Mikä ärsyttää?
[q]Freja, 14.1.2008 15:26:
---
domi, 14.1.2008 15:25:
Se että jotkut käyttää salasanasta lyhennettä SALSA.
---
TÄ? :D
[/q]
"En muista salsaani, minkä olet antanut jokin aika sitten. Voitko luoda uuden salsan?"
*SALSAIL*
se kun tulee joku biisi mieleen eikä mitään muistikuvaa mikä se on!
[q]Annakins, 30.8.2006 12:37:
---
Verano, 30.8.2006 12:35:
---
pirpeli, 30.8.2006 12:24:
[/q]
Tytöt ajattelee tänään liian monimutkaisesti. Kaksi päivää perjantaihin.
edit: liikaa sormia
Hämeenlinnan ykssuuntaset!
[q]mayah, 19.9.2005 14:52:
---
mayah, 19.9.2005 14:10:
---
mayah, 18.9.2005 12:55:
NIINKU VOI VITTU SAATANAN VITTU. VITUN VITUN KOLME PÄIVÄÄ VITUN ESPOOSSA. VIttu mä vihaan sitä paikkaa. saatana.
---
Miten tätä päivää voi vieläkin olla kaksi tuntia jäljellä?
---
MITEN NÄITÄ PÄIVIÄ VOI OLLA VIELÄ KAKSI JÄLJELLÄ?? VOI VITTU SAAAAATANA.
*grr**grr**grr**grr**grr* (ja tiiätte kyllä mitä tarkotan.)
[/q]
No mikä siitä Espoosta niin pahan paikan tekee?
Jutut jotka ei pelaa niin ku pitäis. Poikis yritti eilen saada mun nyrkkeilysäkkiä ripustettua. Tulos: kaksi paskaksi vääntynyttä poranterää ja tilanne, että kun koukku on vihdoin katossa niin säkkijousta ei saakaan säkkiin kiinni. Äarghh! Pientä tuskanhikeä oli ilmassa.
Iltapäivälehtien aiheuttama kestoärsytys nousi viikonloppuna uusiin sfääreihin. Duunikaveri, joka on Miss Suomi-finaalissa, oli antanut kuvaa varten ajokorttinsa Iltalehdelle. No, ei siinä mitään mutta ne saatanan urpot julkasi sen kortista otetun kuvan niin, että sen alapuolella näkyy täydellinen henkilötunnus. Niin sitä pitää! *toktok*
Naiset. Tai no, yksi. Aina kun miittaillaan,ni meitsi on paras, king of the world, ja tollasta. Sitten kun oon kotona, on suuri ihme tai rastin arvoinen juttu, jos päivän aikana tulee sms tai peräti messengerillä rivi.
Miten saan ekaksi sen tajuamaan,et mulla on duuni, jota tarvitsen. En voi muuttaa parin sadan kilsan päähän nyt-heti-lujaa, vain koska hän haluaa et 'nähtäis useemmin'. Sekään,et oon todistanut et se välimatka on loppupeleissä niin lyhyt, et sen ajaa puolessatoissa tunnissa, joka ei mun mielestä tunnu missään, ja voisin ajaa sen joka ilta tarvittaessa.
Toisaalta sitten tää haluaisi välimatkaa, irrotella, tms. ja mun mielestä nää kaksi asiaa aika hyvin kumoo toisensa. En tiiä oikeesti mitä teen asian kanssa. Ärsyttää ja vituttaa. En tiiä, en oo ehkä paras kumppani suhteeseen, mut kai mäkin silti jotain saan vaatia?
Tuli muuten niin demi.fi-tekstiä että huh huh, mutta, tuo nyt ärsyttää todella pahasti.
Ymmärtäkää, rakkaat klubbarilaiset*sydän**plur**vink*
Tää jatkuva väsymys
Tänään kymmeneltä nukkumaan kiitos..
[q]mekaanikko, 27.9.2005 14:16:
---
Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.
---
Älä pelkää, kaikilla ihmisillä on etninen tausta! Hence: kaikilla on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla!
[/q]
Räntäsade
Todella paljon ärsyttää ajatuskin siitä, että pitäis lähettää asiakkaille huomautuslaskuja viivästyskoron kanssa. On ikävää, että ansaittuja rahoja joutuu kinuamaan ja on ikävää lähettää laskuja korotettuina (jo siksikin, että en oikein tiedä miten sen kanssa tulee toimia). Toisaalta mitä muutakaan sitä sitten tekee kun tonnitolkulla rahaa makaa maailmalla viikkoja lähetettyjen laskujen eräpäivän jälkeen.
Argh ja voi perkele.
Jatkuvat ongelmat duunin sähköpostissa.
[q]Quakey, 20.10.2008 13:41:
kaukobussien lipunmyyjät >:( on se kivaa tulla lomalta takas kotii ku joku elämäänsä vittuuntunut ämmä tulee heti valittamaan jostain laukuista ja turvavöistä ja "turvallisuus riskeistä" ja "miten tupakansavu voi levitä bussiin jopa 5m etäisyydeltä" :S
[/q]
Käytä turvavyötä, äläkä tupakoi.. *släp*
Omat hommat ei edisty kun pitää odottaa tärkeää tietoa muualta
Toisten katteettomat lupaukset, asioiden venyttely, niiden hoitamatta jättäminen ja asioiden kertomatta jättäminen. Näiden johtaminen siihen, et ite on kivoissa ongelmissa, vituttaa niin suunnattomasti, että tekisi mieli tehdä julkinen dissaus. Harmi, että se ei kuulu kovin helposti tapoihin.
Mutta, täytyy kiittää tyyppiä, onnistui pilaamaan mun illan, sekä koko joulukuun *aplodit**aplodit*
Puhuin suuni puhtaaksi ja nyt tunnen itseni idiootiksi.
[q]Avernian, 19.3.2006 21:15:
Eurosportin ohjelmatiedot ei Telkussa voi pitää ikinä paikkaansa, jos sieltä tulee jotain kattomisen arvoista.
[/q]
Tai sit eurosport muuttaa aikataulujaan aika useesti. Ainakin tuossa 99-04 -vuosina kävi vähän noin ku iteki sieltä seurasin muutamaa sarjaa.
[q]Freja, 9.1.2009 10:23:
---
domi, 9.1.2009 09:19:
[size=28]TIETO[/size]
---
Se on vain pelkkä Tieto.
:D
[/q]
Niinhän mä sen kirjoitinkin :O
Semmoset IT-jannut, jotka tulee joka helvetin vuodenvaihde tekemään meille päivityksiä ja joka helvetin vuosi koneet kaatuilee pari viikkoa ohjelmiston asennuksen jälkeen ja jannut juoksee täällä joka päivä asentelemassa jotain uudelleen.
Argh! Tää toistuu joka vuosi!
Jospa ottaisin opiksi enkä ensi vuonna olisi tähän aikaan hommissa ettei tarvii hermoja menettää noiden takia.
Meinasin päästä firman rahoilla Wieniin ECR konferenssiin ensi keväänä, mutta arpaonni petti vaikka oli 50/50 tsäänssi. Perkele!