Mikä ärsyttää?
[q]mikke, 9.9.2009 12:02:
toi perkeleen yläkerran remontti. Vittu kaks kuukautta joku aivokääpiö rempannu, eiks se ny perkele vois alkaa olemaan pikkuhiljaa jo valmis *toktok* Ja nyt viimeset kaks päivää aamusta iltaan saa kuunnella ihan vitun kovaa vasaralla tms. paukuttamista voi saatana
[/q]
ja paukutus senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuuuu......
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGH VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUSAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAAAA
"Liiallinen" kohteliasuus.
1. Jos mä oon kävellen liikenteessä ni ei mua tartte sinun, rakas autoilija, jäädä odottelemaan ku mä oon sadan metrin päässä siitä suojatiestä. Mulla on silmät päässä enkä mä sun alle kävele. Liikennekin menee sujuvammin kun pidetään järki päässä siinä että ketä väistellään ja missä vaiheessa.
2. Rakas kanssahiihtäjä. Jos näet minun lykkivän takanasi ( ) niin ei sun tartte pysähtyä, siirtyä ladun sivuun ja sanoa että "joo, mee vaan". Hiihdät vaan rennosti sitä omaa vauhtiasi, mä osaan kyllä mennä viereistä latua sun ohitsesi, jos siihen on tarvetta. Meikäläisen kunnolla tosin harvemmin.
se kun duunissa alkaa lomautukset just, kun tuntuu että alkaa taas tavaran menekki kiihtymään. Eli lomautukset on n. vuoden myöhässä, silloin vuos sitten oli aikaa istuskella ku ei ollu hommia ja ois voinu hyvin lomauttaa porukkaa. Nyt seuraavat puol vuotta on niin helvetinmoista kiirettä ja juoksua niillä keiden vuoro on olla töissä. Ei vittu ei näin *toktok*
[q]Miinapiina, 26.1.2009 18:05:
jep, sieltä youtubestahan se löyty
uskomaton vajukki, ei voi muuta sanoa... ei anna artonkaan puhua *toktok* ja pikkasen aina menee sivuraiteille noissa jutuissaan. ei mikään yllätys sinänsä, koska tuo mikkonen taitaa olla se, kuka on jäänyt asemalle (kun meitä on moneen junaan)
[/q]
Mä olen yrittäny katsoa tuota mut ei jumalauta ei vaan hermo kestä, tuntuu että pää räjähtää ärtymyksestä :D Vittu jos itellä on tollasena rikkaan äijän akkana varaa olla himassa ni vittu good for you mut vois toikin saatana ajatella että tosiaan kaikilla eikä varmaan edes suurimmalla osalla ei ole varaa eikä mahdollisuuksia olla kotona vuositolkulla. Toiset joutuu tekemään oikein töitä toimeentulonsa eteen Yllättäen toi ämmä ei halua tossa ohjelmassa puhua niistä äideistä, joilla ei syystä tai toisesta ole mahdollisuutta olla kotona, "minä en ole heitä täällä puolustamassa, mutta MINUN (eli hyvätuloisen, jopa varakkaan miehen akan) lähtökohtani blaablaablaa" :D Ei helvetti oikeesti :D
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!
ja IMO mä en ymmärrä miks _kaikkien_ työssäkäyvien äitien pitäis hylätä uransa työelämässä ja keskittyä vaan vuosikausiksi olemaan himassa lasten kanssa...
toi perkeleen yläkerran remontti. Vittu kaks kuukautta joku aivokääpiö rempannu, eiks se ny perkele vois alkaa olemaan pikkuhiljaa jo valmis *toktok* Ja nyt viimeset kaks päivää aamusta iltaan saa kuunnella ihan vitun kovaa vasaralla tms. paukuttamista voi saatana
Tänään ei tuu Ihmemiestä Subilta vaan jotain helvetin Amerikan Idolia!!!! *grr**grr**dissaa**dissaa* Eiks noi saakelin idolikisat riitä jo!!!!!!!!!
- kuinka vitun vaikeeta on parkkeerata se auto esim marketin parkkipaikalle oikein ? Miten joku voi olla niin idiootti että ajaa sen auton puoliksi kahteen ruutuun ?
