Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kaikki pitää aina mennä pilaaman jossain vaiheessa

---

---
tyypit..huumorintajuttomat, suvaitsemattomat, ne ketkä on aina oikeessa, ei myönnä omia virheitään, mussuttavat turhista..
---

Minä? *ding**igor**hmph**eiei**joo**hihu**iloinen*
---

ehhei sentää! menee muute noi hymiöt hyvin järjestykses

No mä vähä aattelin kans että töksähti toho huumorintajuttomiin. Muuten oliski voinu sopia kohdalleen.

Työstressi *hikoil**toktok*

Jatkuva köyhyys, eikä sossukaan suostu auttamaan. Kuulemma opintolainan eriä ei lasketa toimeentulotukeen. Eli suomeksi sanottuna joudun maksamaan sairaspäivärahoista (1130€ asumistukineen) vuokran 595€ ja 300€ opintolainan lyhennystä. Siihen päälle sähkölasku 85€+puhelimet, netit yms.

Dude, mene ihmeessä juttelemaan pankkiin taloudellisesta tilanteestasi ja sovi heidän kanssaan pienemmistä maksueristä opintolainan lyhennyksissä (vaik 100e/kk) siksi aikaa kunnes tilanne paranee. Vaikka pankkivirkailija ei varmaan hypi riemusta, niin näin voi nykyään tehdä (ainakin Nordean kanssa onnistuu todella helposti, käyt vaan selittämässä tilanteen ja sopimassa uudet määrät). Älä turhaan tee taloudellisesta tilanteestasi vielä vaikeampaa.

Aklsjdklasjdflkasdjfklasdjfklasdj! Argh!

Ihmiset, yhteiskunta, KAIKKI!

kurkku on kipeä ja maha taas sekaisin :/

Nää mun kännisekoilut alkaa oleen jo vähän liikaa kukkarolle!!

Politiikka Ei ymmärrä.. Ei kiinnosta..

Nukkumaan joskus 0:45 tjsp., mutta joskus varmaan puol kahden (evm.) pintaan herään johonkin ihmeen "koneen tai tuulettimen" ääneen:

Aluksi: di-ti-di-ti-di-ti-di-ti
sitten: di-di-di-di-di-di-di (ikäänkuin nopeamin)
lopuks:dddddddddddddd (täysillä)

Sit oli jo pakko nousta ihmettelee ja tiedustelemaan niin äänet erotti parhaiten kämpän parin huoneen pattereista talon koiliselta puolelta, eikä juuri mitään lounaan puoleisilta huoneista. Alkoi vituttaa kuitenkin niin paljon, et menin rappukäytävään tsekkaa niin sielähän se on yksi kerros alempana rappukäytävällä sellanen iso laite katossa samalla puolella, mistä tää selkeästi lähti. Liitoksetkin natisi.

Kelasin, et vien petivaatteet hiljasemmalle puolelle kämppää ja just kun asetuin niin tää vitun soundi loppui. Tarkalleen 2:43. Tasan mun tsägällä se alkaa taas minuutin päästä, kun lyön pääni tyynyyn.

Aamulla sit soittoa yhtiölle, koska tää oli jo toka yö.

Kusipäiset ihmiset, jatkuva ahdistus

Poraava naapuri, on kyse kylppäriremontista ja kaakeleiden piikkaamisesta!

Tänä aamuna heräsin kun talonmiehet alkoi paukuttaa pihalla lasten leikkimökkiä uuteen uskoon. Siinnä kohtaa kun sähköhöylä alkoi laulamaan oli tämän aamun unet siinnä sitten...*ding*

Poraava naapuri, on kyse kylppäriremontista ja kaakeleiden piikkaamisesta!

ja aamulla aina ... :)

kun ei rahat riitä mihinkään...

kun ei rahat riitä mihinkään...

Kuulostaa ah niin tutulle kun on Kelan sairaspäivärahoilla

Discogsissa päin helvettiä greidatut levyt. Nm kuntoiset kansipaperit eivät ole selkeästi kosteudesta kärsineet ja muutenkin kulumajälkiä pitävät, kuten eräs myyjä väitti...

Ihmiset, jotka ostaa/huutaa Huuto.netistä kamaa eivätkä sitten lunasta niitä tahi ota edes yhteyttä.

herätä kuudelta siihen kun joku saatanan rokkimakkara alkaa soittaa Yön biisiä pihalla. Se on niitä hetkiä kun toivoisi omistavansa pesäpallomailan! ...ja eikä unta ei vitullakaan enää...että kiitos vaan Olli Lindholm!

---
Kun iltaisin tekee pirusti mieli kahvia mutta ei voi juoda jottei mene yöunet
---

kofeiiniton kahvi? :)

Onko sellaistakin?

Ex-vaimo, joka ei anna tavata lastani. Olen kuulemma liian sairas tapaamaan lastani mun vanhemmilla.

O