Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Turhanpäiväinen päteminen. Saatanan raivostuttavaa

Pitänee henkisesti valmistautua rähinöihin pyhällä maalla Hamasin julistettua tulitauon päättyneeksi.

Naapurissa tapeltiin KOKO yö. Heräsin 1:28 ensimmäisiin "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...ÄLÄ KESKEYTÄ MUA!!"-huutoihin ja kuuntelin sitä meininkiä pari tuntia, kunnes nukahdin. 6:30 heräsin taas siihen vitun älämölöön ja sovin itseni kanssa, että soitan suoraan poliisit, ellei seiskaan mennessä hiljene.
Hiljenihän se. Vittu mistä ihmiset saa virtaa tapella koko yön.
Jestas, break up or make up.

*senkin**toktok**hmph**eiei*

[q]Timce, 31.1.2009 09:02:
Naapurissa tapeltiin KOKO yö. Heräsin 1:28 ensimmäisiin "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...ÄLÄ KESKEYTÄ MUA!!"-huutoihin ja kuuntelin sitä meininkiä pari tuntia, kunnes nukahdin. 6:30 heräsin taas siihen vitun älämölöön ja sovin itseni kanssa, että soitan suoraan poliisit, ellei seiskaan mennessä hiljene.
Hiljenihän se. Vittu mistä ihmiset saa virtaa tapella koko yön.
Jestas, break up or make up.
[/q]
Kävitkö kysymässä saatko sovintoseksiä?

Graah, menin sit hukkaan kuukauden vanhat, ainoot lapaseni.
Jes, perussetti.

[q]LiiNa, 19.12.2008 09:38:
Ei ole lomia kertynyt, niin joudun olee taas kaikki nää joulun välipäivät ja kaikki arkipäivät töissä. Eniten kyl ärsyttää tulla sillon uuden vuoden jälkeisenä perjantaina yksin tänne istuu, kun kaikki muut ottanu sen vapaaks ja sitten vielä se 5.1 ma. [/q]

Samassa pulkassa ollaan.

tää levottomuus.. ei pysty keskittyy tekemään mitään, kun mielessä pyörii koko ajan vaan yks juttu..vittu.

[q]Timce, 31.1.2009 09:05:
---
laite

---

Ääh, kato jätkä on pari tuntia myöhässä. Idea on kyllä hyvä.

"Hiljaa tai butseks."
[/q]
Kyllä mun mielestä sun pitäis saada ainakin kakkosta kun oot tolla tavalla osallisena tossa riidassa! Ens kerralla sit ^__^

[q]laite
[/q]

Ääh, kato jätkä on pari tuntia myöhässä. Idea on kyllä hyvä.

"Hiljaa tai butseks."

[q]wiwi, 28.11.2008 11:15:
---
Hitchhiker, 27.11.2008 17:46:
Koko viikon ajan olen jostakin kumman syystä herännyt yöllä katsomaan kelloa ja aina samaan aikaan...

---

Se on yleensä merkki stressistä, jos herää aina samaan aikaan. Useimmilla taitaa ajoittua siihen aamuyöhön. Ja tietenkin jo se heräily/huonot unet itsessään alkaa stressata, kun et saa tarpeeksi lepoa.
[/q]
No asia taitaa tuon kautta selvitäkkin jo, ollut ihan kohtalaisen stressaava viikko ja asioita ei näemmä osaa edes itse aina yhdistää toiseen. Tosin viime yönä uni tuli jo paremmin, mutta väsymys oli sitäkin hirveämpi aamulla ja se kiukku, kun piti herätä aikaiseen aamuun. Työkaverikin sanoi aamuulla, ettei uskaltanut sanoa edes huomenta kun olin niin kiukkuisen ja väsyneen näköinen (minusta nuo näkee helpolla, onneksi).

Toivottavasti viikonloppu tuo tullessaa pidemmät unet ja stressikin katoaa vapaiden myötä.

Oon ollu hereillä jo reilu 1,5h eikä unta näy missään
No, eipähä pääse näkee painajaisia?

*toktok*

Se että ihmistä ei saa kiinni! Tosi ärsyttävää soittaa moneen kertaan jollekkin ja aina vaan vastaaja vastaa ja tekstareihinkaan ei saa mitään vastausta

jos joku ei vaan tajua elämäntillannetta laisinkaan*poks*

[q]mariq, 19.12.2008 11:22:
Olo on etova ja oksettava
Mistä tää nyt tuli? Tänään ois pikkujoulutkii..
[/q]

Meil on naapuritoimistossa kuulemma jotain mahatautia liikkeellä... Meidänkin osastosta on yksi henkilö poissa kun eilen alkoi oksettamaan.

Joku ei osaa lukea mua vielä niin hyvin ettei tajua mitä haluan kuulla/nähdä ja mitä en...*igor*

V*tun verokortti ja veroasiat!!! Mun tienaama palkka viime kuulta ylitti sen jonku rajan ja nyt lähti sitte 30,5 % muutenkin jo pienestä palkasta pois... Tusen tack!! Nyt vituttaa!!

Kun nää mun hiukset menee nii helposti takkuun.

Viime yönä oon nähnyt jotain liikkuvia unia, koska mun letti oli takaa ihan takussa. Menikin aamu sit niitä selvitellessä.

[q]unknwn, 11.12.2006 20:27:
noi pilalle spoilatut jenkkiteinit
(erityisesti ohjelmassa "sweet 16"
[/q]

Ai jaa. "Here is your new BMW xXx, just because we love you."

[q]sapeli, 19.12.2008 13:27:
---
mariq, 19.12.2008 11:22:
Olo on etova ja oksettava
Mistä tää nyt tuli? Tänään ois pikkujoulutkii..
---
Meil on naapuritoimistossa kuulemma jotain mahatautia liikkeellä... Meidänkin osastosta on yksi henkilö poissa kun eilen alkoi oksettamaan.
[/q]
Jotain mahapöpöä mäkii pelkään.. aamupäiväl kerran oksensin ja sen jälkee olo on ollu vaihteleva, pääasiallisesti kuumeinen.. Saa nähä miten käy..

O