Mikä ärsyttää?
Oma kulta kainaloon niin uni tulee helpommin (taino ei ehkä helpommin mutta kun tulee niin ainakin syvempi).
Niin.. on rasittavaa kun on sovittu vaikka joo tule tunnin päästä se tarkottaa tietyillä henkilöillä kolmea tuntia tai ei ollenkaan..*hmph* V-mäistä..
elisak:[q]
Kiva kuulla (tai ei se niin kivaa ole), että muillakin on unihäiriöitä! Mulla on mennyt koko syksy sängyssä pyöriskellen. En saa unta, tai jos saan niin herään hetken kuluttua taas valvomaan. Kadehdin kaikkia hyväunisia ihmisiä!!! Olis niin luksusta vaan nukkua ja nukkua....[/q]
Joskus on ihan tuskaa jos ei saa yksinkertasesti unta, ku tietää et on vaikka neljä tuntia aikaa nukkua eikä saa unta, tulee kauhee paniikki ettei saa nukuttua ollenkaa ja sit ei jaksa seuraavana päivänä mitään.. Mulla on usein toi ongelma ettei saa unta ja sit nukkuu sillee pätkittäi koko yön. Ja sit nukahtaa aamulla 15min ennen kellon soittoa! Sillon tekis mieli vaan alkaa itkee
Oon nyt niin hajoomis pistees et räjähdän kohta. Mä en käsitä ihmisiä ketkä ei pysty pitämään lupauksiaan. Puhutaan paskaa minkä keretään. Aina luvataan jotain ja sit ei.
Jone:[q]Ärsyttää kun olen turhautuneisuuttani niin voimaton etten edes jaksa aukoa päätäni ihmisille & trollailla.[/q] Et kai vaan oo tulossa kipeeks tai jtn..?
ihmisten veemäisyys ja loputon halu paapoa muitten asioita kahvin seurana!!!
Ja se yletön sitin jakelu jonkun ihmisen asioista joista ei oikeasti tiedä mitään!!! Ja se ettei kehtaa/uskalla tulla sanomaan päin näköä jos joku minussa ärsyttää niin että siitä tarvii muille avautua!!!!!!!*dissaa**dissaa*
ärrin murrin....
Nyt on kyllä mieli ihan rusinana...*eiei*
Ärsyttää kun aika kuluu niin hitaasti... odottavan aika on pitkä... vielä 23 päivää... ja sit pääsen oman kultin kainaloon! *sydän*
mua ainaki ärsyttää tää kaikki paska mikä mun vastaan on tullut!!! kukaan ei kuuntele mua, eikä varmaan jaksa ees kattoa mua!!! mut täytyy toivoo et maailmassa olis ees joku joka jaksais mua ja mun juttuja... mul rupee riittämään tää kaikki... joo, älkää välittäkö, tää kaikki on vaan jotain kännisen ihmisen avautumisia, mutta eihän niistä ketään välitä... kohta hajoaa pää... tuntuu siltä, että kaikki olisi minua ylempänä, ja että minua ei huomattaisi missään tilanteessa, tuntuu, että olisin aivan näkymätön...*uuh**suru**nyyh* no, jatketaan kuitenkin samaa rataa, ja esitetään kaikki sitä et meillä ei olisi mitään huolia, joita meillä kuitenkin on!!! *ding**voiei**blush**suru**nyyh*
pluristina oleminen
Meitsiä ärsyttää se kun:
Tuolla ulkona on niin kylmä, että sinne jäätyy:( Sit ei viitti pukea kuitenkaan ihan älyttömästi päälle, kun sit mä tunnen itseni varsinaisex punkerox. Miehillä on helppoo, kun suurimmalla osalla on jo ilmasex villapögät;) Naiset joutuu pulittaa niistä sievosen summan rahhoo.
Ärsyttää se just nyt että on vatsatauti ja ei pääse bilettää.....joutuu vaa lojuu himassa ja välil käydä juttelee vessanpöntölle!!!*poks**mur**hmph*
Meitsii ärsyttää ihan sunnattomasti tyypit, jotka lupailee ja lupailee ja sit huomaatkin ettei se ollu sun luottamukses arvoinen vaan yx ylimielinen säälittävä paska jonka vois polkee lattiaan.*dissaa* Toinen mikä ärsyttää ni on tietty tää talvi, mut sille en voi mitään ku se tulee joka tapaukses joka vuos vaik mä kuin yritän manailla sen pois*pahis*
Meja:[q]Ärsyttää kun aika kuluu niin hitaasti... odottavan aika on pitkä... vielä 23 päivää... ja sit pääsen oman kultin kainaloon! *sydän*[/q]
Enää 22 paivää.. ja sit..*joo**sydän*
Pitkäksi käy aika täälläkin
Se kun tuolla ulkona on kylmä ja pittee pukkeutuu niin lämpöisesti:(
Harmittaa, etten voi enää bilettää niinkuin ennen. Kavereille ei jää enää yhtä paljon aikaa, kun yritän tehdä koulua ja työtä johonkin suuntaan*suru*
Onneks kaverit on kuitenkin ihania itsejään silloin harvoin, kun niitä näkee.*sydän* Haleja kaikille!
Taika:[q]Kun ei osaa sanoa ei töille..Mulla piti olla lomaa viel viikko mut huomen taas 7ksi töihin..*hmph*[/q]
Joo toi on tuttua ja toinen ettei osaa päättää mtn..
elekid:[q]mua ainaki ärsyttää tää kaikki paska mikä mun vastaan on tullut!!! kukaan ei kuuntele mua, eikä varmaan jaksa ees kattoa mua!!! mut täytyy toivoo et maailmassa olis ees joku joka jaksais mua ja mun juttuja... mul rupee riittämään tää kaikki... joo, älkää välittäkö, tää kaikki on vaan jotain kännisen ihmisen avautumisia, mutta eihän niistä ketään välitä... kohta hajoaa pää... tuntuu siltä, että kaikki olisi minua ylempänä, ja että minua ei huomattaisi missään tilanteessa, tuntuu, että olisin aivan näkymätön...*uuh**suru**nyyh* no, jatketaan kuitenkin samaa rataa, ja esitetään kaikki sitä et meillä ei olisi mitään huolia, joita meillä kuitenkin on!!! *ding**voiei**blush**suru**nyyh*[/q]
Kaikista tuntuu varmaan välillä samalta. Ainakin musta...Onneks välillä on valoisampia päiviä*hymy*
LOMAPOMMI!*dissaa*
Tänään ärsyttää kaikki:( Väsyttää ja pitäs tehä töitä. Sit joku tulee koko ajan hössöttää jotain niskan taakse. Haluisin olla vaan kotona lämpimän peiton alla ja NUKKUAAAAAAAAA
Vhittu et nyh vhituttaa....*mur*
Ärsyttää toi sää, tää flunssa ja se etten saa mitään aikaseksi. Argh.