Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kesy:[q]JONE ja MUUT joita ärsytän nimelläni!

Olen todella pahoillani että olen loukannut taiteilijoita

käyttämällä luvattomasti HEIDÄN nimeään. ANTEEKSI.

Toivottavasti sitä nyt ei ole tahrattu pahasti. Taidanpa jättää

koko klubituksen kun olen mokannu niin pahasti.

Kaikkihan vois nyt alkaa yhdessä miettimään mitä nimiä täällä uskaltaa käyttää ettei joudu heti haukuttavaks!? vai.. kohta varmaan patteri-sedät haastaa duracell-pupunki oikeuteen.. ? Ei ollenkaan mahdotonta..?

Ei muuta kun että olen erittäin pahoillani jos olen loukannut ihmisiä. *dissaa*[/q]

Joo, aina kun mä olen pahoillani, mäkin näytän keskisormea, huudan ja raivoan.

Mielestäni annoin sulla privasti aika hiton hyvät perusteet minkä takia ton nimen käyttäminen sieppaa aika monia ja kyllä, katson että "Kesy" kuuluu nimenä ainoastaan heidän käyttöönsä, koska he ovat järjestelmällisesti tehneet nimeä tunnetuksi kumpikin tahollaan vuositolkulla.

Ylipäätään toi asenteesi siihen että asiasta mainitaan hyvin perustein on niin lapsekas että cry me a river...

[muokattu 4.11.2002 23:08]

Uhm, rupesitte puhuu sitte... nojoo empäs sanokkaa mitää

Koska ihmisille ei nyt selkeästi mene jakeluun mikä mua tossa pännii niin väännetäänpäs taas rautalangasta.

Onhan se nyt (hemmetti vieköön) ihan eri asia käyttää nickinä jotain erisnimeä tai jostain kauempaa kuin skenen sisältä johtavaa nimeä kuin taas ottaa käyttöön nick, josta joku toinen on määrätietoisesti luomassa bileskenen sisälläkin tunnettua brandia ja on toiminut tämän asian edistämiseksi vuositolkulla.

Eli siis toisin sanoen olkaa vaan Olleja, Mafioita ja minä olen Jone, mutta ei varmaan kukaan sitäkään nyt erityisen kunnioituksella katsoisi jos joku teinari tulisi tänne esim. nickillä Proteus tai Orkidea ja sanoisi että "ei se haittaa se että mulla on sama nick, keksin tän ihan itse ja ei tästä ole sen alkuperäiselle kantajalle mitään haittaa."

Totta hemmetissä siitä on haittaa. Ajatelkaa nyt vähän.

Mitenköhän tuo minun nickname? Saankohan Sopranon aijät perääni?*justjoo*

Roger Roger:[q]Olen samaa mieltä kun Jone (kun ajattelin asiaa vähän syvemmin), mutta entä se ratkaisu siihen? Ehdotuksia...[/q]

V*ttumaista kyllä, there really isn't one? Eipä ketään nyt voi oikein nickistä vaatia luopumaankaan, mutta ehkä olisi korrektia vaihtaa se johonkin Kesy-johdannaiseen l. Kesy+jokutermi.

[muokattu 5.11.2002 18:37]

Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla. Hups.. Sorruin itsekin*justjoo*

Ok. Tää alkaa nyt olla jo niin naurettavaa että rekisteröidyn uudestaan tänne,ihan vaan teidän mieliks. Kun mun tietääkseni tota nimeä ei voi muuttaa.
Ei täst tarvii tehä mitään suurta juttua. En kyl tajua miten jone sun piti esittää toi asias niin vittumaisesti. Samalla mitalla takasin.

Mutta hyvät jatkot vaan sullekki.*piis**klubitus*

Maanantai aamu
Ihmiset, jotka valittaa joka saat** asiasta
Syksy*piru*
Kauniit ja Rohkeat sarja
ja etenkin se jos tietokone sprakaa tai renkkuilee*igor*

Dipidi däppi dippi dappi, dipidi däppi dippi dappi, dipidi däppi dippi dappi dää....*ökkö**ökkö*

Työkaverit! Ainakin nyt. onkohan mulla miesten menkat tai jotain? AAAARRRGGHHH!!

No tämä KYLMYYS!!!! Ei hitto, kun ei voi mennä pihalle edes röökille! ja jos sitä menee, sen jälkeen on pallikkin kuin närhellä (pienet ja siniset)

nenna:[q]Marski:se että ensi pe ei voi tulla yhtään nopeemmin!!

*sydän*
..niinpä!..mut ehkä hyvä..sillä on viel paljo kaikkee..
*vink*[/q]

no mut silti!! ei kykene odottaa enää!

Myfinesthour:[q]Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla. Hups.. Sorruin itsekin*justjoo*[/q]

Jeps, I second that. Tota on tarjolla kaikille halukkaille enemmän kuin tarpeeksi "erään toisen" saman kulttuurin webyhteisön ja sen irssikanavan puolella. Viimeksi eilen yönä poltin päreeni aivan täysin siihen.

Tällä hetkellä se, että lauantai-ilta menee junassa istuessa. Ärsyttää se, ettei oo koskaan aikaa itselle. Eihän tässä kohta enää tunne itseään ...ärrrkele.*mur* Ärsyttää se, että muutan pojes. Ärsyttää, että piti syödä niin paljon karkkia, että on paha olo. Ärsyttää, kun jotku ei tajua, että viilipytytkin räjähtelee joskus. Ärrrrrrsytttttäääää!!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa* Mutta onneksi väsyttää niin, että uni tulee pian*nukkuu*

asennewammaset

Myfinesthour:[q]Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla. Hups.. Sorruin itsekin*justjoo*[/q]

Ja mua ärsyttä se et en mä oikestaan taju mitä Myfinesthouria arsyttä..
*ökkö*

[muokattu 16.11.2002 08:42]

Ja tämän ohjelman nimi on HEIKOIN LENKKI..kello käy..

ÄRSYTTÄVÄ, ÄRSYTTÄVÄ!!!

Ton lauseen toistaminen ohjelmassa viiden minuutin välein saa adrenaliini tason nousemaan ja katsoja luvut laskemaan huimasti!!!*dissaa*

Hlevetti soikoon että voi sitten olla ärsyttävä ohjelma..vai voiko ärsyttävään ohjelmaankin jäädä koukkuun..eräänlaista masokismia..?*mur*

Poltin CD:n täyteen mp3:sia, poistin ne kovalevyltä ja sitten...tadaa...levy ei toimikaan!!!! *argh*

Tanya:[q]vaeltajatar:rahattomuus
tuttu tunne

*uuh*[/q]
Joo sama juttu täälläkin*suru*

Roger Roger:[q]Zeta! sillä pirulaisella on liikaa pisteitä the napissa! alkaa pää sekoamaan pelkkään naputtamiseen. Klik klik klik klik klikl... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*[/q]
Hei, kaikki ei pelaa yhtä reilusti ku me... *vink**nauru*

Tuo 6 kuukautta kestävä räntäsade!!! *voiei**uuh*

O