Mikä ärsyttää?
Pelkät maanantait ei niinkään oo kauheen pahoja. Toista on lomanjälkeiset maanantait, jolloin vielä on yheksän tuntia koulua.
ei joulus jos se alkais samaan aikaan ku vaikka joululoma tai mikä se nyt onkaan mut jo nyt ku menee ihan sama minne ni törmää johonkin joulu pukkiin tai vilkku valoihin.
Naapuril oli joskus sellaiset jotka inis jotain veen rudolfia 24/7. Onnex tajus ottaaa pois ku vähän vihjaisi että ne on syvältä
Viinan puute silloin kun sitä eniten kaivattas.
Pitää nyt munkin kai sitten vielä laittaa viesti tähän, että saadaan kaikki kolme samaa naamaa allekkain.
Joo finanssipolitiikan hoitaminen ei oo munkaan vahvimpia alueita: kaikki mitä tulee, menee saman tien. Enkä oo niin ahkera, että saisin ees töitä koulun ohelle hommattua. Blaah.
Eli tämän hetken ärsyt: rahan puute & laiskuus.
tällä hetkellä vituttaa kylmyys. aamuisin niin kylmä ettei auto meinaa lähtee käyntiin
medevil total war, kone kaatuu aina jos tulee joku iso battle. ei luota mun kykyihin*justjoo*
no ei tässä vissiin muu ärsytä, aini paitsi loska kelit
Zeta! sillä pirulaisella on liikaa pisteitä the napissa! alkaa pää sekoamaan pelkkään naputtamiseen. Klik klik klik klik klikl... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
Ja vielä nälkäkin iski. Perkele!!!
Ainainen köyhyys... Ei saa mitään aikaseksi koskaan koulussa... Asun korvessa...
Mua ärsyttää tällä hetkellä kaikki... Oon vaan niin pahalla tuulella... mur!!*igor*
Panfobia:[q]Pitää nyt munkin kai sitten vielä laittaa viesti tähän, että saadaan kaikki kolme samaa naamaa allekkain.
[/q]
*hymy*hah,triiot jees*hih*
Se on JAUHELIHA + SPEGETTI!! Ei makarooni! Enkä syö punasta ja vihreetä, paitsi pillereinä [/q]
MURR....ÄRRG......
idi:[q]mä en ymmärrä?? mikä tossa nimessä nyt on vikana*täh*[/q]
Ilmeisestikin Kesy-designiin liittyen jotain kränää... *tungen nenäni jälleen kerran asioihin, jotka eivät minulle kuulu* ...vai arvasinko väärin?
Mul ei oo hätää!
Mut ei sen pitäis noin vakavaa olla, voisin mäki haastaa kaikki mun jälkeen syntyneet ollit oikeuteen, mä olin eka.
USA/Terroristit
Telttaileminen talvella
Ryömiminen ulkona talvella
Ryömiminen muutenkin ulkona
Krapula
J.Karjalainen
Ihmiset jotka hakee tappeluita baareissa
*dissaa*minen
Hixxy:[q]USA/Terroristit
Telttaileminen talvella
Ryömiminen ulkona talvella
Ryömiminen muutenkin ulkona
*[/q]
Intti ruvennut ottaa pahasti nuppiin?
Unity(f):[q]RR... Mee tekee ruokaa... Makarooni+ jauhelihaa...
Syö myös niitä punaisia ja vihreitä myrkkyjä(vihanneksia)*vink*[/q]
Se on JAUHELIHA + SPEGETTI!! Ei makarooni! Enkä syö punasta ja vihreetä, paitsi pillereinä
Se jos joku yrittää komentaa! En voi sietää sitä (varsinkaan työpaikalla). Pyytäminen sentään on hyvä asia ja silloin autan, mutta jos joku komentelee niin
JONE ja MUUT joita ärsytän nimelläni!
Olen todella pahoillani että olen loukannut taiteilijoita
käyttämällä luvattomasti HEIDÄN nimeään. ANTEEKSI.
Toivottavasti sitä nyt ei ole tahrattu pahasti. Taidanpa jättää
koko klubituksen kun olen mokannu niin pahasti.
Kaikkihan vois nyt alkaa yhdessä miettimään mitä nimiä täällä uskaltaa käyttää ettei joudu heti haukuttavaks!? vai.. kohta varmaan patteri-sedät haastaa duracell-pupunki oikeuteen.. ? Ei ollenkaan mahdotonta..?
Ei muuta kun että olen erittäin pahoillani jos olen loukannut ihmisiä.
ARGH:kaikki