Mikä ärsyttää?
Pitääkö joidenkin ihmisten olla niiiin mädästä puusta veistettyjä et HUH HUH *dissaa**lmao*
Kun mitkään nettikaupat ei huoli tätä mun uutta Visa Debit Cardia Ilmoittaa aina että muka jokin tiedoista on väärin tai muuta vastaavaa..
kramppaavat koivet.....olihan taas yö....ei muuta kuin magnesiumia napaan vaan...=(
---
Kun mitkään nettikaupat ei huoli tätä mun uutta Visa Debit Cardia Ilmoittaa aina että muka jokin tiedoista on väärin tai muuta vastaavaa..
---
sun pitänee aktivoida se verified by visa ominaisuus nettipankissa?
Sain toimimaan!! Huomasin että mulla on nettiostojen käyttöraja 0€..
Aina vaan kun ex-vaimo estää minua tapaamasta poikaani lainvastaisesti. Joutuu viemään asian oikeuteen.
sun pitänee aktivoida se verified by visa ominaisuus nettipankissa?
se että ensi pe ei voi tulla yhtään nopeemmin!!
*sydän*
Moraaliton rahan takominen Unity lippujen myymisestä aivan törkeään hintaan, välittämättä Unity järjestön ja koko tapahtuman konseptista: pidetään hauskaa porukalla ja koko rahan edestä, tekemästä kuitenkaan voittoa. Täysin moraalitonta, oli sitten kuinka tarvetta rahalle!
Menkää itseenne ja syvälle sinne. Anti-PLUR(espect!)-peelot.
EVH!
*toktok**senkin**dissaa**grr**eiei**hmph*
[q]REivaaja,
<clip>
Mä pyytäisin vielä enemmän jos kerta maksetaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää, se on tyhmä joka maksaa. </clip>
[/q]
Niinpä niinpä, ei moraalia.. Noh, meitä on joka junaan, että tervemenoa vaan
[q]REivaaja,
<clip>
Mietityttää vaan sitten minkälaista possea sinne edes sitten menee.
Vaikuttaa vähän samanlaiselta kuin Playboy mansionin kekkerit. Sitä se ei ollut, mutta sitä se nyt ainakin on. Kävijät on ihan itse raiskanneet tapahtuman.</clip>
[/q]
Ainoo mikä yrittää pilata hieman ennakkofiiliksiä (joskaan siinä onnistumatta!) on just noi moraalittomat lippujen trokaajat. Ne ovat ne, jotka pilaavat tapahtuman ilmapiiriä, koska eivät arvosta kaiken takana olevaa ideologiaa. Siis ilman mitään moraalia ja rispektii tapahtumaa ja järjestäjiä kohtaan. EVH.
Ja ei voi muuta sanoa, kun että sulla on hyvin hämmentä mielikuva Unityn kemuista (et liene koskaan niissä ollut?) ja siitä fiiliksestä.. Noh, kuten tuossa jo sanoin, meitä jo joka junaan.
Suolablogia pitävä iskä
:D helmiä!
[q]mikke, 1.8.2008 08:46:
Ja mua ärsyttää ihmiset jotka jaksaa itkeä tästä joka helvetin vuosi... Tervetuloa nykymaailmaan. Pluria suht harvoin näkee bileissäkään enää, miks sitä sitten näkis lippukaupassakaan.
[/q]
Ei tässä nyt kyse ole mistään pelkästä PLUR:ista, vaan ihan pelkästä moraalin ja kunnioituksen puutteesta. Ja kuten juu sanoit, sitä näkee nykyään harvoin, joka on hyvin harmillista. Tästä aiheesta voisi keskustella vaikka kuinka pitkään, että miten nyky-yhteiskunnan arvot ja moraalit ovat päin persettä ja miten raadollista maailma on nykyään.
Mutta tuntuu se vaan jotenkin hämmentävältä, että niin monilla ihmisillä asiat pyörii tosiaankin rahan ja oman navan välillä.
Mut onneksi sentään kerran vuodessa nämä asiat voidaan koittaa unohtaa, vaikka sitäkin vastaan koittavat tälläiset tapaukset taistella damn
...ainii, fuckin' PLUR!
.. tai mikä ei
[q]REivaaja, 1.8.2008 14:27:
---
Akrid, 1.8.2008 07:38:
Ja ei voi muuta sanoa, kun että sulla on hyvin hämmentä mielikuva Unityn kemuista (et liene koskaan niissä ollut?) ja siitä fiiliksestä.. Noh, kuten tuossa jo sanoin, meitä jo joka junaan.
---
Joo olen moraaliton jos se ei vielä ole tullut selväksi. Mua ei ainakaan kiinnosstais mennä minnekkään josta jengi maksaa hysteerisenä vaikka 300%
Toki se on varmasti joskus ollut hyvä tapahtuma kun siitä maksetaan, mutta nyt se vaikutaisi sieluttomalta tapahtumalta jossa kaikki yrittää luoda illuusiota siitä ajatsa kun vielä osattiin pitää hauskaa. Itse muuten juuri itsekkin korotit osaltasi huutokauppahintoja.
[/q]
Ei tässä nyt ollut tarkoitus mennä hlökohtaisuuksiin, kunhan vaan vituttaa toi helvetin rahan perässä juokseminen ja lippujen moraaliton trokaus helvetilliseen hintaan.
Unity on ollut paras "bile" -tapahtuma allekirjoittaneelle nyt ja aina ja onneksi sinne tulevat osaavat ko. tapahtumaa arvostaa. Jotain se napostaa, toista ei.
Mutta nyt oli siis kyse vain tosta trokauksesta ja siitä, kuinka se vituttaa. Ei muusta.
Korotin siis mitä hintoja ja missä? wtf..
[q]Ergilion, 2.4.2010 17:22:
---
Snow, 2.4.2010 17:20:
Logiikka.
---
"Logic is for pussies"
-James Rolfe
[/q]
o/
VITUN FLUNSSA!
VITUN SYKSY!
I rest my case...
- se kun oon niin ärsyttävä
- maha lagaa aina vaan
- liian kireet vaatteet
- töissä on tylsää
vine. :D
-Syksy, koska se pahentaa masennuksen
-Ylipaino terveydellisistä ja ulkoisista syistä. Vie itsetunnon matalaksi
-Piilari, joka vetää rulettia silmässä, kun en ole piilareita käyttänyt toveen, eivät silmät ole tottuneet
[q]titityyt, 24.4.2008 12:08:
työt
[/q]
Sama.
pussista syöty kaikki hyvät nannat.. nyt pitää popsii niit huonoja
Miksi lukihäiriö testejä pitää tehä niin monta, tänään tuli tehtyä elämän 4kerran kyseinen testi...
Ja miksi testin tehtävät ovat olleet kahdesti samat?