Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Siren, 6.10.2008 18:31:
---
nuance, 6.10.2008 13:41:
---
Siren, 3.10.2008 21:10:
webmessengerista voi vaan haaveilla. *paataseinaanhakkail*

---

Ootko kokeillu: http://www.meebo.com ?

---

Just kokeilin --> kielletty sivusto..
[/q]

http://www.ebuddy.com ?
Mulla ainakin toimi Saksassa vaihdossa ollessani kun sielläkin oli kaikki tarkkaan kielletty koulun verkossa

[q]VaLa, 6.10.2008 19:45:
---

Sun quottauksetki ontuu, ja sekin ärsyttää mua.

---

[/q]

Eli kun quottaat niin älä poista sitä alun sekasotkua, tai jos poistat niin laita sinne edes [code][q][/code]

tää perkeleen duuni!

aiva niinku se ei riittäis, että oon huolella epäpätevä tähän
duuniin, niin ei täällä saatanan lafkassa edes toimi mikään.

pitää yrittää muistaa, että "neljä kuukautta enää"

[q]embie, 6.10.2008 19:58:
---
Siren, 6.10.2008 18:31:
---
nuance, 6.10.2008 13:41:
---
Siren, 3.10.2008 21:10:
webmessengerista voi vaan haaveilla. *paataseinaanhakkail*

---

Ootko kokeillu: http://www.meebo.com ?

---

Just kokeilin --> kielletty sivusto..

---

http://www.ebuddy.com ?
Mulla ainakin toimi Saksassa vaihdossa ollessani kun sielläkin oli kaikki tarkkaan kielletty koulun verkossa
[/q]

Kielletty ei vaan voi uskoo et jotkut pikkiriikkiset asiat on nain vaikeita..

[q]Worin, 6.10.2008 14:03:
suomirokkipoppi
[/q]

Sain melkein pahoinvointikohtauksen eilen kun bongasin Pate Mustajärven töllöttimestä. Se mies pn itse saatana.

[q]Miinapiina, 24.11.2008 09:17:
---
crissy, 6.11.2008 16:14:

[size=11] VITTU[/size]

---

huomasin tällaisen... mitä ihmettä?
[/q]

työjuttuja.... :D

[q]sativa, 15.7.2009 17:00:
Mulla on pari "kaveria", jotka ei ikinä kysele multa että mitä mulle kuuluu, eivätkä yhtään kuuntele mitä mulla olis sanottavaa jos saan puheenvuoron jossain kohtaa. Sitten kun jossain vaiheessa iltaa kyllästyn kuuntelemaan tauotta ja meen kyllästyneenä omaan kuoreeni sisään, haluan lähteä kotiin niin ne kertoo mulle miten ihana mä oon ja miten ne RAKASTAA mua ja että miten me varmaan tullaan aina pitämään yhteyttä. Kiusallisia tilanteita, en oo sanonut niille kertaakaan mitään tohon takaisin, koska se olis valehtelua. Tekis mieli sanoa, että miten te voitte mua muka rakastaa kun ette edes tunne mua. Ehkä mä ens kerralla sanon, jos sitä ens kertaa edes tulee. Yrittävät siis sanoillaan ostaa mun ystävyyttä. Ärsyttää.
[/q]

Mä NIIN tiedän ton tunteen. Musta on vaan tullu niin sairaan hyvä kuuntelija, että välillä itseänikin vituttaa

Ei siinä, ettenkö mä voisin muitten huolia kuunnella ja kommentoida, mutta sitten kun ne samat ihmiset ei jaksa kuunnella mun tarinoita ollenkaan vaan alkaa vain omia juttujaan kertoilemaan siihen päälle, niin saattaa tulla surku olo. Ehkä se osaltaan johtuu siitäkin, että en mä osaa jotenkin omia asioitani tuoda aina esiin, eikä mulla kyllä juuri huolia tai mielenmurheita olekaan. Mutta välillä, jos on...

[q]%, 5.10.2008 23:34:

Jaa tää vai?
[/q]

Toi on niiiin paras, tosin melkein puhkikatsottu :)

syksy.. lyhyesti ja ytimekkäästi

tuli palkkanauha ja ihmettelin et kun oli noin pieni.

no laskin et mulla olis ollu työtunteja 129,5 kalenterin mukaan ( johon oon merkinny kaikki työtunnit ja muuttuneet työajat.) palkkanauhas oli työtunteja 117*grr**grr**grr*

no ei siin mitään onhan noi laskijatkin vain ihmisiä mutta kun toi korjataan vasta seuraavaan palkkaan niin se ei auta nyt!!

