Mikä ärsyttää?
[q]TemeZ, 9.10.2008 19:26:
Outo eläin, syksy on kaikkein paras!
[/q]
syksy *sydän*
[q]zenny, 13.10.2008 08:59:
Lehtipuhaltimet, varsinki jos niiden kans puhalletaa oman parvekeen alla...
[/q]
Juurikin ne! Oli tarkoitus nukkua pitkään, että jaksaa valvoa ensi yön töissä. Eikös ne hemmetin puhaltimet aloittaneet ennen kahdeksaa ja ysiin asti puhalsivat pihassa. Ei tullut enää uni, ei..*grr*
Miten vaikeeta voikin saada ihminen puhelimitse kiinni! Ei vastata kun yrittää soittaa tai laittaa viestiä eikä soiteta takasin. Pitääkö tässä tehdä vanhanaikaset ja pamahtaa vaan oven taakse ja venata siel...Ai mut eihän sekään onnistu, kun nykyajan kerrostaloissa on ovikoodit, jonka yhdistelmästä mulla ei oo hajuakaan.
Montako kuukautta mun pitää vielä yrittää?
Jippu. Yks epämiellyttävimmistä julkisuuden henkilöistä tällä hetkellä. Laukoo urpoja kommenttejaan joka lehdessä ja vikisee siitä, kuinka on elänyt elämänsä "vereslihalla". Muija on 23 ja ilmeisesti kokenut elämässään jo abt kaiken. Ei mitään mahista ees yrittää kuunnella sen musiikkia koskaan kun sen persoona tappaa kaiken kiinnostuksen.
No, kukin tyylillään tai jotain. Ehkä se on vaan niin hiton suuri taiteilija että tällainen kuolevainen ei voi sitä ymmärtää.
[q]Super-Kerttu, 13.10.2008 12:53:
Tää vitun lihominen! Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!?
[/q]
Sama. Eniten ärsyttää, kun melkein kaikki housut puristaa
[q]wiwi, 13.10.2008 12:30:
Jippu. Yks epämiellyttävimmistä julkisuuden henkilöistä tällä hetkellä. Laukoo urpoja kommenttejaan joka lehdessä ja vikisee siitä, kuinka on elänyt elämänsä "vereslihalla". Muija on 23 ja ilmeisesti kokenut elämässään jo abt kaiken. Ei mitään mahista ees yrittää kuunnella sen musiikkia koskaan kun sen persoona tappaa kaiken kiinnostuksen.
No, kukin tyylillään tai jotain. Ehkä se on vaan niin hiton suuri taiteilija että tällainen kuolevainen ei voi sitä ymmärtää.
[/q]
Mua kans, ja just toi 23-vuotiaan kaikenkokeneisuus ja synkkyys. Paitsi ärsyttävää, se on myös aika naurettavaa. Tosin olen alkanut epäillä että ainakin osa jutuista on lauottu kieli poskessa (tai ainakin toivon että on, olisi pelottavaa jos hää olisikin tosissaan esim. viimeisimmän Nyt-liitteen haastattelussa).
"Masterointi"
Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!?
[/q]
Sama vika. Lopetin polttamisen n. vuos sitten ja siitä hyvästä sitten tullu joku 7kg lisää ja tuntuu että paisun vaan kokoajan
[q]wiwi, 13.10.2008 12:30:
[/q]
WORD!!!
Nyt lähtee järki!!
Miten videon masterointi voi olla aina näin hankalaa *toktok* Joku on aina pielessä ja ei vaan onnistu vaik kaikki on muka oikein.
*itun kone herjaa aikakoodista vaik se on laitettu ihan oikein
Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!?
[/q]
Mä lihoin kesällä kahdessa kuukaudessa 10 kg, mikä teki hyvää mutta oli aika veemäistä, kun vaatteet, varsinkin alaosat menivät pieniksi. Osa vaatteista oli vielä suht uusia, kesäkuussa ostettu. Nyt onneksi lihominen jämähtänyt tähän mutta kyllä tympi ostaa uusia vaatteita pieneksi jääneiden uusien tilalle*igor*.
Virolainen "asiakaspalvelu"!
