Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Postin nk. asiakaspalvelu. Laitat mailia ja saat ihan eri vastauksen kun soittamalla. Olin tilannut tavaraa vanhaan osoitteeseeni ja yritin saada asiasta tiedon toimipaikkaan, joka vastaa vanhan osoitteen alueesta. Väännettyäni asiasta Postin "asiakaspalvelun" kanssa kolmen mailin verran, soitin asiakaspalveluun. Netissä asiakaspalvelija vain jankkaa ettei toimipaikkaan voi lähettää asiasta viestiä, eikä hänellä ole antaa toimipaikan yhteystietoja.

Soitin puhelinpalveluun, alle viidessä minuutissa kyseiseen toimipaikkaan oli laitettu mailitse asiasta tietoa. Onneksi kaveri on postinjakaja ja vinkkasi asiasta minulle.

Ko en muista erästä kirjailijan enkä hänen kirjoittamansa kirjan nimeä. Luin kirjan joskus 80-90-luvun vaihteessa. Se kertoo energiakriisistä Suomessa (tulevaisuudessa).

Mahdollinen Cushings. No jotain hyvää sentään siinäkin, siitä voi sentään parantua eikä tartte repiä koko kalloa auki. Vähän urpolta tuntuu nakertaa kyypakkausta (hydrokortisonia) naamaan keskellä talvea, noh huomen sen sit näkee mikä on olo, igor kuittaa ja poistuu takavasuriin

oikeesti, toi igor hymiö on ehkä kaikista paras, just niin älytön ku vaan voi olla, kiitos Annakins.

HYTTYSET!

Vattuako niiden pitää kupata minua?

---
Yle Areena!!!! Ei tätä lähetysten pätkimistä kestä kukaan!!!!! Onkos kellään muulla samaa probleemia/ideaa miten siitä pääsee eroon?
---

Jollen ihan väärin muista niin areena osaa bufferoida, eli kun laitat pauselle niin video latautuu pidemmälle ja pätkiminen loppuu kun jonkin ajan päästä jatkat. Mut en mä kyl ole varma, en muista :D

Bufferoi joo mutta siitä ei hirveesti oo apua kun ylen serverit on kellonajasta riippuen ihan polvillaan, iltasin areena ei oikeen toimi. Ja se bufferointikin on vain jotain maksimissaan muutama minuutti, se kun menee tyhjäks ni taas "ootellaan hetki..." ja "ootellaan hetki...".

Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*

Ex-vaimon jatkuva syyttely ja itsekkyys. Ei osaa yhtään ajatella lasten parasta, ainoastaan omaa tahtoaan.

---

---

---
---

Tätä mä olen odotellut myyntiin

http://gapersblock.com/drivethru/fallingwater.jpg
---

Jep, tänne kans tollanen, kiitos! :)
---

Minullekin sopisi. Paitsi vesiputouksen yläpuolella olevat betoniulokkeet pitäisi muuttaa. Kauhean rumat. :)

Tämäkin kelpaisi

http://www.lacurevillas.com/sites/lacure.ixm.ca/files/gallery/2_VillaO.png

---

Aaaa toi, halistenkoskelta..

..ei paha

I can has intterwebs? No? kthnxbye!

Ex-vaimo, joka valehtelee koko ajan. Mistään ei voi tietää onko totta vai ei. Nyt menossa kuulemma naimisiin (voi ukkoparka, saa narsistivaimon) ja pitäisi saada toisen lapsen sukunimi vaihtaa. Yli vuoden on yrittänyt sitä saada vaihdettua kiristämällä, uhkailemalla, painostamalla, kotirauhaa häiritsemällä ja nostamalla rikossyytteen, jolla alkoi kauppaa käymään.

Mikähän taas on totuus? Kun tietäisin, voisin oikeasti miettiä lapsen parasta

En haluais kumpaakaan joutua siivoamaan, se on vissi

Netti ei toimi kännykässä vaikka liikeen mukaan pitäisi toimia. Eli eikun pe uudelleen myymälään.

Facebook.. jokseenki se tuntuu niin turhalta mutta silti siellä koko ajan tulee pyörittyä

Olet ihan oikeassa. Päätin taas kerran joustaa

Hullu, epäluotettava ex-vaimo (TAAS!!).
Jotenkin elämän polkeminen paikallaan, kun en saa asioitani eteenpäin yhtään ennenkuin lekurini palaa lomaltaan. Nyt kun olisi virtaa, olisi ollut hyvä saada asiat hoidettua. Etenkin kun ei huomisesta koskaan tiedä. Mutta, kyllä hän on lomansa ansainnut!

Kylläpä osaaki ottaa päähän. Kenellä tästä voi valittaa? Kysyn vaan!

...

Kiitos Internet; suhun voi aina luottaa!

Ja jotta vitutus olis täydellinen, on työnantaja omien sanojensa mukaan hukannut pankkitunnuksensa ja pankki jahkailee uusien kanssa, joten palkat on myöhässä. Tiistaina olis ollu palkkapäivä. Rahojen lisäks alkaa loppuu huumorin taju*toktok**grr*

Edit: nyt on rahat tullu:)

Tää saatanan Powered By Text Enhanced-linkki joka hyppää esiin kun menee jonkun sanan kohdalle joka on alleviivattu ja esiin pamahtaa joku tän tyylinen mainos :

http://static.fjcdn.com/pictures/low+blow+text+enhance.+not+cool_677e5f_3199018.jpg

Tosin se mainostaa, että voit voittaa applen ipad 2:n tjms....anyway mä olen nyt kaikki kevät juhlaliikkeet tehnyt ja se vaan on ja pysyy. Olen koittanut selaimen lisäosista etsiä. Ei löydy. Olen koittanut sitä ja tätä mutta ei. Mikä tää on ja miten mä sen saan pois?

Tätä mä olen odotellut myyntiin

http://gapersblock.com/drivethru/fallingwater.jpg

O