Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Espanja. En tuu enaa ikina tanne, en ees lenna Espanjan kautta jos oon jonneki kauemmas menossa. Ei vittu mita paskaa oikeesti! Boikotoisin takalaisia tuotteitaki jos voisin, mut lahikaupassa taitaa ainoostaan kiivit olla jostain muualta ku Espanjasta

[q]sapeli, 3.10.2008 21:06:
---
Siren, 3.10.2008 20:56:
Espanja.
---

Mitä ihmettä? Mitä siellä on oikein käynyt? Vai onko multa (taas) jäänyt uutiset lukematta?
[/q]

Eip oo jaany uutiset lukematta, netti taitaa vaan jaada haaveeksi. Doh, kaipa ma pikku hiljaa opin puhumaan seinille ku ei taalla ketaan muutakaa oo jonka kans keskustella

Kirjaston koneista edes kaikissa ei toimi klubbari niin ei paase tannekaan, webmessengerista voi vaan haaveilla. *paataseinaanhakkail*

[q]niomic, 3.10.2008 17:18:
Ostoksilla on kivaa, kun:

- porukka jää pakkaamaan tavaroitaan kassan kulkuväylälle, eivätkä edes väistä kun yrität päästä väylältä ulos _tai_ pakkaavat ns. ristiin kourujen kanssa siten, että blokkaavat täysin sen kourun missä sun kamas on ja siitä kohdasta kurottelevat oman kourunsa kamoja
[/q]
Hahaa, pakko kertoa tähän väliin työkaverille sattunut juttu. Nummelan citymarketissa tehään isoa remppaa ja sen piha on ollut pitkään ihan mullin mallin ja vain osa parkkipaikoista käytössä. Kaveri oli ollut lähdössä autolla pihasta, remontin takia ainoaa ajoväylää. Keskelle väylää oli huomaavaisesti joku varhaiskeski-(vai uhma-?)ikäinen mies läntännyt ostoskassinsa, joita kaikessa rauhassa sommitteli auton takakonttiin.

Kaverini (nuori mies, aika pojanklopin näköinen) kohtasi esteen, avasi auton ikkunan ja kysyi, josko mies voisi siirtää kassinsa auton tieltä. Miehen reaktio: keskisormi pystyyn. Kaverini yritti uudestaan; astui ulos autosta ja kysyi saman. Oli vielä kiirekin. Miehen reaktio: pitkä katse ja keskisormi uudestaan pystyyn.

Selvä, ajatteli tässä vaiheessa jo aika vittuuntunut kaveri. Palasi autoonsa ja kaasutti miehen ostosten yli. :D

Ihan oikein mun mielestä.

valkosta paskaa vaan tulee ja tulee, eikä loppua näy. lisäksi tuulee siten, että lumi työntyy kaula-aukosta sisään suoraan persereikään.

[q]Amma, 21.7.2009 14:46:Hmmm. Ei ttua. Ymmärrän sinänsä potutuksen, mutta nehän on vain pysäkkikohtaisia arvioita niin kuin Annakins jo sanoikin.[/q]

Ei niiden tarvisi olla. Kyllä kuskeillakin kellot on käytössä, ja varsinkin "tärkeillä" pysäkeillä kuten Pasilan asemalla olisi ihan syytä busseilla lähteä silloin kun on suunniteltu.

[q]Ainoa tieto, jonka ns. kuuluu pitää paikkansa on lähtöaika ensimmäiseltä pysäkiltä. 20 min vuoroväli taitaa olla paljon monelle kaupunkilaiselle (joillekin jopa 5-10 min), mutta jossain maalla kun yks dösä menee ohi, niin seuraavaa saattaa saada odotella 1-2 h ellei enemmänkin. Kaikki on niin suhteellista. ;)[/q]

On toki, ja jos asuisin maalla niin kulkisin varmaan enemmän pyörällä, tai sopisin tapaamiset yms. menot väljemmin. Täällä kuitenkin aika ON kortilla (kirjaimellisestikin), ja ärsyttää tuhlata aikaa kun se oikeasti olisi ihan mahdollista noudattaa niitä aikatauluja, vaikka se ei mikään laki olekaan.

Tämä ei ole sellainen asia mistä lähettäisin HKL:lle tai millelie palautetta koska en usko että siitä seuraisi mitään, ja totta kai niissä aikatauluissa lukee että ajat ovat arvioita. Mutta "aikaistelut" ärsyttävät koska ne voitaisiin helposti välttää, ja siitä seuraa itselleni usein kohtuuttoman tuntuista ajan menetystä.

Ärsyttää yhä.

[q]Elmiira, 2.10.2008 20:11:
Vietiin nyt sit roskakatoksen oveen lappu, et paikka on meidän ja kyltin voi ystävällisesti palauttaa. Näinköhän paikka pysyis nyt vapaana ja kyltti ilmestyis takas.
[/q]

Kävin sit itse etsimässä tuon kyltin tänään, kun ei ollu kovin vaikea arvata mihin suuntaan se on heitetty sen jälkeen, kun se on revitty irti. Mut yhä ärsyttää sama asia eli naapurit jotka on noin urpoja et ensin repii sen irti ja sitten ei viitsi hakea takas. Mä vielä melko varmasti tiedän kuka sen on tehnyt. Tekipä mieli käsitellä sillä kyltillä vähän ko. naapurin autoa.

