Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ihmiset jotka rikkovat vaitiolovelvollisuuttaan tms.
Omaisten on hyvä lukea netistä kuinka hoitaja siellä keskustelupalstoilla naureskelee potilailleen. Vaikka nimiä ei mainittaisi..silti.. Naurava hoitaja nimittäin naureskelee potilailleen ihan oman kuvan ja nimen kera (omaiset varmasti tietävät kuka heidän läheistään hoitaa).
En ymmärrä. On tainnut alan valinta mennä pieleen.

huomenna on kolme tenttiä, ja yhden noista tekemiseen mulla on noin 45 min. aikaa, että jooh..*grr*
no yritetään selvii*joo*

se ku broidi kuskaa kotiin yöks aina välil jonku seuralaisen ja viel sillee, et mä en oo varma onko tääl joku muuki, hyvä se on sit aamulla heräillessä törmää yöpyjään, muutenki näyttää jo nii räjähtäneelt*eiei*

-ku herää aamuyöl tähä hiton nuhaan, eikä saa nukutuks.
-Koulu
-ei tiedä lähteekö aupairiks vai ei..
-porukat
-ei saa illal nukutuks ku pyörii kaikki pääs.
- ja toi *itun netti! 3 iltana jo pätkässy joskus 11 aikaan, eikä toimi sit enää koko yönä. Meen elisalle valittaa haulikon kans

se, että kun nyt broidi lukee yo-kirjotuksiin, niin hän ei sitten mukamas voi tehdä yhtään mitään muuta kun lukea. kyllähän sen nyt ymmärtää, et lukea pitää, mutta hei, vois nyt ees ku syömäst lähtee, ni korjaa omat astiat pois. ja kaikki luonnollisesti lankee mun tehtäväks, ettäpä näin.

se että mul ei oo kunnon hiuslakkaa, vittu tota paskempaa saa tunkee purkkitolkulla

[q]tiiplis, 12.8.2008 22:00:
---
hallucinogen, 12.8.2008 21:54:
---
tiiplis, 12.8.2008 20:58:
Michael Phelps

---

Koska se voittaa kaikki? :D

---

Joo ja ihan kaurapuurolla vaan. Ja kaikki vaan hehkuttaa sitä niin helvetisti.
[/q]

Phelpshän ratsastaa hi-tec-"steroidien" aallonharjalla ja on niiden mannekiini #1. Muuan Mark Spiz oli aikoinaan samassa tilanteessa ja jokainen varmaan muistaa miten kävi.
En ihmettele, jos Phelps voittaa 8 olympia-kultaa: Parasta mahdollista mainosta ja asiakkaita riittää.

Nyt ärsyttää lisää. Tämän vois pistää jo vitutus-ketjuun.

Jonotin 46 minuuttia Digita infon puhelinpalveluun. Turhaan. :D
No, oma vika, olis pitäny selvästi varata siihenkin paljon pitempi aika. Hermot meni, eikä jaksanu enää jonottaa.

[q]alphamagic, 29.10.2008 17:18:
---
Sand3, 29.10.2008 17:16:
---
alphamagic, 29.10.2008 13:40:
Olin taas aamulla kiireessä pakannu koululaukkuni siten että jätin avaimet kotiin. Kovin on kiva todeta se tuossa oven takana kintut ritstissä ja käydä metsästää huoltomiehen numeroo, odottaa sitä puoltuntii ja kaikesta kivasta maksaa viel 20 euroo - rahaahan on kun roskaa etenkin näin loppukuusta opiskelijabudjetilla!
Pitäs varmaan vähän skarpata noitten avaimien kaa

---

Hommaa oveen sellainen koukku mihin laitat avaimet kun tulet kotiin ja otat ne mukaan kun lähdet kotoa. Mulla loppui siihen avaimien unohtelu kotiin kun hankin sellaisen.

---

Vois kyl olla aika harkita
[/q]

Mulla on sellanen kikka, että turvalukon avainpesään olen pistänyt jonkun turhan avaimen ja siihen roikkumaan kotiavaimet. Ne on aina siinä silmien ulottuvilla, kun lähtee pois ja täten muistuu avaimet joka kerta mukaan. Kertaakaan ei ole avaimet sisälle jääneet, kun otin tuon kikan käyttöön.
Toinen hyvä idea on kiinnittää oveen "Muista avaimet"-muistilappu. Toimii kans 90% ajasta. :P

kämppikset, kerpele.

Lopputentti vapun jälkeisellä viikolla enkä oo edes alottanu lukemista. Ei natsaa/ on muuta tekemistä/ pitäs muuttaa ja tehä töitä eikä tentata mitään auton osia, veroja, lakeja ja muuta yhtä raskasta.. UOH

Lämmitysöljytilaus, vittu. liki 900e taas vaihteeksi. Ois se ny voinu kestää vielä ens kuuhun

ÄRSYTTÄÄ !!!!!!!! muLLa ei oo ollu oikeeta lomaa, no nyt äkkiseLtää ku laskee ni ainakaan 5 vuoteen, aina kaikki mahd vapaat ja lomat paiskinu duunia.... alkaa jo pikkuhiljaa oleen hermot siin kuosissa et tää muija fLippaa oikeeSti kohta.... PRKL itku-potku-HuuTo-raivaRit... -> laitokseen ja roska lavalle....

ja toi PRKL snickersin mainos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vitun nykymusiikkibisnes *nyyh**whaat**justjoo**hmph**eiei**grr**dissaa**senkin**släp*

Se, että kun on ehtinyt olla töissä jo reilun pari tuntia huomaa, että työpuhelin jäi kotiin. Ihme että onkin ollut niin rauhallista

se ettei haLLitse itseään/tunTeitaan...........*uuh*

Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??

Meil on nyt enkun tunnil joku saksalainen ketä puhuu englantia(ylläri?) ja mä en tajuu mtn mit se puhuu! ärrr purr..*justjoo*

SIIS VITTU AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH! Eikö meidän naapurilla ole vittu töitä, kun sen pitää olla vittu laulamassa joka saatanan päivä kotona, ei vittu perkele saatana tota kiljumista jaksa kuunnella pirukaan. Miksi helvetissä niiden hiljaisten, eli IHANIEN naapureiden piti muuttaa ja toi saatanan kätyri tuli tilalle???!!!???

työ

O