Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

yliopisto ärsyttää. Tällai fuksin silmissä kaikki on niin törkeen vaikeeta. nytkin lasken kemman laskuja johon en tiedä vastauksia ja sit en tiedä miten ne lasketaan. eli se on vähän niinku ajan hukkaa. Se ärsyttää

jeps nyt mä keksinkin mikä mua ärsyttää aika helvetisti!!!!

Se että joutuu olla la iltana neljän seinän sisällä ku on niin veen saamaton että jaksais poistuu kuutiosta

Ärsyttää kun pitäs lukee tenttiin ja koko viikon ajan on tullut vaan löysäiltyä ja nytkin vaan roikun täällä... Perkl. Ja sit jos [ja kun] saan huonon numeron siitä tentistä, niin sitten vielä ärsyttää entistäkin enemmän.

Minkäköhän takia muuten korkeakoulussa kokeet onkin yhtäkkiä tenttejä? Kuulostaako se jotenkin hienommalta? *täh*

Jeps varmaan otti tentti sanan yliopistolta. mut mä taas tykkään sanasta koe. se on jotenkin vähemmä hirvittävä. Mullakin on kohta tentti ja sama setti alla ku sulla että täällä sitä roikkuu*eiei*

päänsärky

Maanantaiaamut... kirottua, tänään on taas ilmeisesti maanantai, sillä en ole koskaan saanut otetta maanantaipäivistä...

Angeli:[q]päänsärky[/q]

mua kans:(( mut muuten ei mikään pitkästä aikaa*sydän*

Raha..sen armoton tarve ja puute..voi vidu..*igor**nyyh*

Se kun en saanut tehdä hienoa teostani loppuun tekniikka legoilla!! Se oli sit NIIIIN kivaa!! Onpa taas ollut raskas työpäivä. No ei, tosissaan mun hermoja on tänään muutama oppilas koittanut oikein urakalla. Nyt pitäis vielä sovittaa illaksi punttis, vanhempain ilta, uuden aerobic ohjelman suunnittelu ja vaatteiden ompelu ym. häslinki. Mahtaa tulla kiire!!! APUUUVA!

yana4000:[q]ärsyttää ihan ****sti viimeöiset pilvet :( ei näkynyt revontulia niiden takia. nyyhks[/q]

Mä näin revontulet!!

Ärsyttää, kun ei kiinnosta taas yhtään mikään!!!
Ei kiinnosta ees kirjottaa näihin topicceihin, mut tähän nyt halusin kirjottaa et tiiätte miks en mitään kirjota!!!
Ei musta oo mihinkään tämmösenä!*mur*

Hm. Kyl varmaan. mut esim. jos on ärsyttävää, ei se välttämättä oo sietämätöntä ;)
Ja kylvaa. kivoi asioit löytyy kans

Teks:[q]Hm. Kyl varmaan. mut esim. jos on ärsyttävää, ei se välttämättä oo sietämätöntä ;)
Ja kylvaa. kivoi asioit löytyy kans *hymy*[/q]

Ei niiden tarvitse sietämättömiä ollakkaan :)
Ja se on kiva kuulla että positiivisiakin asioita löytyy

Teks:[q]Talvi
Koulu
pahasafka :D
Pinnalliset paskapäät
aamuherätykset
jos kone menee rikki ja on mm. kipeenä.
Kuumuus
kylmyys
se että meillä ei ole kylpyammetta
htv
räppääminen
tuijottaminen

Onhan noita vielä paljon, mm. erillaisia ihmistyyppejä tulis mieleen vaikka kuinka monta. mutta. riittäkööt nämä. *hymy*[/q]

Hmm, suapa moni asia ärsyttää noh toivottavasti on vähintää yhtä monta piristävää ja onnelliseksi tekevää asiaakin

PATIS: katsos jotku ei osaa ees laittaa

Cee:[q]Teks:
Pinnalliset paskapäät
aamuherätykset
jos kone menee rikki ja on mm. kipeenä.
Kuumuus
kylmyys
se että meillä ei ole kylpyammetta
räppääminen
tuijottaminen

Hohoho. lol. mulla on sulle kylpyamme ja etkö muka aina tuijota mua ja räppää mun kanssa ja esim. et aamuisin hirveen useesti HERÄÄ vaikka pitäis.. *sydän*
mut hyviä juttuja noikyl.. ^__^
Sä ärsytät mua välillä. mutta tykkään sua kyllä silti *hymy*[/q]

hhahaha :D Nauroimpas makeasti ku luin ton. mutta. on sulla kylpyamme jonne mahtuu joson 20cm pitkä :D:D

*nauraa**nauraa*

vaeltajatar Love ya!*sydän*

Tai sitte mä vaan huijaan

Tällä hetkellä mua ärsyttää mun ystävä... Sitä vaivaa jokin ja se ei kerro mikä... Se on ärsyttävää kun ei voi auttaa...*hmph*

Teks:[q]Siitähän me aina ;D[/q]

Pelottavaa tai sit mä oon muuten vaa vähä ujo

O