Mikä ärsyttää?
[q]josbe, 9.10.2008 15:41:
*täh*
Muutenkin tuntuu, että nykymaailma on mennyt varsin yltiöhygieeniseksi, mutta että jollain meinaa tulla oksu vessanpöntön kanteen koskemisesta... Olen sanaton. :D
[/q]
No äiti on mut aivopessyt tähän yleisten vessojen kammoon. En mä muuten oo mikään yltiöhygieenikko :)
[q]petraxx, 9.10.2008 16:00:
Mulla ei o kannen kanssa ongelmia, koska sen jälkeenhän kuitenkin vielä pestään kädet. Sen sijaan en tajua, minkä takia yleisistä vessoista ei yleensä pääse pihalle avaamatta ovea kahvasta, josta sitten saakin mukavasti kaikkien epähygienisten aiempien vierailijoiden bakteerit Varsinkin jossain Ranskassa missä kukaan ei pese käsiä vessasta tultuaan
[/q]
Ihanaa, en ole ainoa!
[q]Annakins, 9.10.2008 16:10:
---
petraxx, 9.10.2008 16:00:
Mulla ei o kannen kanssa ongelmia, koska sen jälkeenhän kuitenkin vielä pestään kädet. Sen sijaan en tajua, minkä takia yleisistä vessoista ei yleensä pääse pihalle avaamatta ovea kahvasta, josta sitten saakin mukavasti kaikkien epähygienisten aiempien vierailijoiden bakteerit Varsinkin jossain Ranskassa missä kukaan ei pese käsiä vessasta tultuaan
---
Ihanaa, en ole ainoa!
[/q]
Et todellakaan. Mun on aina pakko tehä joku paperitukko-viritelmä, jolla kosken kahvaan. Ajankohtainen aihe, kun satun olemaan juuri junassa. :D
[q]Annakins, 9.10.2008 16:10:
---
petraxx, 9.10.2008 16:00:
---
Ihanaa, en ole ainoa!
[/q]
Mä yleensä kierrän tän avaamalla vessan oven painamalla kahvaa kyynerpäällä
Kaikki
- toisen duunin ilmastointilaite, joka puhaltaa täysillä aina iltasin kylmää ilmaa
- hullut päivät ja siellä työskentely
- ajossa oleva tunnoton auto
- jatkuva kiire ja väsymys
- ainainen töissäolo
- nälkä
- asiakkaat
- korkkarit
- lyhyeks pureskelemani kynnet (sattuu!)
- viikonlopun vapaa vaihtu töiks
- auton takakontti täynnä siideriä ja kahvia, jotka pitää kantaa kotiin..
täs nyt vaan muutama esimerkki [size=1]eikä edes helpottanu[/size]
[q]Mellu-, 9.10.2008 19:23:
syksy.. lyhyesti ja ytimekkäästi
[/q]
Outo eläin, syksy on kaikkein paras!
[q]TemeZ, 9.10.2008 19:26:
---
Mellu-, 9.10.2008 19:23:
syksy.. lyhyesti ja ytimekkäästi
---
Outo eläin, syksy on kaikkein paras!
[/q]
eikä ole :(
t.kesä-ihminen
Se että nykyään Sub Juniorilta tuleva MAIJA MEHILÄINEN on jostain vitun tyhmästä syystä uudelleendubattu, eli kaikki tunnusmusiikit yms. on pistetty uusiksi ja muka niin vitun hienoksi. Lisäksi ääninäyttelijät on vaihdettu, en tajua miksi niitä vanhoja ääninauhoja ei voi käyttää.
Saatana että ärsyttää, en kato varmasti enää sitä.
Se, että ihminen joka on palkattu tekemään jotain hommaa tekee sen homman huonosti. Mua nolottaa osoitella toisille niiden tekemiä virheitä, tulee jotenkin sellainen myötähäpeä. Mut toisaalta vituttaa maksaa turhasta.
[q]Takyon, 24.11.2008 19:25:
---
Wiko, 24.11.2008 18:39:
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!
---
Kuuluuks sun tanssiliikkeisiin nännirenkaiden repiminen ja vääntely vai miten sä oot saanu tanssimalla nännit kipeeksi?
[/q]
Enhän mä muuta teekkään joratessa kun hipelöin nännejäni
Ihmiset. Muutun kilpikonnaksi.
Nokia ja nokian huoltoliike anglo service. Helvetti ne ei kyllä saa mitään aikaseks. Kesän alussa puhelin oli hullossa, toinen vika korjaantu toinen ei. No, elin sen kanssa kunnes kesän lopussa puhelin alkoi sammuilemaan. Siitä alkokin järjetön huoltoon lähettely rumba.
Puhlin lähti huoltoon, oli siellä paria päivää vajaa neljä viikkoa, tuli takaisin, oli käytössäni puolitoista tuntia, kunnes rupesi taas sammuilemaan. Kesän alusta jäänyt vikakaan ei ollut korjaantunut. No, vein puhelimen samantien takaisin huoltoon lähetettäväksi.
Puhelin oli huollossa kaksi viikkoa, tuli takaisin ja vau, vaihdettii uuteen laitteeseen. Puhelin oli minulla ollut yhden päivän, kun siihen soitettiin ja huomasi että kappas, eipä kuulu soittajan ääni. Vein puhelimen elisa shopittiin, jossa todettiin että puhelimen kaiutin on rikki. Ja taas lähti huoltoon. Tänään hain puhelimeni huollosta, se oli ollut taas kaksi viikkoa siellä. Väittivät ettei vikaa löytynyt. No, eipä luurista vaan mitään kuulu. Se on jälleen matkalla huoltoon.
Helvetin hienoa että puhelin, josta olen maksanut, on nyt puolen vuoden sisällä ollut yli kaksi kuukautta huollossa!!
Pinna palaa!
Kiitos että sain avautua.
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!
[q]Freja, 10.10.2008 21:08:
Hammastahnan haju (ja makukin) on ihan kamalaa. Se vaan on jotain tuskallisen yököttävää, ja jos vähänkin haistan sitä jossain, alkaa kakominen.
Yäk.
Itseasias pelkkä ajatuskin sai voimaan pahoin.
[/q]
Miten sä peset omat hampit? :o
Ärsyttävä yskä, viikon köhinyt alkais pikkuhiljaa riittää.
Hl2 crachaa jostakin syystä, vaikka aikaisemmin on toiminut. Mutta ei, nyt vain ei toimi ja kaikki yritetty lävitse, eli siis kaikki olemassa olevat ohjeet on käyty lukemassa ja mikään niistä ei tunnu toimivan.
Naapuri, joka imuroi 6:40 aikoihin. No mikäs siinä, jos on duunissa yöt ja nukkuu päivät, mutta vois sitä vähän naapureitakin ajatella.
Se, että yliopiston käynyt sanankäytön ammattilainen ei tiedä mitä tarkoittaa, kun heitetään/saadaan "vettä myllyyn":
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1739946
"The Sun-lehden mukaan kuva aiheutti etsinnät Ruotsissa. Ruotsin poliisi heittää kuitenkin vettä myllyyn. - Hyvin epätodennäköistä, että se olisi hän. "
Olisikohan kuvaavampi termi esim kapuloita rattaisiin?
Yksinäisyys, ja sen tuomat murheelliset ajatukset.
tuo basso-lehden mainos joka pyörii tuossa oikealla.
kuva on rasittava. ja tuo liike ärsyttää kun tapahtuu näkökentän rajoilla.
lisäksi näyttää siltiä että äijä hieroisi nännejään tuossa...