Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

---

joo tosiaan kannattaa käydä vähän isommassa kaupassa kattelee, ni on enemmän vaihtoehtoja.
---

KUUSANKOSKEN SIWA!1111?

esimerkiksi. Kouvolan kaunisnurmen siwakin käy.

joo tosiaan kannattaa käydä vähän isommassa kaupassa kattelee, ni on enemmän vaihtoehtoja.

KUUSANKOSKEN SIWA!1111?

kaikki!
+mistä vitusta tää päänsärkykin tulee koko ajan

---

---
Kun iltaisin tekee pirusti mieli kahvia mutta ei voi juoda jottei mene yöunet
---

kofeiiniton kahvi? :)
---

Onko sellaistakin?

onhan sitä. :D enemmän niitä taitaa löytyä puruina, mut on niitä suodatinjauhatuksenakin olemassa. makuasiahan se on, mut omasta mielestä maistuu ihan normille. :)

Minä

tv on hajoomassa

Tv:n leviäminen on kyllä yks paskimpia remppoja mitä maalliseen tulee etenkin jos/kun tunnustautuu runsaasti ks. kuluttavaksi, ja varsinkin jos ei omista tietokonetta, joka korvaisi em. "vajeen".
Oma tv sanoi sopimuksensa irti marraskuussa. Helvetti sitä hampaiden kiristelyä, kun kulut nousi yli odotusten ja joutui kikkailemaan käytetyn varatöllön ostamisen ja itse huollettavan vastaanottimen lunastamisodottamisen välillä. Ja voi juma***ta sitä roudaamista, kun masinalla on elopainoa köykäiset 80kg! Likimain 4kk. meni ennenkuin telkkarin sain haettua, jonka jälkeen alkoikin sitten varatelkun myynti. Onneksi teki kauppansa verkkaiseen.

netti jumittaa töis

Se miten ex-vaimo käyttää lasta aseena minua ja isovanhempia kohtaan. En vaan voi hyväksyä. Toinen lapsi ikävä kyllä tulossa samalle henkilölle. Uhkaukset on linjaa jos heittäydyn hankalaksi (=en anna yksinhuoltajuutta) en näe lapsiani enää koskaan. Ja kuulemma nyt olen liian sairas tapaamaan poikaani vanhempieni kera ennen syyskuun loppua, jolloin vointini arvioidaan uudelleen, mutta kenen toimesta?

Oma malttamattomuus. Kun on vähän paha olla, ja tiedän että tästä mennään vielä yli. Miksei se vois jo jäädä pois kokonaan, koska mä olen voittamassa sen kuitenkin joskus? :D

Ravintoloiden jonotuskikat "rave"-bileissä ja RAHASTUS promoilun kera samaan vetoon.

Underground meininki saa tästä lähtien kaiken mitä voi antaa. Rakkautta niille jotka siitä vähiten pyytää.

Se kun ihastut johonkin artistiin, eikä sen levyjä enää saa mistään*grr**grr**grr**eiei**hmph*

"Kukin taplaa tyylillään"
Jos joku tietää mitä taplaaminen on, minua saa aiheesta valaista! Samoin otan mieluusti vastaan ymmärrystä siitä, mitä tuota sanontaa käyttävä yksilö tarkoittaa.
Tiedän kyllä mitä taaplaaminen on, ja olenkin varsin vakuuttunut siitä, että oikeasti eli absoluuttisen totuuden mukaisesti sanonta menee "Kukin taaplaa tyylillään", joka lienee sarkastinen lausahdus ottaen huomioon, että taaplaaminen - a.k.a. taapelin teko - on melkoisen tarkkaa puuhaa..

Kielipoliisi kuittaa o7

unfriendly ihmiset..

Jos joku tietää mitä taplaaminen on, minua saa aiheesta valaista! Samoin otan mieluusti vastaan ymmärrystä siitä, mitä tuota sanontaa käyttävä yksilö tarkoittaa.

Minä olen tuota käyttänyt ja kuullut tuota käytettävän tilanteissa, joissa joku tekee jotakin epätavallisella mutta ilmeisesti toimivalla tavalla.

Kiinteistö Kaisa ja hänen vitun paska ohjelmansa..

---
Ärsykkeistä huolimatta oikein muksaa pv itse kullekkin :)

Plur! :)

---
---

Minä olen tuota käyttänyt ja kuullut tuota käytettävän tilanteissa, joissa joku tekee jotakin epätavallisella mutta ilmeisesti toimivalla tavalla.

Heh, olen ahdasmielinen jäärä ja kannatan perinteitä irrationaalisen sattumanvaraisesti Taaplaaminen on pyhä!

Muutenkin toki sanontojen aluperä usein kiinnostaa ja jos jokin sanonta ottaa uuden muodon ja sitä kautta uuden merkityksen säilyttäen samalla ison osan menneestä, se vaan tekee pahaa. Vähän samanlailla kun se että menee metrosta ulos eri puolelta kuin on mennyt sisään..

Ihmiset ja elämä, etenkin suvaitsemattomuus. Ehkä sitä taas pohtii asioita vaan liikaa, kun kaikki rupeaa ärsyttämään

Atb - Let You Go

It's the little things that makes(-s!) you crazy

Every cloud in the sky
every place that i hide
tell(s!) me that I,
I was wrong to let you go
every sound that I hear
every thought that I fear
tell(s!) me that I that I was wrong
I was wrong to let you go

Yyber mausteinen ruoka joka kihisee joka ikisestä huokosesta alle 30minuuttia ruokarukouksen lukemisesta. Tulipa nautittua tuossa valkosipulicurrykanaa ja tuoksu puski kyllä koko kehon läpi!! murrr!!

O