-munapäät jotka ajaa kahden metrin takana mun perässä, vaikka ite ajan rajotusten mukaan ja vähän ylikin.
[q]Haitok, 24.2.2008 23:45:
---
mikke, 24.2.2008 23:37:
---
Haitok, 24.2.2008 23:33:
jeesus tuntee mut
---
---
[/q]
olen sanaton :D
just piti teettää autoon viidensadan remppa. No, toimihan se vähän aikaa ihan hyvin, kunnes tänään taas laukes, ja nyt sitte ois kuudensadan remppa eessä *toktok**senkin**igor**grr**dissaa*
Jumalauta et menee hermot noiden romujen kanssa
[size=18]VITUN PISSIKSET!!![/size]
Meet ihan kaikessa rauhassa paikalliseen rauhalliseen pizzeriaan sunnuntaiselle darrapizzalle, aikeina nauttia kaikessa rauhassa pizzasta, radio soi siellä pizzeriassa hiljaa ja muutenkin rauhallista, pari pariskuntaa siellä mun lisäksi. No, ei siinä mitään, tilaukset vetämään ja ruokaa oottelemaan, just kun se tuli pöytään ni eikös sinne ravintolaan viereisiin pariin pöytään paukkaa sellanen 8-10 hengen pissislauma, tyyliin . Siinä sitten kikattelevat ja tirskuvat ja kiroilevat ja kertovat eilisillan kännisekoiluistaan niin VITUN kovaan ääneen ja kaikki yhtäaikaa äänessä, oikeen silleen että kaikkien pitää huutaa että saa äänensä kuuluviin. Voi helvetti että mulla meinas verisuoni puhjeta päästä Yritin sitte siinä käydä sanomassa paikan omistajallekin että eikö noita voi käskeä olemaan vähän hiljempaa, että saa muut rauhassa syötyä, mutta ei kuulemma voi, kun ovat maksavia asiakkaita *täh* Pyysin sitte loput pizzat mukaan ja söin ne autossa, en kestäny kuunnella sitä kälätystä ja pälätystä. Missä on ne käytöstavat ja toisten huomioon ottaminen, menisvät noi helvetin pissaliisat vittu ulos kälättämään eikä tulis häiritsemään toisten ruokarauhaa
VITUN RÄKSYTTÄVÄT KOIRAT KERROSTALOSSA SEINÄN TAKANA PERKELE!!!! joka saatanan ilta sama juttu
joku päivä käyn vielä tiputtamassa sille pienen "herkkupalan" postiluukusta
[q]Norb, 15.12.2006 14:09:
PUMMIT! Eräskin täti alkoi pummii multa rahaa, kun sillä oli niiiiiin kauhea nälkä! Oltiin esson vieressä ja totesin, että voin käydä hakee sulle hampurilaisen tosta. Ei tädille kelvannu muu kuin raha o_O Saatana, menis töihin siitä..
[/q]
*sydän*
[q]Bio, 5.3.2007 20:52:
Jim-kanavalla yhessä ohjelmassa joku idiootti oli lyöny naapurin koiraa veitsellä päähän.. vittu mikä paska, tollasilta vois vetää aivot pois persereiän kautta, jos niillä sellasia edes on. Tai tehdä jotain pahaa niille..
[/q]
[q]Jone, 2.3.2007 11:11:
http://www.bluemarlin3.com/info/info-dolphinkillers.php
[/q]
tänään ei oo juuri mikään ärsyttäny mutta eläimiin kohdistuva julmuus ja tollanen sairas kohtelu pistää kyllä meikän veren kiehumaan. Aivan uskomatonta. En vaan voi käsittää miten ihmiset voi kohdella eläimiä noin. Luomakunnan kruunuja ollaan totta vitussa.
