Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

mua ärsyttää kaikki plus minä :((

ärsyttää miten muut toimii ja plaaplaa... ja sit teen ite saman!!

ei tästä tuu mitään

/(&/%(&%¤&¤¤%&/!!!!

- hulivili hupakko -

vituttaa kun ei oo mitään tekemistä

Panfobia:[q]Roger Roger:Zeta! sillä pirulaisella on liikaa pisteitä the napissa! alkaa pää sekoamaan pelkkään naputtamiseen. Klik klik klik klik klikl... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
Hei, kaikki ei pelaa yhtä reilusti ku me... *vink**nauru*[/q]
No olisikin noin, mutta tunnen sen ja olen aikoinaan kyylänny 5 tuntia ku se naputtaa! aaaaarrrrgggghhhh! No ei auta ku naputtaa

Kun on taas PA! Perhana!

ärsyttää kun on kaikkia vaivoja.

rahattomuus mullakin..

jasit mua ärsyttää!! U()==/(&/!%/&"%"&/¤"%½!!!

koneen hitaus!!! apua...pitäisi avaa joku linkki ja kestää ja kestää ja kestää...nihkeetä

ja sit mua ärsyttää mun näppis..minkä välilyönti o rikki..hitto..saan taistella täällä urakalla! hmph

- hulivili hupakko -

*häh*

[muokattu 21.11.2002 15:57]

Jos joku on ihan hiljaa ekä sano mitään vaikka kysytään..... Se ärsyttää.....*igor*

dää kauhee duha migä on waiwaddut mua jo monda bäiwää...*nuha**suru*

Se kun mä joudun näpyttelemään 150 henkilön tiedot tarratietokantaan, joka tökkii ja pökkii vähän väliä*mur*

Eth minnuuh nyh vhituttaaaah*poks*

Pan:[q]ostaako aakkosia vai viinigumeja.[/q]

Mul on aina toi sama ongelma

PoisoN:[q]ärsyttää ku ei tiedä mitä elämässä/ltä haluaa...*eiei*[/q]

totta tämäkin

- hulivili hupakko -

Ärsyttää kun ihmiset ei usko mua.
Ne pääsisivät paljon pidemmälle ja helpommalla jos lopettaisivat päänsä seinään hakkaamisen ja ottaisivat neuvoistani vaarin.

Ja toinen mikä ersyttää on se, että joutuu tekemään liikaa päätöksiä. Käykö aamulla suihkussa vai nukkuuko 15 min pidempää, pitääkö nykyisen työpaikan vai vaihtaakko "parempaan", lähteäkkö aikaisemmin töistä kun väsyttää, ostaakko aakkosia vai viinigumeja.

Kun seuraavassa reinkarnaation vaiheessa elämiä jaetaan niin mä varaan paikkani pienenä sylikoirana, jonkun mukavan humanisti tytön kodista. Makaan vain päivätpitkät sohvalla rapsuteltavana ja hellittävänä ja kaikki tuodaan eteen ja päätetään mun puolestani. aahhhh....

tiettyinä päivinä ärsyttää kaikki mahdollinen

Kirsikka:[q]falafel-taikinan[/q]
Mikä hitto se on????

hyperventilaatio:[q]Ärsyttää kun kaikki tekee pikkujutuista niin vitun isoja asioita, niinku jollai mitättömällä asialla ny olis vitunkaan väliä, varsinkaan muiden kannnalta. saatana.[/q]
Ei nyt millään pahalla, mutta miksi sitten hermostut siitä???*täh*Ja*piis*

Kirsikka:[q]Jotain jauhetta johon sekotetaan vettä ja sit siit tulee falafel-taikinaa josta voi tehdä falafel-pullia. Kasvisruokaa näin lyhyesti =)[/q]
Kasvisruokaa?? Mitä se on?

Ai niin topic oli mikä ärsyttää. Eli minua ärsyttää vegaanit ja niitä taas ärsytän minä, eli antivegaani (vai mikä ihme nyt olenkin, en vaan syö kasviksia!)

Mua ärsyttää ihan liikaa toi Seppälän uus mainos joka pyörii maikkarilla ihan koko ajan. *Rinta liivit tahtoisin!!!!! Arghhh*voiei**voiei**hmph**mur**eiei**poks**dissaa*

PoisoN:[q]Mua ärsyttää ihan liikaa toi Seppälän uus mainos joka pyörii maikkarilla ihan koko ajan. *Rinta liivit tahtoisin!!!!![/q]
Mietipä sitten niitä poloisia Seppälän työntekijöitä, jotka joutuu kuuntelemaan kyseistä biisiä työpaikallaan repeatilla...

Tää talvi on jotenkin niin masentavaa*mur*

Ohan se tietenkin ihanaa,että meillä on ainakin vielä neljä vuodenaikaa. Mutta ei täällä etelässä ole enään ollu pitkiin aikoihin kunnon talvea. Sataa vaan kakkaa, siis vettä taivaalta onnex sitä*hymy* ja on harmaata ja kosteaa, yäk..

Olis niin kiva, että olis kesä. Vois mennä duunin jälkeen terassille tai vaikkapa uimaan. Olis lämmintä ja aurinko paistais ja OLIS VALOSAA*joo*

- Valittaja Vivian*pelle*

Olen samaa mieltä kun Jone (kun ajattelin asiaa vähän syvemmin), mutta entä se ratkaisu siihen? Ehdotuksia...

O