Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kesy:[q]Itkee perään *igor*[/q]

Tyhmiä ukkoi jos ei tajuu et sua ei kiinnosta.

Tää helvetin tutina-fiilis.
Odottaminen.
aivojen ylikuormitus.
tunteet...*hmph*

turha riidan haastaminen*eiei*
*eiei**eiei*häiriköinti*eiei**eiei*
*hmph*ja moni muu asia*mur*

Kesy:[q]Itkee perään *igor*[/q]

Mun perään ei koskaan kukaan ole itkenyt, ärsyttää... No ei...
Sano niille tuhmille, että olet aloittanut uuden suhteen. Se yleensä auttaa!

Väsymys bilepäivänä.

Jenni:[q]Oi, miten saatoin unohtaa.. muakin ärsyttää suunnattomasti tunteet, ainakin välillä. Ainakin silloin kun ne kohdistuu johonkin mihin kaikkien edun mukaan olisi parasta että ne ei kohdistu.. tai päinvastoin.. *justjoo*[/q]

Huoh.Sepä se.*igor*

Yksinäisyys, turhautuneisuus, ja vähä kaikki yleensäki.

Avernian:[q]Myfinesthour:Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla.

Mitä on pseudohuumori?
Ja miten ja miksi voi toissijaisilla argumenteilla brassailla?[/q]
This is hjuumor, kikkelis kokkelis, paljos mummos työntää kuulaa. Mikä on vihreä, lentää taivaalla ja suriseei V: No raaka sähköteräsmies. Huumorinkaltaista...

Ainahan löytyy ihmisiä, jotka tuovat itseään esiin keskustelussa huomiolla, joilla ei juuri keskustelun tai väittelyn kannalta ole merkitystä. Miksi, en tiedä? Hlö1: "Minä vastuussa Ferrarin F1:sen moottorin virittelystä"
Hlö2: "Minäpäs olen päällystänyt Michael Schumacherin formulan istuimen".

Jos kysyttiin Ferrarin memestystekijöitä, henkilö kakkonen brassailee sekundäärisellä argumentilla*nauraa* Tai mistäs sen tietää...

Niin siis minähän se olin

HzO:[q]ei joulus jos se alkais samaan aikaan ku vaikka joululoma tai mikä se nyt onkaan mut jo nyt ku menee ihan sama minne ni törmää johonkin joulu pukkiin tai vilkku valoihin.[/q]
Aivan! Joulu alkaa vuosi vuodelta aikaisemmin! Ja sit joulun jälkeen kun niitä valoja ei viittitä ottaa pois ikkuinoista ja ne roikkuu sielä johkin maaliskuuhun asti...

Ärsyttää myöskin se kun auton ikkunat on ihan jäässä kun lähtee aamulla ajaan ja sit täytyy tiirailla sivuikkunasta eteensä ettei törmäis lyhtypylvääseen...

Siitähän me aina ;D

Marski:[q]se että ensi pe ei voi tulla yhtään nopeemmin!!

*sydän*[/q]
..niinpä!..mut ehkä hyvä..sillä on viel paljo kaikkee..

Meja:[q]2000:Maanantait!!!
( jälleen kerran... )
Yhdyn niin tohon!!!!!!*uuh*[/q]

I agree

Tällä hetkellä mua ärsyttää suuresti se ällöttävä kelmu, mikä muodostuu maidon päälle kun sitä lämmittää mikrossa saadakseen kaakaota...

Mua ärsyttää tällä hetkellä eniten minä itse. Minkä takia pitää olla sellanen helvetin tampio ja jästipää??? Kai se tästä taas...

viime viikolla meinas kuuluu kling päästäni mun kun ostin tuplacd:n. ykköslevy mellow-d:n mixaama, hyvä setti, ei siinä midis. mutta se toinen levy, 20 biisiä tungettu ja kaikki joko hittiversioita tai sit kokopitkä biisi on kylmästi katkastu parhaasta kohdasta. voi elämä kun on vajaata aivotoimintaa niillä jotka noita levyjä kokoon pistää... elastique culturen `U´loppuu just siihen millon se alkaa! ja just sitä biisii oon metsästäny pari vuotta, dj scot project remix, namnamnam...
sellasta tänään. kouluu vaan 2 tuntii ja silti tulin tänne. voi helvatan helvata. maanantai.

niiin en muuten tarkottanu ketään täältä.....*hymy*

tonppa:[q]Meja:2000:Maanantait!!!
( jälleen kerran... )
Yhdyn niin tohon!!!!!!*uuh*

I agree *nyyh*[/q]

Minä myös. Ei enää koskaan maanantaita mulle.

Maanantait!!!
( jälleen kerran... )

Piru,maanantaihan on viikon jännittävin päivä*vink*.
Silloin on pahimmat tutinat,pöhnät ja yleinen
nolojen tilanteiden päivä..*iloinen*.
Kaikki hirveimmät säädöt ja kämmäykset tapahtuu maanantaisin ja voi sähläys kun niistä repii siitä
huumorin-poikasta.
Viimeistään sit tiistaina jos on armo vitutus på mondag.

O