[q]:Dlaqu:E, 25.7.2005 12:13:
---
dominikh, 25.7.2005 09:56:
Nyt ärsyttää se,että lomaltapalaavat työntekijät on unohtaneet miten tietokoneen virtanappia käytetään. "Sitä kannattaa painaa, jos haluaa koneen käyntiin oknp" Toinen on se, että myös substantiivit näyttö, hiiri ja näppäimistö ovat jostain syystä vieläkin lomalla "Tää on ihan himmee" "Ai mikä?" "No tää täs edessä!" "ÖÖ...näyttö?" "Joku sellanen ,tuu korjaamaan" ja taas harjoitellaan virtanapin käyttöä....

---

Hajoo asiakaspalveluus

:D
[/q]

:Dajosin*kivatsulle*

[q]crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??
[/q]

Päivä "Päkä" Räsänen on kyl yks maailman rasittavimpia ihmisiä oon niin samaa mieltä!!
En ikinä unohda myöskään sitä kun se muinnoin taannoin rinnasti homot sikoihin ja totes et ne kuuluis kaikki samaan karsinaan Jotain rotia nyt sentään oikeesti! *pökr*

[q]Freja, 5.10.2008 22:37:
Tuli nähtyä viikonloppuna ihan huisin hauska musavideo, missä oli tehtyä kaiken maailman källejä kännissä sammuneille tyypeille. Tässä on ärsyttävää se, et ei tullu laitettua ylös esittäjää saatikka biisin nimeä, enkä nyt muista tietenkää kumpaakaan *grr**igor*
[/q]
Jaa tää vai?

Se et maapallo on pyöreä ja se et kengurut loikkii

Oon väsyny ja huonolla tuulella.

[q]josbe, 6.10.2008 12:04:
maanantaiolo.
[/q]

Täällä myös.
Nukahdin joskus 3:41, tai se oli vika kerta kun katsahdin kelloon.
Ja seitsemältä ylös ja puol kahdeksaksi duuniin....
Väsyttää.

Ja vatsa vähän sekasin, päästelen täällä toimistossa leijoja
Saapa nähdä palaako jollakulla nenäkarvat kun astuu tähän huoneeseen.

maanantaiolo.

Mun uus sohva...... Tilasin sen, luvattiin 2-3 viikon toimitusaika. Sohva tuli 6 viikon päästä yrjön värisenä. Sohva lähti seuraavana päivänä, ja nyt parin viikon odotuksen jälkeen se tuli taas, tosin väärän värisillä jaloilla*grr**grr**grr*

Yks asia mistä en kyl voi enempää avautua, mut AAAARGGGHHHHH kun siitä ei oo missää tietoo ja yks tyyppi sanoo et mun tieto on oikeen mut silti väärin ja sen väitöksii ei tue mikään ja AAAAAAAAAAAAAAA voisin kuristaa jonkun.

[q]Siren, 3.10.2008 21:10:
webmessengerista voi vaan haaveilla. *paataseinaanhakkail*
[/q]

Ootko kokeillu: http://www.meebo.com ?

Se kun meen esim. kotibileisiin mun toisen kaveripiirin kanssa joista kukaan muu kun mä ei kuuntele konemusiikkia vaan pitää sitä sit ihan saasteena. No mitäs siellä bileissä sitten kuunneltas muuta kun suomirokki paskaa, jota pystyn kyllä kuuntelee hiljasella äänellä vaikka työpäivän ohessa. Saako siitä fiiliksiä? Ei saa, ennen kun nämä kaverit alkaa vääntää volymee kovemmalle, että he itse alkavat saada siitä fiiliksiä. Meikäkin saa siitä jo sitten fiiliksiä. Siellä lukijakunta jo arvailee mun fiilisten laatua ja oikeeseen varmaan osu. Kyllä se fiilis on vitutus. Hyviä kavereitahan ne on, mut musiikista ne ei vaan ymmärrä mitään. Itellä menee kyllä metalli musiikkina ihan ok, mut suomirokkipoppi paska on mielyttävyydessään siinä moottorisahan ja ruohonleikkurin äänen välimaastossa.

Tää on vuodatus on pitäny kirjottaa monta kertaa ja tuun varmaan kirjottaa saman vielä monta kertaa uudestaan sitten kun oon unohtanu, että oon tän jo kirjottanu ja tulee jotkut xx-vuotisbileet, häät, hautajaiset tai mikä tahansa edellisten yhdistelmä vastaan ja joku mai karma sulostuttaa korviani taas muistuttaen siitä, että maailmassa on parempaakin musiikkia.

Räkätauti jolle ei näy loppua

[q]nuance, 6.10.2008 13:41:
---
Siren, 3.10.2008 21:10:
webmessengerista voi vaan haaveilla. *paataseinaanhakkail*

---

Ootko kokeillu: http://www.meebo.com ?
[/q]

Just kokeilin --> kielletty sivusto..

Vanhojen, pölyisten ja skraaduisten valokuvien skannaaminen ja putsaaminen

O