Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää ku jengi muistelee ekat reivit- ja muissa topikeissa miten tyyliin jollakin dj nobody:lla oli sairan hyvä setti perjantaina 23.4.2002. Vitun hyvä setti.

[q]Lyylikki, 21.7.2009 15:09:
---
sativa, 15.7.2009 17:00:
Mulla on pari "kaveria", jotka ei ikinä kysele multa että mitä mulle kuuluu, eivätkä yhtään kuuntele mitä mulla olis sanottavaa jos saan puheenvuoron jossain kohtaa. Sitten kun jossain vaiheessa iltaa kyllästyn kuuntelemaan tauotta ja meen kyllästyneenä omaan kuoreeni sisään, haluan lähteä kotiin niin ne kertoo mulle miten ihana mä oon ja miten ne RAKASTAA mua ja että miten me varmaan tullaan aina pitämään yhteyttä. Kiusallisia tilanteita, en oo sanonut niille kertaakaan mitään tohon takaisin, koska se olis valehtelua. Tekis mieli sanoa, että miten te voitte mua muka rakastaa kun ette edes tunne mua. Ehkä mä ens kerralla sanon, jos sitä ens kertaa edes tulee. Yrittävät siis sanoillaan ostaa mun ystävyyttä. Ärsyttää.

---

Mä NIIN tiedän ton tunteen. Musta on vaan tullu niin sairaan hyvä kuuntelija, että välillä itseänikin vituttaa

Ei siinä, ettenkö mä voisin muitten huolia kuunnella ja kommentoida, mutta sitten kun ne samat ihmiset ei jaksa kuunnella mun tarinoita ollenkaan vaan alkaa vain omia juttujaan kertoilemaan siihen päälle, niin saattaa tulla surku olo. Ehkä se osaltaan johtuu siitäkin, että en mä osaa jotenkin omia asioitani tuoda aina esiin, eikä mulla kyllä juuri huolia tai mielenmurheita olekaan. Mutta välillä, jos on...
[/q]

Mä taidan olla juuri tuollainen mistä puhutte. Ja mä väittäisin, että se asetelma on tullut tottumusten kautta mun kohdallani. Ehkä ystävyyden alkuvaiheessa mulla on ollut huolia ja toinen on "saanut" kuunnella mun murheita, niin seuraavallakin kerralla on ollut helppo siihen ystävään tukeutua. Ja tällaiset kuuntelijoiksi uhrautuvat ihmiset eivät osaa itse puhua usein helposti omista asioistaan/huolistaan vaan käsittelevät ne usein yksin tai ehkä muiden ystävien kanssa. Mulla ainakin on tavallaan erikseen sellaiset kaverit kenelle avaudun ja taas toiset ketä kuuntelen. Ja kaikki kuitenkin yhtä tärkeitä. Se on vain jäänyt sellaiseksi tavaksi...

Itseasiassa mulla oli juuri tästä asiasta keskustelua yhden ystäväni kanssa joka auttaa mua aina, kun mulla on murheita (yleensä miesten kanssa...). Ja se sanoi, että on itse sellainen, että kaikesta pitää selviytyä yksin, koska ei halua rasittaa muita tmv. Jokin sen käytöksessä tekee sen, ettei siltä edes osaa kysyä tyyliin miten sulla menee, kun on olevinaan niin vahva. Sanoinkin sille, että elämäsi helpottuisi huomattavasti, kun avautuisit joskus jollekin, kuin että kannat yksin kaiken ja vielä lisäksi muidenkin murheet.

Sillä aikaa, kun oli poissa, pääsy FB:iin on estetty. Nyt on pakko hengailla pelkästään klubbarissa, kun ei jaksa keskittyä. Käy tylsäksi.

Voisitteko keksiä jotain viihdyttävää?

Juuri tällä hetkellä pari päälle 50v ämmää työpaikalta..

[q]Quakey, 26.9.2008 13:27:
suoraan kämpän ikkunan eteen heitetty LANTA KASA! ei kauheesti huvita mennä kotii :S
[/q]

Ei jaksais lähtee kouluun, mut pakkohan se on. Hirveesti tehtäviä tekemättä niin koulussa, kun töissäkin. Stressaa.. Huoh

Tää nykyinen asenne keskustelu foorumilla.
Mun on vaikea käsittää tätä kokoajan faktan perään huutelua. Kyseessä kun nyt kuitenkin on keskustelufoorumi, jossa ihmiset ilmaisevat Mielipiteensä eri asioista, ja Joskus höystävät niitä Faktoilla. Mä en ymmärrä miksi se on niin vaikea käsittää, että aina kun joku sanoo jotain joka poikkeaa omasta kannasta, ruvetaan huutelemaan faktojen perään. Jos tämä toinen henkilö on sun mielestä väärässä, miten olis jos todistaisitsen itse niillä Faktoillasi. Jollei niitä Faktoja kukaan tuo esille, on kyseessä mielipide, vaikkei sitä joka välissä mainittaisi. Faktatkin kun ovat niin joustavia, maapallokin kun on ihan Faktana ollut joskus litteä.*piis*

