Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

-lukio opiskelu*nukkuu*
-kännykän akku on aina finaalis
-kaveri on hukannu RATM levyn
-ei oo ikää, ei oo korttii, ei oo autoo, ei oo kämppää, ei oo rahaa
-Israelin tilanne
-USA:n ulkopolitiikka
-Kaverin paska Golffi
-pikkusiskon ja äidin tappelut

Se kuinka piittaamattomia ihmiset on.

hyperventilaatio:[q]Naiset ajattelee asiat aivan liian monimutkaisiksi...*nukkuu*[/q]Ja ostaa kaiken missä on punanen hintalappu...

Jos joku kertois...mä kyl voisin kauhistuttaa kanssa-klubituslaisia*hih* Siihen tarvii varmaan jotain kummia yhteyksiä....*täh*

Kesy:[q]Miehet makaa sohvalla juo kaljaa syö makkaraa haisee pahalta ja heittää paskaläppää. !! *hih*[/q]Mä syön lasgnee, leikin bittihiirtä, klubbailen, käyn salilla, teen töitä JA TEEN MITÄ NAISET HALUAA, koska ei ne tuu ilman meitä toimeen

Mä voisin kans lähteä. Ikinä en ole käynyt.

vaeltajatar:[q]Joskus kyllä vaan rupee oikeesti korpeemaan sellaset pinkeet pikkupimut, ne vie ensinnäkin tanssilattialla tilaa kokoontuessaan*nauraa*[/q]

miksen mä ikinä nää sellasii kokoontujia!?!!?!? varsinkin jos ne o pinkeitä :(

Angeli:[q]Hmm MIEHET!*igor*[/q]Sä tapaat vääränlaisia miehiä

milla:[q]yana8000:et sä oo vittuuntunu. luulet vaan

aijjaa. no hyvä:) feeling much better;D
[/q]

noniiiiii! tiesinpäs!

Kesy:[q]Naiset tulee ihan hyvin toimeen ilman miehiä.
Miehet ei ilman naisia.. kuka niille tekee ruokaa ja pesee kalsarit jos ei naiset ? *heiii*[/q]Eiku äiti.... ei se oo nainen, se on vaan aiti...
Naisia metsästetään, eikä äitiä voi metsästää

[muokattu 27.8.2002 17:25]

Kesy:[q]kaikki miehet on vääränlaisia..*hih*[/q]huoh... ja kaikki naiset vaikeita

Tanya:[q]Ihmiset jotka tulevat "näyttäytymään" bileisiin! Tyyliin:
Oltiin muuten lana siellä bileissä ja oli tosi siistiä!
Tosi asiassa nämä ihmistyypit tulevat täydessä tällingissä vaan hengaamaan nurkkiin ja näyttämään omaa naamaansa. Heitä tuskin koskaan näkee tanssimassa ja jalkakaan ei pahemmin täpise musiikin tahtiin. Ainut siis mikä bileissä kiinnostaa on oma napa ja se että myös muut ovat sen huomanneet!!!n ei hjyvä, ei hjyvä!!! [/q]
vähänniinku minä!! ;)

Naiset *toktok*

SELLASET helvetin malibu barbi-ällötys perkeleet, jotka hengaa hard house-bileissä siiderituoppi kädessä tanssilattialla ja yrittää olla TOSI HIP! EI ONNISTU!!Punaista näen silloin. En ole itse mikää maailman kaunein nainen, mutta osaan tanssia ja pitää oikeasti hauskaa. Ja sen huomaa muutkin.....
Myös liian pitkään kestäny kuuma ilma ärsyää.

Tanya:[q]Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!![/q]

HEEEEEEEI!!! :D

Milla, oot kyllä sillee oikeessa. eihän sitä pitäs liiaksi muihin keskittyä, vaan ite pitää hauskaa. Joskus kyllä vaan rupee oikeesti korpeemaan sellaset pinkeet pikkupimut, ne vie ensinnäkin tanssilattialla tilaa kokoontuessaan*nauraa*Let´s have fun ja annetaan kaikkien kukkien kukkia(tai sitte salaa toivotaan et ne lakastuu tosi pian pois)

Tanya:[q]yana8000:Tanya:Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!

HEEEEEEEI!!! :D

No heipä hei! Mites ois peini virtual piknik...
Saisko olla kuppi kahvia*vink*[/q]

i prefer champagene and strawberries, thank you :)

Tanya:[q]yana8000:
Miten olis kinuskikastike?
Se on tahmeaa ja vaikea nuolla pois..
*nauraa*[/q]

siihen siirrytään myöhemmin kun skumpat on mennyt tarpeeksi päähän ja mansikat maisteltu ;)

tuo sä kinuskit mä tuon skumpan

[muokattu 29.8.2002 15:55]

scobl:[q]. Ja lisäksi homot *hih*[/q]

mikäs niissä? et kai pelkää kumartua nostamaan saippuaa lattialta julkisessa suihkussa? jokuhan voi vahingossa antaa parrua hanuriin?

Angeli:[q]Tällä hetkellä kaikki *dissaa*[/q]

veit sanat suusta.

onneks pääsee ylihuomenna keskelle metsää pariks viikkoa niin ei tartte katella kaikkia ympärillä olevia pässejä (joista suurin oon itse)

O