Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Elämä

[q]Akrid, 31.7.2008 13:13:
Moraaliton rahan takominen Unity lippujen myymisestä aivan törkeään hintaan, välittämättä Unity järjestön ja koko tapahtuman konseptista: pidetään hauskaa porukalla ja koko rahan edestä, tekemästä kuitenkaan voittoa. Täysin moraalitonta, oli sitten kuinka tarvetta rahalle!

Menkää itseenne ja syvälle sinne. Anti-PLUR(espect!)-peelot.

EVH!

*toktok**senkin**dissaa**grr**eiei**hmph*
[/q]
Ja mua ärsyttää ihmiset jotka jaksaa itkeä tästä joka helvetin vuosi... Tervetuloa nykymaailmaan. Pluria suht harvoin näkee bileissäkään enää, miks sitä sitten näkis lippukaupassakaan.

tahtoo seksiä tai cuddle mut ei oo kettään lähettyvillä! >_<

[q]Freja, 30.5.2007 21:02:
Taas luvattu yöksi ukkosta..
[/q]
mitä, sehän on parasta kesässä uusien perunoiden ja mansikoiden ohella :)

Radio Rock... VOI VITTU MULLA ON NIIN VITUN MITTA TÄYS TOTA VITUN PASKAA MUSAA JA SEN IDIOOTTEJA JUONTAJIAAAAAAAARGHHHHHHHH

ja duunikavereita jotka ei voi vittu kuunnella koskaan mitään muuta jeesusssssssss aaaaaarghhghghghghg

[q]MiMoSa, 18.8.2006 14:50:
Rallit!
[/q]
Rallin MM-sarja *sydän* aattele positiivisesti, seuraavaan kertaan on taas vuosi aikaa :) vituttaa kun en ite oo siellä no, ens vuonna aivan varmasti

[q]UnityF, 26.11.2005 13:40:
--clip--
[/q]

Second that. Enpä vois olla enempää samaa mieltä.

[q]MiMoSa, 30.3.2006 22:38:
Lumisade!*grr*
[/q]

ja vielä enemmän ärsyttää toi likanen loskapaska ja sohjo mitä tuolla lentää

[q]juuco, 11.10.2007 18:21:
Kämppis ylipuhui mut rekisteröitymään facebookiin.
[/q]
mua ärsyttää kun jengi ei muusta puhukaan ku tosta vitun facebookista. Uutisia myöten

[q]uana, 10.7.2007 15:11:
mitas sinne soittamaan. ne sanoo kuitenkin vaan etta maksa sit sen verran vahemman mita ehdit maksaa?
[/q]
Joo, niinpä kai.

maanantai = uuden työviikon alku = paskaaaaaaaaa

---
Nää v#tun järkyttävät helteet !! *hikoil**toktok*
---

Koskaan ei ole mikään hyvin! Aina on liian kylmä tai liian kuuma! Liian kuivaa tai liian kosteeta! Liikaa lunta tai liikaa siitepölyä! Miksei kukaan tee mitään?

[size=4]PS. ;)[/size]

Niin no, kyllähän äärimmäisyydet myös säätiloissa aiheuttaa närästystä monissa. Ei sitä valitusta varmaan tulis jos säätilat ois ns. normaaleja vuodenaikaan nähden. Siitepölyvalitukseen syyllistyn itsekin usein, näin allergikkona se nimittäin on yks vittumaisimmista asioista mitä voi olla.

noi vitun turhat kellojen kääntelemiset syksysin ja keväisin, en vaan tajuu *täh* *toktok*

Noniin, asiaan. Kerros mulle mitkä on ns. normaaleja säätiloja vaikkapa nyt tähän vuodenaikaan? Nyt on kesä ja aika usein kesällä paistaa aurinko ja on lämmin. Ei ole tainnut mittari vielä mennä edes yli 30, ei mun mielestä mitenkään poikkeavaa.

Ite asiassa tänään oli jo yli 30 ;) Mutta siis, mä pitäisin normaalina kesälämpötilana sanotaan nyt 19-20. Silloin harvoin kuulee kenenkään valittavan että on liian kuumaa mut ei myöskään et ois liian kylmää (poislukien nää iltapäivälehtien "OMG, MISSÄ NE HELTEET VIIPYY??!"-otsikot). Ja talvella varmaankin jossain kolmen ja kahdeksan pakkasasteen välillä, silloinkaan harvemmin kuuluu valitusta, paitsi näiltä "tulis jo kesä, mä vihaan talvea ku on niin pimeetä ja kylmää ja ja ja"-ihmisiltä. Mun mielestä sanotaan nyt 28-30 astetta+ jatkuva auringon porotus pilvettömältä taivaalta on jo aika extremeä Suomessa. Joten ymmärrän kyllä valituksen, etenkin ihmisiltä jotka siitä ihan oikeesti kärsii, joita, toisin ku maikkarin tai iltapäivälehtien hellehehkutuksia katselemalla vois päätellä, on aika paljon. Kylmää pääsee aina pakoon pukeutumalla sään mukaan, kuumaa ei välttämättä mitenkään. Se ero niissä on.

