Mikä ärsyttää?
Voi helvetti!!!! Rob Zombie peru keikkansa! NYT VITUTTAA! *toktok*
Välillä ärsyttää ihan hulluna nää kaikki "mulla on ollu sama joten tiedän ja ymmärrän, ymmärrän, ymmärrän sua"-jutut.
Mä tiedän että ne tarkottaa vaan hyvää, mut.. Kun kiukuttaa niin kiukuttaa!
Kävelet kauppakeskuksen avaralla käytävällä kiireettömänä lauantai-iltapäivänä lähes yksin, kiireettömästi. Katselet ikkunaseinien tuhlaustarjontaa, nuuhkit kebabberioista tulvahtelevia "tuoksuja" ja ajattelet omia ajatuksiasi - niitä hiottuja timantteja, jotka ovat kanssatallaajiesi pähkinäaivoille liian laajoja ja monimutkaisia.
Raukean olosi keskeyttää etäämmällä olevasta muotiputiikista käytävälle kiirehtivät korkokenkien kopsahdukset. (Tämä on tällainen miesjuttu, tämä juttu.*kuolaa*) Oijoi, mitkä rotusääret, huomaat, ja mikä hallittu askellus! Tällaista silmäkarkkiahan olet ollutkin vailla tänä koleana kesäpäivänä. Siispä tiivistät hieman askellustasi ja kohotat samalla katsettasi, josko säärien lisäksi nähtävilläsi olisi jotain muutakin naisellisen viehkoa...
Mutta silloin huomaatkin kauhuksesi, että silmiesi edessä heiluu
Y L I L E V E Ä * P E R H E ! !
Yrität päästä ohi, yrität päästä sekä välistä että yli ynnä ali, mutta viiden hengen rintamana raahustava kolonna blokkaa kaikki pujotteluyrityksesi. Suolablogia pitävän iskän ja shampoolle allergisen äiskän väliin repeävät railot umpeutuvat nopeammin kuin avautuvat. (Vanha bisse on tiivistynyt venyväksi, mutta katkeamattomaksi sidokseksi tämän kaksikon ympärille.) Pikku-Pekka harjoittelee ujon etäällä potkulaudalla, mutta seilaa lähinnä sivusuunnassa. Juro teini etenee nyrkit taskuissa kuin traktori juuri niin etäällä seinästä ettei siitäkään välistä mahdu vilahtamaan. Vähemmän juro teini pälättää kännykkään ja siksakkaa näyteikkunalta toiselle kuin humalainen Tanja Poutiainen.
Tämän köörin taakse jumiutuneena voit vain jättää hellät hyvästit Skandinavian rodukkaimmille alaraajoille, jotka ovat jo kadonneet jonnekin, joko johonkin toiseen putiikkiin tai jo johonkin toiseen kerrokseen. Samalla Pekka seisahtuu ja sanoo varovasti: "Multa tais tulla kakka housuun." Punaihoinen iskä huokaisee syvään. Äiskä äyskäisee ruman sanan ja seisahtuu. Vähemmän juro teini jatkaa matkaa huomaamatta, että muu perhe on jäänyt riitelemään. Nenäsi kertoo, että pikku-Pekka ei puijaa.
(Äsken lukemallasi tunnelmapalalla on valitettavan vankka todellisuuspohja.)
---
---
Nää v#tun järkyttävät helteet !! *hikoil**toktok*
---
Koskaan ei ole mikään hyvin! Aina on liian kylmä tai liian kuuma! Liian kuivaa tai liian kosteeta! Liikaa lunta tai liikaa siitepölyä! Miksei kukaan tee mitään?
[size=4]PS. ;)[/size]
---
Niin no, kyllähän äärimmäisyydet myös säätiloissa aiheuttaa närästystä monissa. Ei sitä valitusta varmaan tulis jos säätilat ois ns. normaaleja vuodenaikaan nähden. Siitepölyvalitukseen syyllistyn itsekin usein, näin allergikkona se nimittäin on yks vittumaisimmista asioista mitä voi olla.
Whoa, tää toimii ;)
Noniin, asiaan. Kerros mulle mitkä on ns. normaaleja säätiloja vaikkapa nyt tähän vuodenaikaan? Nyt on kesä ja aika usein kesällä paistaa aurinko ja on lämmin. Ei ole tainnut mittari vielä mennä edes yli 30, ei mun mielestä mitenkään poikkeavaa.
Kyllä mä ymmärrän että joskus sää voi olla vähän kettumainen juttu mutta miksi ihmeessä siitä pitää valittaa kun siihen ei pysty mitenkään vaikuttamaan? Ja varsinkin kun vielä hetki sitten on valitettu että on niin perkeleen kylmä niin nyt sitten valitetaan kun on niin perkeleen kuuma, tää on vaan aina niin huvittavaa. Harvemmin se on sama henkilö joka valittaa sekä kylmästä että kuumasta, mutta silti.