vitun Radio Rock, hajoaa pää kun niitä VITUN SAMOJA BIISEJÄ JOKA PERKELEEN PÄIVÄ joutuu kuuntelemaan sen kaheksan tuntia duunissa *igor**toktok*
[q]Freja, 30.5.2007 21:07:
---
mikke, 30.5.2007 21:02:
mitä, sehän on parasta kesässä uusien perunoiden ja mansikoiden ohella :)
---
Ei öisin, pelkään enkä saa nukutuksi
[/q]
joo, et oo ainoa. :(
[q]hallucinogen, 3.7.2007 18:54:
Mustalaiset jotka tulevat 50-60-vuotiaan semisti alkoholisoituneen/tai muun ongelmaisen kanssa, jolla ei kuitenkaan ole(vielä) mitään luottohäiriöitä ja haluavat kytkyliittymän, jossa on kaikkein kallein puhelin mukana. Diili tehdään tämän vanhemman äijän papereilla joka on olevinaan hyvä kaveri joka vaan tarvitsee apua puhelinasioissa. Todellisuudessa tuosta vaan haisee niin iso kusetus läpi kun olla jo voi. Ideana on ilmeisesti myydä tämä puhelin ja antaa jokin pieni korvaus tälle "kaverille" ja samalla jättää sitten asiasta koituvat maksut tämän huoleksi.
Tänään ei onneksi tarvinnut tehdä kauppoja koska he olisivat halunneet, että puhelin ei olisi sim-lukittu ja ilmeisesti edellä mainitusta syystä, sillä se oli helpompi myydä.
[/q]
Yrittänyttä ei laiteta Aika velikultia kyllä :)
[q]plink, 25.3.2007 12:25:
- ei osata yhdys_sanoja kirjotetussa kielessä
[/q]
joo tää on kyllä niin *Grr* Ja kun noita näkee julkisissa paikoissa, mainoksissa, tiedotteissa etc. _ihan koko ajan_ En vaan tajuu mikä siinä on niin vaikeeta *eikä*
vitun Elisan asiakaspalvelu VITTU SAATANA
Mulle tuli äsken lasku, ainoo vaan että siinä on yhdistettynä kahden viime kuukauden laskut, vaikka mä just maksoin edellisen laskun viime viikolla *täh*
JA TOTTAKAI PALVELUSSAMME ON NIIN VITUSTI RUUHKAA ETTÄ EI PÄÄSE EDES JONOTTAMAAN!
saatanan perkele *grr**grr**grr*
"Palvelumme saattaa väliaikaisesti ruuhkautua" Vittu aina siellä on ruuhkaa ollu ku oon sinne joutunu soittamaan. Mulkut.
ja kohta varmaan vähennetään porukkaa asiakaspalvelusta
[q]domi, 5.7.2007 09:24:
---
Zapa, 5.7.2007 09:23:
---
domi, 5.7.2007 09:08:
Nää pienet +25 -helteet.
---
Älä vaan valita talvella näistä pienistä -25 pakkasista sitten.
---
En valitakaan. En tiedä mitään parempaa kuin pakkaset, koska niiden kanssa pärjää. Helteen kanssa ei. *sydän*
[/q]
*sydän* Ehdottomasti samaa mieltä <3
[q]REivaaja, 15.5.2008 01:08:
---
mikke, 15.5.2008 01:02:
vitun Radio Rock, hajoaa pää kun niitä VITUN SAMOJA BIISEJÄ JOKA PERKELEEN PÄIVÄ joutuu kuuntelemaan sen kaheksan tuntia duunissa *igor**toktok*
---
Vähän mäki hajoilin. Pahin on se biisi jos vedetään tosi rok asenteella ihan klisheisesti - Hei ei soi enää päässä! MORO! :D:D:D:D
[/q]
"Soitetaan mitä halutaan"... No joku vois vittu sitte haluta soittaa vaikkapa Nightwishiltä jotain muutakin biisiä ku sitä vitun paipaipjuutifulia joka saatanan päivä sen viis kertaa. Ja sit joku Jone Nikulan "uuden rokin ilta": jannu lässyttää jotain mukahauskaa ja soittelee ne samat perkeleen "uudet" biisit taas kerran uudelleen mitkä on jo päivällä kertaalleen (tai itse asiassa useampaankin kertaan sen päivän aikana) soitettu *toktok*