Mut jääköön tää nyt tähän, mua henkilökohtaisesti muutenkin ärsyttää jatkuva säästä lässyttäminen, joten en kyl ees tajuu miks mä läksin tähän :D

ja for the record, itse en kuulu niihin valittajiin, en kesällä enkä etenkään talvella. Itsekseni saatan kiroilla joskus, kun joutuu valitettavasti tekemään fyysisesti suht raskasta duunia ei-ilmastoidussa betoni-pelti-hallissa, usein päivän kuumimpaan aikaan. Talvella on kiva kun voi laittaa vaatetta päälle sen verran ettei oo kylmä, kesällä ei auta ku kiroilla. Mut toisaalta se on ammatin varjopuolia, joten eipä siinä mitään.

Ku ei oo satanu kunnolla moneen viikkoon ja joka paikassa on niin helvetin pölystä ja likasta ja näin semiallergikkona toi jatkuva pöllyäminen on ihan vitun rasittavaa Oisko yks sadepäivä liikaa vaadittu, et puhdistuis toi ympäristö ? Eikö oo sadetta vähään aikaan näköpiirissä. Haista yläkerran ukko paska.

nii joo ja viel toi tuuli mikä pöllyttää kadulta tota pölyä ja paskaa ilmaan <3

antibiootit ei auta mihkään, paitsi siihen etten lähe dokaamaan.
oon saanu vaan päällisiks hammassäryn, viidettä päivää. alkaa vähän nyppii taas!

Huonekalujen kokoamisohjeet.

Siis nämä tuhruisesti monistetut aaneloset, joissa kaikki kirjahyllyn tai parvisängyn lukuisat erikokoiset ja eritavalla esiporatut rimat sekä viidentoista eri sortin nupit, tapit ja mutterit on ympätty samaan "selittävään" piirustukseen mittakaavassa 1:10 000. Vasemmassa yläkulmassa saatetaan käydä koko prosessi läpi kolmella lauseella.

Viimeisenä kokemuksena on kaverille saapunut parvisänkypalapeli, jota olemme kahteen peikkoon koonneet jo kaksi iltaa, ja komantena pitäisi tulla valmista. Sanalliset ohjeet ovat sellaisia kuin: "Kokoa ensin päädyt", vaikka ihan ensimmäisenä läpyskässä soisi lukevan: "Kutsu koolle kymmenen kaveriasi, sillä tässä touhussa tarvitaan paljon käsiä ja kärsivällisyyttä."

Koska yhtä parvisänkyä varten on kuitenkin kaadettu puoli hehtaaria ikimetsää, niin ei kai se olisi enää pahemmin kirpaissut, jos olisi poikkaistu lisäksi pari taimea, että olisi saatu ne ohjeet ripoteltua vaikka kolmelle eri paperille?

Rupee ihmiset vituttamaan taas

Huonekalujen kokoamisohjeet.

Siis nämä tuhruisesti monistetut aaneloset, joissa kaikki kirjahyllyn tai parvisängyn lukuisat erikokoiset ja eritavalla esiporatut rimat sekä viidentoista eri sortin nupit, tapit ja mutterit on ympätty samaan "selittävään" piirustukseen mittakaavassa 1:10 000. Vasemmassa yläkulmassa saatetaan käydä koko prosessi läpi kolmella lauseella.

Viimeisenä kokemuksena on kaverille saapunut parvisänkypalapeli, jota olemme kahteen peikkoon koonneet jo kaksi iltaa, ja komantena pitäisi tulla valmista. Sanalliset ohjeet ovat sellaisia kuin: "Kokoa ensin päädyt", vaikka ihan ensimmäisenä läpyskässä soisi lukevan: "Kutsu koolle kymmenen kaveriasi, sillä tässä touhussa tarvitaan paljon käsiä ja kärsivällisyyttä."

Koska yhtä parvisänkyä varten on kuitenkin kaadettu puoli hehtaaria ikimetsää, niin ei kai se olisi enää pahemmin kirpaissut, jos olisi poikkaistu lisäksi pari taimea, että olisi saatu ne ohjeet ripoteltua vaikka kolmelle eri paperille?

Noi on kyl välillä ihan helvettiä, ja varsinkin kun ne usein on kopion kopion kopioita tms :D

Mutta imo paljon parjatut Ikean kokoamisohjeet on oikeasti todella selkeitä. Niissä ei ole ensimmäistäkään sanallista ohjetta mutta ne kuvat on selkeitä ja niistä selvästi erottaa mikä niistä lähes samannäköisistä palikoista kuuluu mihinkin ja miten päin kun vaan jaksaa katsoa.

-__________________-

O