Piis :)
Faijan nalkuttava ex.. *toktok* ihme akka
Parvekkeen edessä möykkäävät kersat, jotka on naama kiinni parvekkeeni aidassa. Saavat koirat haukkumaan aina ihan hulluna, enkä nyt muutenkaan erityisemmin pidä siitä, että parvekkeeni edessä (joka on maantasossa) leikitään/möykätään.
Kun iltaisin tekee pirusti mieli kahvia mutta ei voi juoda jottei mene yöunet
Tavaraa on niin paljon täällä kämpässä ettei tiiä mitä sitä nyt pakkailis. Suurin osa on laatikoissa, mutta minkä takia tää tavaroiden määrä tuntuu loputtomalta? Hyvä puoli tässä on kun oon löytänyt paljon sellasia tavaroita joiden oon luullut hävinneen edellisessä muutossa. Myöskin oon onnistunut heittämään sellasia roinia pois joilla en tosiaan tee enää mitään ja joihin ei nyt erityisiä muistoja liity. Nyt pitäis vaan käydä vaatehuoneen kimppuun ja heittää sieltä sellasia vaatteita pois joita en oo käyttänyt vuoteen tai pariin. Tai ollenkaan
pomo ku se on niin kujalla.
Jatkuva köyhyys, eikä sossukaan suostu auttamaan. Kuulemma opintolainan eriä ei lasketa toimeentulotukeen. Eli suomeksi sanottuna joudun maksamaan sairaspäivärahoista (1130€ asumistukineen) vuokran 595€ ja 300€ opintolainan lyhennystä. Siihen päälle sähkölasku 85€+puhelimet, netit yms.
Kun kymppiuutiset nykyään alkaa aina jollai politiikka paskalla
Kun ei rahat riitä, eikä ole varaa käydä missään kivoissa bileissä
Kun ei normaalissa vakkarityössä käyvä ihminen voi ostaa asuntoa ilman että käy "isin" lompakolla.
Eikö vakuudeksi riittäis se että on vuokrat maksanut ihan moitteettomasti ja muutkin laskut.
Kun ei normaalissa vakkarityössä käyvä ihminen voi ostaa asuntoa ilman että käy "isin" lompakolla.
Eikö vakuudeksi riittäis se että on vuokrat maksanut ihan moitteettomasti ja muutkin laskut.
Kun olin vuosi sitten katsomassa josko asunnon ostaminen olisi mahdollista niin Nooa-Säästöpankki tarjosi asuntolainaa ilman vakuusmaksua / etukäteen maksettavaa osuutta. Tosin se lainan korko oli sitten vähän suurempi, mutta koska sitä käytännössä kuitenkin olisin maksellut sen saman 30 vuotta niin en siitä niin välittänyt.
(Tarina kuitenkin päättyi niin että olen yhä vuokralla - ei löytynyt tarpeeksi isoa / hyväkuntoista / hyväsijaintista kämppää, jonka lainan kuukausilyhennyksiin olisi ollut varaa.)
Tämä saatanan KUUMUUS.
---
Jatkuva köyhyys, eikä sossukaan suostu auttamaan. Kuulemma opintolainan eriä ei lasketa toimeentulotukeen. Eli suomeksi sanottuna joudun maksamaan sairaspäivärahoista (1130€ asumistukineen) vuokran 595€ ja 300€ opintolainan lyhennystä. Siihen päälle sähkölasku 85€+puhelimet, netit yms.
---
Dude, mene ihmeessä juttelemaan pankkiin taloudellisesta tilanteestasi ja sovi heidän kanssaan pienemmistä maksueristä opintolainan lyhennyksissä (vaik 100e/kk) siksi aikaa kunnes tilanne paranee. Vaikka pankkivirkailija ei varmaan hypi riemusta, niin näin voi nykyään tehdä (ainakin Nordean kanssa onnistuu todella helposti, käyt vaan selittämässä tilanteen ja sopimassa uudet määrät). Älä turhaan tee taloudellisesta tilanteestasi vielä vaikeampaa.
Mulla menee lainan lyhennys nyt 2 kertaa vuosi, kuukausittaisista lyhennyksistä en todellakaan selviäisi. Kiitos kuitenkin vinkistä, pitänee joulukuussa mennä Nordeaan neuvottelemaan asiasta.
Sain parran ajettua parin kuukauden suunnittelun jälkeen ja nyt on lavuaari tukossa... ei olis kannattanut ajaa...
tyypit..huumorintajuttomat, suvaitsemattomat, ne ketkä on aina oikeessa, ei myönnä omia virheitään, mussuttavat turhista..
Minä? *ding**igor**hmph**eiei**joo**hihu**iloinen*
Välinpitämättömyys, vastakkainasettelu, ja ihmiset jotka puhuvat vain itsestään kysymättä edes mitä toiselle kuuluu.
---
tyypit..huumorintajuttomat, suvaitsemattomat, ne ketkä on aina oikeessa, ei myönnä omia virheitään, mussuttavat turhista..
---
Minä? *ding**igor**hmph**eiei**joo**hihu**iloinen*
ehhei sentää! menee muute noi hymiöt hyvin järjestykses