Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Så ska vi tala svenska?

-ois ollu kivat kotibileet tänään, ni tottakai mulla on iltavuoro

-duunissa vitunmoinen kiire ku tää helvetin flunssa-aalto on iskeny oikein tosissaan. Muutenkin pienestä miehityksestä ku otetaan kolmannes pois, ni kiirettä pitää ku hommat pitää saada kuitenki hoidettua.

-plus se sama flunssa-aalto tuntuu nyt iskeneen minuunkin... No, johan tässä vuoden saikin olla ilman.

Vatsakipu Eikö tää voisi jo alkaa helpottaa, vaikka vasta kolme viikkoa on ollut joka päivä vatsa enemmän tai vähemmän kipeä

facebook, POISTAKAA UUTISNAUHA!

oon soittanu koko aamun asunnonvälitykseen ja eka tulee vaan piippejä ja nyt pääsen jo läpi kuulemaan, että puhelinaikani on klo 9-12... niin kello on 11*grr*

Jatkuva vitun säätö...kaikki suunnitelmat menee aina uusiks, musta riippumattomista syistä. Helevetti ku ressaa ja VITUTTAA!

Ei saa tavata lapsia äidin mielivaltaisuuden takia ja että joutuu avioeron käräjöimään jenkkityyliin. Ja kuulemma menetän huoltajuuden, koska äiti ei ole valmis neuvottelemaan mistään. Vittu että tässä maassa oikeus toteutuu

Ei ole rahaa tehdä mitään kivaa ja dvd-soitin hajos kokonaan

pitäis alottaa kymmenen pvän antibioottikuuri (vissiin huomenna) ja ärsyttää kun niistä tulee taas vaan kipeemmäksi. noh... pitää hakea jotain supermaitohappobakteereja, noi tän hetkiset omat ei kyllä riitä!

edit: no nyt kyllä nyppii ei niitä saa riksusta koko maitohappoja tähän väliin. no ei kai siinä riskillä sitte vaan...

[q]pirpeli, 20.5.2010 16:34:
---
Kolera, 20.5.2010 16:05:

minkä vitun laserpoint taustan?

---

Mulle tulee sama. Siis Laserpoint Whiteout style sheettina. Se on hiukka ärsyttävää, ja ois kiva tietää millä siitä pääsee eroon.
[/q]
Joo, sama juttu. Ei tota jaksais enää katella.

Odottanu kolme viikkoa nyt lääkärin soittoa tuloksista ja avioerossa vastapuolen perusteettomat vaatimukset

Nää hevon vitun lakot. Koko päivän tehny mieli omatekemiä herkullisia jauhelihapihvejä, ni sit vittu JAUHELIHAA, IHAN MITÄ VAAN LAATUA, saa käydä ettimässä kolmesta eri kaupasta. Ja kun sitä viimein löytyi ni sekin oli ihan sikahintasta (yllätys yllätys). Mulle on ihan sama onko leipää tai eineksiä kaupassa (ku leipää ja ruokaa muutenkin voi tehä itekin) mut jumankauta ku ei edes jauhelihaa meinaa löytyä ni perkele. Koittakaa ny jumalauta jo päästä sopuun, eiks näitä oo ollu tänä keväänä jo ihan tarpeeks.

Tää joulunaika noin yleensäkin. Vittu että alkaa tulemaan korvista ulos toi jatkuva lässytys, kaupassa ei voi käydä ilman noita helvetin joulurenkutuksia ja jos katot telkkarista vaikka ruokaohjelmia ni jokaisessa on perkele joulu sitä ja joulu tätä. Official seal of vittu mitä paskaa [tm]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No, onneks kohta se on ohi ja alkaa alennusmyynnit -> shoppailemaan

[q]Wolverine, 9.11.2007 11:00:
---
ianna ei anna!, 8.11.2007 21:15:
Dexter, mä oon venannu sitä koko illan intopukeana ja nyt sitä ei näytetä

...stana

---

haha, mä luulin et oon ainoo jota tää vitutti. uskomatonta toimintaa Neloselta, eiks tarkotuksena olis nimenomaan et ihmiset erottais telkkarin väkivallan oikeesta väkivallasta eikä peruis noita sarjoja koska ne voi järkyttää ihmisiä?
[/q]
Nimenomaan. Mun käsittääkseni toi Dexter ei oo edes mikään kovin yltiöväkivaltainen sarja. Sitte olisin ton peruutuksen ymmärtäny jos kyseessä olis ollu sarja tai leffa, joka kertoo koulussa ammuskelevasta mielipuolesta.

Se kun väitetään haluavan lasten parasta, vaikka todellisuudessa haluaa ainoastaan käyttää valtaa.

[q]Haitok, 24.2.2008 23:33:
jeesus tuntee mut
[/q]

[q]Mark, 31.7.2008 12:53:
Ärsyttää ihmiset ketkä valittaa siitä ku aurinko paistaa sen 10 pvää vuodessa.. Muuttakaa sit vittu pohjoisnavalle jos ei kelpaa --klip-- ...joten pffffft vaan.
[/q]
Mua ärsyttää ihmiset ketkä talvella ja syksyllä itkee ku on pimeä ja kylmä ja kaikkee. Muuttakaa sit vittu Havaijille jos ei kelpaa. This is Finland. Että pffffft vaan ;)

Toi helvetin tuhkapilvi-/lentokenttä-/tulivuori-lässytys mitä kuulee joka paikassa IHAN koko ajan. Ja uutisissa ei muusta puhutakaan. Joo, mä tiedän, toi on kyllä aika hemmetin iso asia ja koskettaa niin monia ihmisiä (enkä suinkaan väheksy tuon takia kärsimään joutuneiden ihmisten ongelmia) mut silti, mua ärsyttää ja kyllästyttää jo tosta puhuminen.

[q]Infinitee, 9.11.2008 18:37:
Aloin tässä mietti, kun on tuo Karjala -turnaus menossa, et MIKS VITUSSA NE EI NÄY TV:SSÄ!?? Mtv vie kaikki katsomisen arvoisen noille maksullisille kanaville, ja peruskanava on täynnä jotain idolssia ja kaikenmaailman kännykkäpelisontaa. Mä en kyllä lahjoita senttiäkään mtv:n sikariportaalle, vaan ko. kanava pysyy tukevasti boikotissa. Vittu et syö miestä kun ei voi enää edes lätkää kattoo telkkarista
[/q]
Joo, aikamoista perseilyä maikkarilta tunkea alppihiihdot, lätkät ja formulat kaikki Maxille. Muuta hyvää siinä ei oo ku se et ei tartte kattoa niitä vitun vammasia mainoksia joka välissä. Ja onneks on nykyään saatavilla sellasia kanavapaketteja joissa on Maxi ja sitten n plus 1 muuta kanavaa, mut ei noita maikkarin muita maksukanavia. Ne on kyllä turhaakin turhempia.

ex:sät.. siis entiset.. *toktok* jatkais omaa elämää ja jättäis ne entiset rauhaan.. niillä entisillä voi olla jo joku uus ja se uus muija/jätkä kaveri ei varmaan tykkää, jos joku exä lähettelee viestejä tai soittelee yöllä kännissä puheluita missä ei lopulta oo mitään pointtii.. hankkis elämän!!!*senkin*

O