Eilen SEBE:n bussissa ei saanut laittaa matkalaukkua bussin tavaratilaan. Syy: Kuskia ei nappannut avata luukkua. Veipä sitten koko penkkirivin täydessä bussissa. Oma lukunsa on Perjantain 14.15 lähtö Tartu-Tallinna jota välttelen viimeiseen asti. Vittuileva, töykeä ja impulsiivinen jätkä.
Tänään: Asuntolan magneettikortti oli jo puolikuntoinen saadessani sen. Nyt se on lähes päreinä mutta uutta ei annetta ennen kun vanha ei enää toimi.
Palvelu ravintolassa nyt on aivan omaa luokkaansa. Baltic Guide jaksoi muistuttaa suomalaisia tipin antamisesta mutta töykeällä käytöksellä sitä ei heru.
Nyt lähden ostamaan tulostinta. Katsotaan miten käy.
Joudun suorittamaan yhen kurssin itsenäisesti kun se jäi suorittamatta keväällä saikun takia. Noh, nyt sitten tää opettaja vaan laittaa lisää tehtäviä koko ajan ja täytyy oikein miettiä, että mitenköhän mä sitten aion suoriutua tästä. Muutenkin on niin väsynyt työpäivän jälkeen, niin siihen sitten vielä muut työssäoppimistehtävät ja nyt sitten toi. Ei hyvää päivää. Onneks ens viikko lomaa jolloin voi paneutua tohon. Jee, koskahan sitä viettäis oikeesti lomaa *igor*. Katotaan vaan niin joululomalla varmaan väännän opinnäytetyötä siellä Espanjassa.
[q]$, 13.10.2008 16:31:
Virolainen "asiakaspalvelu"!
Nyt lähden ostamaan tulostinta. Katsotaan miten käy.
[/q]
No niin.
Kaikki napit ja säätimet Samsungin Itä-Euroopan markkinoille suunnatussa elektroniikassa "brändätään" venäjäksi. Onhan se kiva että tässäkin maassa 30% väestöstä voi käyttää lasertulostinta omalla äidinkielellään. Mites ne 70%?
Tietokonekaupan tietoliikkenneyhteydet olivat poikki. LOL. Ei siis voinut maksaa kortilla. Eikä antaa käteisalennusta. No nyt on tulostin joten menköön. Asiakaspalvelija sentään oli kiva.
toi saatananmoinen pakkanen
menee hermot.
en varmaan selvii elävänä duuniin asti ku pitää fillaroida. aamusella pankkireissullakin meni tunto ja aivot jääty vaikka oli kahdet tumput (toiset vuorelliset) pipo, kaulahuivit, toppatakki ja sen alla hmmm 3 paitaa, sukkikset, sammarit ja villasukat ja talvikengät arght en kestä!
ÄNGST
[q]peikkolapsi, 7.1.2009 12:57:
toi saatananmoinen pakkanen
menee hermot.
en varmaan selvii elävänä duuniin asti ku pitää fillaroida. aamusella pankkireissullakin meni tunto ja aivot jääty vaikka oli kahdet tumput (toiset vuorelliset) pipo, kaulahuivit, toppatakki ja sen alla hmmm 3 paitaa, sukkikset, sammarit ja villasukat ja talvikengät arght en kestä!
ÄNGST
[/q]
Mä arvasin et kirjotat tänne tästä!!! *tirsk**vink*
se että olen liian kiltti..en osaa olla ilkeä milloin sitä pitää..ja sit kaikki vaan puukottaa ja pettää mua -.- pakko vaihtaa tätä mun olemusta -.-
[q]Kolera, 14.10.2008 04:54:
tää levoton syljeneritys vkl jäljiltä vieläkin.
niin ja tähän 6h uneen tottumattomuus. haukotuttaa mut perkele olisin mä voinu ton 4-6 välinki nukkua. Nytku menee takas tohon sänkyy ni tulee salee uni ja oon ihan vitun kuuppa turvoksis ku herätys pärähtää 50min päästä soimaa =P
[/q]
lopeta se ryyppääminen!
joukkoraiskaukset kaisaniemen puistossa
oon leikannu otsiksen vinoon. not in the good way.
nyt joudun sutiin sen pinneillä ylös, voi pientä poloa.