Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Pikachu:[q]Se kuinka piittaamattomia ihmiset on. *poks*[/q]

Anna mulle joku josta välittää nii palataan asiaan.

se etten saa öisin unta!!

yö menee pyöriessä ja miettiessä..ja sit kun saan nukuttua on aamulla olo etten siltikään ole nukkunut yhtään!

Se kun väsyttää ihan homona, mut on kuitenkin pakko olla töissä pirteenä ja hymyillä kaikille ihmisille

ärsyttää kun raha-asiat menee pieleen....
MUR....ÄRG....*mur*

Kolmas viikko, kun luen tentteihin tekemättä mitään muuta. Huomenna kreikka ja torstaina kirkkohistoria. Viime viikolta takana heprea ja uskontotiede. En voisi olla enää väsyneempi, päänsärkyisempi ja tylsempi.

Pelastakaa!

Liikaa aikkaa, liikaa rahaa
loska toi paskakeli
se et kortti lähti vuodeks 194km/h tutkaan
kuolu
duuni

Katrina:[q]Kolmas viikko, kun luen tentteihin tekemättä mitään muuta. Huomenna kreikka ja torstaina kirkkohistoria. Viime viikolta takana heprea ja uskontotiede.[/q]
No huhhuh. Tota tenttilistaa katellessa alkaa omat viestinnän ja englannin tentit tuntua aika mitättömiltä... Vaikka en mä kyllä niihinkään jaksais millään panostaa. Jotenkin alkaa aina kaikki muu kauheesti kiinnostaa kun pitäis lukee tenttiin. Esim. sillon kun mä innostun siivoomaan, voi olla ihan varma, että on joku tentti tulossa...

Ärsyttää kun ihmiset ei osaa elää hetkessä!!!! Miksi kaikki pitää aina suunnitella etukäteen? Eläkää ja tehkää kaikkea hauskaa!!!*pahis**pahis**pahis*

Panfobia:[q]Katrina:Kolmas viikko, kun luen tentteihin tekemättä mitään muuta. Huomenna kreikka ja torstaina kirkkohistoria. Viime viikolta takana heprea ja uskontotiede.
No huhhuh. Tota tenttilistaa katellessa alkaa omat viestinnän ja englannin tentit tuntua aika mitättömiltä... Vaikka en mä kyllä niihinkään jaksais millään panostaa. Jotenkin alkaa aina kaikki muu kauheesti kiinnostaa kun pitäis lukee tenttiin. Esim. sillon kun mä innostun siivoomaan, voi olla ihan varma, että on joku tentti tulossa... *nauru*[/q]

Muakin kiinostaiis tänään erityisesti MTV:n tarjonta... Yleensä ei niin paljoa kiinnosta!

milla:

Okei ilmeisesti porukat on onnistunut saamaan väärän käsityksen mun mielipiteestä. Juurihan minä sanoin että jos joku homma tekee jonkun tyypin onnelliseksi niin miksikäs siihen puuttumaan...

TÄMÄ TEKSTIVIESTIEN JA MEILIEN AIHEUTTAMA LUKEMISEN YMMÄRTÄMISEN VAIKEUS ÄRSYTTÄÄ!! (ja se ettei mielipiteitä saakaan yht äkkiä ilmaista)

Mun tarkoitus ei ollut ärsyttää ketään..Enkä mä ole täällä ketään osoittamassa sormella! Ottakaa herran tähden nyt iisimmin..*piis* Julistaa rauhan..

trance moon:[q]Jos joku on ihan hiljaa ekä sano mitään vaikka kysytään..... Se ärsyttää.....*igor*[/q]

Mä olen ihan samaa mieltä.....vaikka ei olis mitään sanottavaa johonki juttuu ni silti vois sanoo jotain....aina täytyy löytyy jotain sanoja!!!!*joo*

Ärsyttää suunnaton ympäröivä typeryys (tuntuu jotenkin olevan lisääntymään päin) ja omat ja muiden ihmissuhdejutut, jotka ajoittain tuntuvat ajavan ylitse, suunnalta tai toiselta. Siis sellaiset surkuhupaisat, joista ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.

*ökkö* <- Ärsyttää ja tuhannesti. On Ruma. Anteeksi.

Mutta anyhow, PLUR.

ärsyttää se etten opiskele vaan kulutan hukkaan aikaa olemalla matalapalkkaisessa työssä jonka parissa en varmasti halua olla tulevaisuudessa. mitä tästä opimme? paras hakea sitä opiskelupaikkaa ensi syksyksi.

Se että herää keskellä yötä jostain kumman syystä, eikä saa sen jälkee enää unta vaik kuin väsyttää... tapahtu meinaa tossa toissa yönä *mur**poks*
...eli vähän samaa suuntaa ku tuo edellinenki

nyt ärsyttää viel lisempää. on lippu kaksi tornia -ensi-iltaan mut onnistuin tuplabuukkaamaan yhden paikoista joten joudun luopumaan omasta istuimestani ollakseni ns. reilu kaveri. kyllä ketuttaa!!!*mur*

Kun väsyttää, eikä saa unta. Se on siis niin vittumaista ku olla ja voi. En nyt muista, olenko nurissut tästä joskus aikasemminkin täällä, mutta olen nyt niin väsynyt, että ei kiinnosta. Kohta taas pyörimään sänkyyn moneksi tunniksi tietäen, että ei sitä v*tun unta tule kuitenkaan

Ihmiset jotka näyttelevät että niillä olisi kaikki niin veen hyvin. Aina löytyy siitä omasta paska elämästä niin paljon mitä esim toiselta ei löydy.

Ja töf töf tytöt.

Ainut + on että mäkin olen suht ärsyttävä muitten silmissä

mä taas olen nyt sellaises uni kierteessä, että saan unta joskus 3 ja herään kuten tänään siinä puol 2 päivällä. On vissiin vähän tylsä elämä. Jos esim olis paljon järkevää tekemistä päivällä, esim ulkoaktiviteetit tai uinti puntti ni nukahtais siinä kymmeneltä. No vuosi vaihtuu kohta pitää muuttaa terveellisempään suuntaan

Kiva kuulla (tai ei se niin kivaa ole), että muillakin on unihäiriöitä! Mulla on mennyt koko syksy sängyssä pyöriskellen. En saa unta, tai jos saan niin herään hetken kuluttua taas valvomaan. Kadehdin kaikkia hyväunisia ihmisiä!!! Olis niin luksusta vaan nukkua ja nukkua....

elisak:[q]
Kiva kuulla (tai ei se niin kivaa ole), että muillakin on unihäiriöitä! Mulla on mennyt koko syksy sängyssä pyöriskellen. En saa unta, tai jos saan niin herään hetken kuluttua taas valvomaan. Kadehdin kaikkia hyväunisia ihmisiä!!! Olis niin luksusta vaan nukkua ja nukkua....[/q]

Ei toi kyllä kovin helmeä ole, mutta ei ole sekään kun nukkuu vaikka kuinka pitkään niin silti väsyttää. Tulee aika turhautunut ja välinpitämätön olo kun noin tapahtuu.

O