[color=darkgrey]Välilevynpullistuma alaselässä *hmph*[/color]

[q]Umbala, 26.9.2008 12:57:
Tää nykyinen asenne keskustelufoorumilla. [/q]

Luulen että osa ongelmaa on myös varomattomuus sen suhteen mitä sormistaan päästää, erityisesti aiheen tiimoilta mikä herättää voimakkaita mielipiteitä molemmilla puolilla. Itse esim. yritän usein aloittaa lauseen "Mun mielestä..." tai "Vähän luulen että...", tai jopa "Olen saanut sellaisen vaikutelman että...". Moni kuitenkin esittää mielipiteitään "faktoina", mikä herättää närää, koska samallahan se vihjaa että muiden ihmisten tiedot olisivat väärin - ja ilman todellista faktaa on vaikea tehdä oikeita johtopäätöksiä.

Kiva toisaalta että täällä on vaihteeksi keskustelua mikä ei ole degeneroitunut satasivuisiksi monologeiksi.

minä.

[q]sapeli, 26.9.2008 13:03:
---
Umbala, 26.9.2008 12:57:
Tää nykyinen asenne keskustelufoorumilla.
---

Luulen että osa ongelmaa on myös varomattomuus sen suhteen mitä sormistaan päästää, erityisesti aiheen tiimoilta mikä herättää voimakkaita mielipiteitä molemmilla puolilla. Itse esim. yritän usein aloittaa lauseen "Mun mielestä..." tai "Vähän luulen että...", tai jopa "Olen saanut sellaisen vaikutelman että...". Moni kuitenkin esittää mielipiteitään "faktoina", mikä herättää närää, koska samallahan se vihjaa että muiden ihmisten tiedot olisivat väärin - ja ilman todellista faktaa on vaikea tehdä oikeita johtopäätöksiä.

Kiva toisaalta että täällä on vaihteeksi keskustelua mikä ei ole degeneroitunut satasivuisiksi monologeiksi.
[/q]
No siis niinhän se on. Mutta mun mielestä on paljon helpompi suodattaa itse vastaanottamansa materiaali, kun saada kaikki materiaalin lähettäjät ilmaisemaan kantansa "oikealla" tavalla.

Nettiyhteys mikä katkeilee koko ajan *toktok*

Se että tilaan baarista puol iltaa kossurussiani hintaan 6e, vaihan toiselle puolelle tiskiä ja toinen baarimikko sanoo että vodkarussia on 3e, että ota se

Hammaslääkäri tänään ja puudutus jo 3 tuntii kestäny enkä meinaa vielkään pystyy syömään :( 1h 20min päästä pitäs lähtee mökille enkä pysty pakkaamaan kun heikottaa kun en oo syöny. aarg

[q]hemuz, 22.9.2008 10:43:
Joo ei oo pakko tulla kylään. Ei oo pakko nähä jos ei haluu, mut voi siihen puhelimeen vastata tai ilmottaa ettei haluukkaan.[/q]

...ja vois ilmoittaa aikaisemmin kuin se puoli tuntia ennenkuin pitäisi nähä, ennekuin on järjestäny kaikki asiat sen mukaan

suoraan kämpän ikkunan eteen heitetty LANTA KASA! ei kauheesti huvita mennä kotii :S

Kun makaan jo kolmatta päivää sohvalla oikealla kyljellä. Vatsassa on kolme leikkaushaavaa jotka on perkeleen kipeät eikä pysty kunnolla liikkumaan. En pysty aivastamaan, yskimään enkä hengittämään ihan normaalisti. Olisin tyytyväinen jos olis vielä tippaletku kädessä ja sais koko ajan jotain kivaa lääkettä ni ei tuntis näitä kipuja.

Laskea, että palkka maksettu oikein. Luojan kiitos maksutapa muuttuu ennakoivasta toteutuneeseen.

Ray:n pelikone otti ja kaatu ku ängin sinne kolikoita. (Jos jotain kiinnostaa, kone on 2.66 Celeron ja käyttis Ray:lle optimoitu Linux.)
Myyjä toteaa ilmoitukseeni rikkinäisestä pelikoneesta ja rahoistani ''se on varmaan sit rikki'' ja käveli pois. :D

On kyllä eka kerta ku pelikone ottaa ja kaatuu mun nähdäkseni.

Sokos hotel vantaa ja tipat drinkis (ja ei, drinkki ei ollu yksin missää välis vaa suoraa tiskiltä ottamisen jälkee filmi veke)

O