Tämä ei liity mitenkään sukupuoleen vaan on ihan riippumatonta kumpi sen tekee:

mua ärsyttää, kun vessanpöntön kansi jätetään auki!!!

Mä olen ehkä asunut liian kauan sellaisissa asunnoissa, joissa on pieni vessa tai yleensäkään tavaroilla mahdollisuus joutua vessanpönttöön, että jotenkin sitä mielellään laittaa sen pöntön kiinni. Jotenkin tuntuu hygienisemmältä ja on ainakin fiksumman näköistä, kun se on kiinni. Yleisissä vessoissa varsinkin ärsyttää, kun se kansi on jätetty auki.

Tuli mieleen noista aiemmista viesteistä sellanen suht ärsyttävä ilmiö johon törmää loppujen lopuksi aika usein bileissä, nimittäin että selität jollekulle jotain about 1min pituista (omasta mielestäsi) mielenkiintoista stooria niin kesken kaiken, kesken lauseen lähtee tämä kuunteleva osapuoli vaan kävelemään pois.

Nykyään sen vuoksi oon lyhentänyt bilestoorini about max 20 sek pituisiksi että ihmiset jaksaa kuunnella loppuun asti.

Nää v#tun järkyttävät helteet !! *hikoil**toktok*

+1.

[q]IsoLL, 8.10.2008 15:59:

Mä olen ehkä asunut liian kauan sellaisissa asunnoissa, joissa on pieni vessa tai yleensäkään tavaroilla mahdollisuus joutua vessanpönttöön, että jotenkin sitä mielellään laittaa sen pöntön kiinni. Jotenkin tuntuu hygienisemmältä ja on ainakin fiksumman näköistä, kun se on kiinni. Yleisissä vessoissa varsinkin ärsyttää, kun se kansi on jätetty auki.
[/q]

heh, totta. Oon huomannu, et mitä tahansa tippuu kädestä vessassa, se tipahtaa aina sinne aukinaiseen pönttöön säästyy mielipahalta kun se on kiinni

[q]IsoLL, 8.10.2008 15:59:

[/q]
Mua taas ällöttää jos se kansi on kiinni. Sitten täytyy aina jollain paperitukon kanssa avata sitä Ja joo, onhan se siistimmän näköstä, mutta mua vaan ällöttää niin paljon jos joudun hipelöimään sitä vessaa yhtään sen kauemmin ku on pakko. Ja oikeesti yritänkin välttää viimeseen asti yleisiä/ muiden vessoja Onneks sentään jotkut paikat on tajunnut laittaa vessoihin sitä puhdistusainetta.

Welhon netti. Voipi olla että tää soppari päättyy välittömästi kunhan tää vuosi on kulunut. Keskimääränen pingi nettipeleissä on about 1500-2000. Aina sekuntin toimii hyvin, sitten tulee tommonen 4000:n piikki n. sekuntiks, sit taas toimii, piikki jne.

Kiva katella OpenTTD:ssä kun junat teleporttailee

Soitin hajonneesta pesukoneesta huoltoliikkeeseen. Siellä pyydettiin tuomaan kone sinne tutkittavaksi. Siis pesukone.

[q]Jutu, 8.10.2008 20:21:
---
IsoLL, 8.10.2008 15:59:

---

Mua taas ällöttää jos se kansi on kiinni. Sitten täytyy aina jollain paperitukon kanssa avata sitä [/q]
*täh*

Muutenkin tuntuu, että nykymaailma on mennyt varsin yltiöhygieeniseksi, mutta että jollain meinaa tulla oksu vessanpöntön kanteen koskemisesta... Olen sanaton. :D

[q]Jutu, 8.10.2008 20:21:
Mua taas ällöttää jos se kansi on kiinni. Sitten täytyy aina jollain paperitukon kanssa avata sitä Ja joo, onhan se siistimmän näköstä, mutta mua vaan ällöttää niin paljon jos joudun hipelöimään sitä vessaa yhtään sen kauemmin ku on pakko.[/q]

nosta jalalla se kansi, niin ei tarvitse toisten kusissa ja paskoissa käsiä uittaa. kengät on vitun koiranpaskassa kävelyn jäljiltä jo valmiiks aina niin likaiset, ettei pieni ihmispaska niissä lisänä paljoa enää tunnu. :)

Tänää ärsyttää vaiks mikä. Myös aika helposti pari tyyppiä loukannu mua tänää, ja siitä tullu aika paha mieli.
Ja tää elohiirikin.
paska päivä, ei voi muuta todeta.

O