kyljellä. Vatsassa on kolme leikkaushaavaa jotka on perkeleen kipeät eikä pysty kunnolla liikkumaan. En pysty aivastamaan, yskimään enkä hengittämään ihan normaalisti. Olisin tyytyväinen jos olis vielä tippaletku kädessä ja sais koko ajan jotain kivaa lääkettä ni ei tuntis näitä kipuja.
---
Vinkki: yskiessä ja aivastaessa (ja miksei hengittäessäkin) tue vatsaa tyynyllä, helpottaa ko. toimintoja. Ja kotonakin kannattaa syödä kunnolla kipulääkkeitä (burana ja panadol auttavat myös jos ottaa niitä vaan tarpeeksi ja panadolin tuntia ennen buranaa) jo ennenkuin kipu alkaa, se edesauttaa paranemista. Ja tyhmistä tyhmin klisee: ajan kanssa helpottaa vaikkei se tällä hetkellä varmaan lohduta tippaakaan. Tsemppiä.
[/q]
Tänään on ekaa kertaa suht hyvä olo, pystyy kävellä enemmän ja pystyy enemmän olemaan normaalisti. Viimeks oon torstaina syöny panacodia ja buranaa. Eilen sain anopilta rohtoja, Arnicaa jonka pitäis auttaa leikkaushaavojen paranemisessa. Ja jotenkin tuntuu, että se olis auttanu tai sitten ne vaan on menny paremmaksi. Huono homma vaan tässä olossa on että meillä on miehen kanssa tänään kaksvuotispäivä ja ravintolasuunnitelmat meni take away ruoaksi, ja mä makaan sohvalla lahnana. *toktok*
maikkari näyttää bondin 2:35:1 suhteen sijasta 4:3 :) meinas itku tulla.
Se että naapuritalon mummelilla on tapana huudella tuossa pihalla vuorokaudenajasta riippumatta ja siihen on öisin mukava herätä, kun mummeli pauhaa suu vaahdossa pihalla kaikkien naapurien onneksi.
Nooh ensimmäinen valitus on kerätty jo naapurustolta, mummeli alkaa käymään nykyisellään kuulemma väkivaltaiseksikin joten ehkäpä joku jossain puuttuu asiaan (oma perhe ei tunnu ymmärtävän, että mummelin ei nyt olisi ihan parasta asua kontrolloimattomassa ympäristössä).
Tää oksetus. Jotenki on alkanu tuntea ittensä vanhaksi. Reilu vuos vasta kolmivuorotyötä takana, ja oireilut vaan pahenee. Hitto ku ois näin nasta duuni, jossa vielä olis inhimilliset työaikajärjestelyt. Kaikkea ei voi saaha, i knows i knows. Kuhan vaan ei kroppa bragais. Tai jos tää vaikka tästä helpottais.
[q]Hyzenthlay, 28.9.2008 20:11:
Tulorajat viittä vaille yli jo ens kuun jälkeen ei näytä tää 660e/kk riittävän mulle. Taas tää iäisyyskysymys, eli palauttaisko rahaa kelalle ja tekiskö ihan järjettömästi lisää töitä vai jättää kaikki työt tekemättä ja yrittää elää ilman tuloja. Nostakaa tulorajoja lisää kiitos
[/q]
ota vähemmän tukia. tosin itellä semmonen tilanne et otin vaan 4 kuukautta tukia ja kuitenki rajat paukkuu ihan kohta.