Mikä ärsyttää?
mua kävi tänään ärsyttämään kyllä ihan suunnattomasti mäkissä.
eka sain venaa ranskiksii ja hampurilaista joku 10minuuttii. kun saan safkat pöytään alkaa viereisten pöytien noin 20 puolitummaa kakaraa rääkymään täyttä kurkkua. oli ilmeisesti koko suvun voimin liikkeella ja synty joku joukko tappelu.
no, onhan mäkki "perheravintola".
Mua vituttaa ihmiset jotka yrittää teeskennellä ja olla jotain mitä ne ei selvästikään oikeasti ole. Tiettyjen ihmisten naurettava mielistely ja nuoleminen.
Mä arvostan aitoja ja oikeita ihmisiä ketkä osaa tehdä arvionsa vähän syvempien juttujen pohjalta välittämättä muiden (ei oleellisesti tärkeiden) ihmisten mielipiteistä. Tietyllä tapaa toi voi olla myöskin hyväksikäyttöä, joka on yx asia mikä ei kuulu mun arvomaailmaan. Niin ja useimmiten toi paistaa ihmisistä läpi, joten loppujen lopuksi se voikin kääntyä sitä samaista henkilöä itseään vastaan.
Niin ja sitten ainainen pummiminen joka on myös yksi hyväksikäytön muoto. Ok. Ei aina ole rahaa yms. mutta jotkut jaksaa tehdä sitä toistuvasti.
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin koska tällä pallolla on aika sairaan paljon kaikkia negatiivisia asioita. Pettäminen, valehtelu, väkivalta (henkinen & fyysinen) yms. Mutta positiivinen asenne ja iloitseminen pienistä ja arkisista asioista auttaa. Kyllä se hyvä pahan voittaa*sydän*
ihmiset jotka kättelee käsi vetelänä.
"kalmankäsi" *puistatus*
-Ihmiset jotka ei osaa olla omana itsenään vaan esittävät koko ajan jonkinlaista roolia. ..pätemisen tarvetta tai muuta mitälie huomion kipeyttä.
-Ihmiset jotka eivät osaa tai halua olla rehellisiä.
-Ihmiset jotka yrittävät vain hyötyä toisista joko henkisenä tukena tai materiaalisesti , mutta sitten kun kyseisenlaisilta ihmisiltä itse pyytää apua niin aina on kiireitä.
Yleisesti ottaen kusipäät ... mutta sitten taas ... onko niitä rehellisiä sitten juurikaan *täh*
Nykymaailma on tehnyt ihmisistä niin pinnallisia ...
Mua ärsyttää tää kevät flunssa...*nuha*
Kun muut bilettää niin mä lymyän kotona kuumemittari kainalossa...*hmph*
Toivottavasti en oo enää ens viikonloppuna kipee.. Mä tuun Tieston bileisiin vaikka 100 asteen kuumeessa...*justjoo*
[q]Unity(f):
että soitetaan tuntemattomasta numerosta pilari... koita nyt siinä sit päätellä kuka se voi olla..*hmph* ylipäätänsä kyl jos soittaa tuntemattomasta numerosta niin harvemmin enää vastailen siihen..
[/q]
mulla menossa sen rajan yli. eli jos soitatte tuntemattomasta, niiin varautukaa *släp*
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*
äääh ylennys mikä oltiin jo annettu ymmärtää että olisi mun niin meni sittenkin toiselle tyypille!*pahis**igor**uuh* mä olin raatanu sen eteen...mutta turhaan.
-wannabehopparit
-pissikset
-räyhääjät ja riidanhaastajat baareissa
-loskakelit
-rahan puute
-naiset(harvoin)
-"turistit" bileissä
-kissat
mua ärsyttää seuraavat asiat:
rizlat loppu
fimat loppu
sätkä purut loppu
stendarii ei löydy
viinakset loppu
ei oo rahaa
alkoholille altistunut alkaa räyhää
alkoholin puute
vanhat koneet
kaikki jotka ei kunnioita muita
kaikki ne jotka snaoo "hyi mitä jumputusta..." (esim mutsi)
windows XP (lagaa kaikissa ohjelmissa mitä käytän)
jos kone tilttaa just kun konvertoi omaa settiä mp3:ksi
jos joku asia ei onnistu (niinkuin yleensä) + jos ei löydy lekaa...
tätä listaa voisi jatkaa mutta kun en muista mitää mikä ärsyttää ku ny on nii happy olo
Ärsyttää kovasti kun yksi ihminen ei vastaa tekstiviestiin.Ja nyt hävettää nähdä seuraavan kerran.
[q]Nadifa:
Mua vituttaa ihmiset jotka yrittää teeskennellä ja olla jotain mitä ne ei selvästikään oikeasti ole. Tiettyjen ihmisten naurettava mielistely ja nuoleminen.
*word*
Niin ja sitten ainainen pummiminen joka on myös yksi hyväksikäytön muoto. Ok. Ei aina ole rahaa yms. mutta jotkut jaksaa tehdä sitä toistuvasti.
muistuta mua et maksan ne velat
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin koska tällä pallolla on aika sairaan paljon kaikkia negatiivisia asioita. Pettäminen, valehtelu, väkivalta (henkinen & fyysinen) yms. Mutta positiivinen asenne ja iloitseminen pienistä ja arkisista asioista auttaa. Kyllä se hyvä pahan voittaa*sydän*
[/q]
Toi Israel juttu on niin veemäistä kateltavaa
Koko ajan lietsotaan tv:stä ja muualta tota *kauheata kuunneltavaa*
joo itsekkin alkanut kuntoilla hulluna ja vähentänyt viinanlotrausta... fiilis paranee koko ajan
[muokattu 12.6.2003 13:51]
ärsyttää ettei ole tällä hetkellä mitään tekemistä ja että on sunnuntai aamuna töitä jonne on pakko mennä että saa rahaa. koulu myös ärsyttää.
ärsyttää myös valittaa :D
Pihalla riehuvat kakarat viikonloppuisin..jatkavat niin pitkään kunnes alkaa pimeä tulemaan jolloin uskaltaa avata ikkunan taikka tulla kotiin rentoutumaan. *eiei**poks*
Epailija, Jone: Pitäiskö teijän mielest tääl kirjottaa kirjakieltä vai lähinnä vaan laittaa pisteet oikeille paikoilleen ja alottaa isolla kirjaimella?
Ihmiset jotka puhuvat \paskaa\ ja jotka lähinnä ajattelevat omia haluja ja sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä muttei silti välttämättä muista.. Eli ts. itsekeskeisyys
[q]Anni:
Eli ts. itsekeskeisyys
[/q]
sitä tässä elämässä pitää olla, muuten ei pärjää vaikeissa tilanteissa.minun mielestä totta.
onhan se joiltakin ihmisiltä aika epämukavaa, mutta antaa olla.ei sellaisten ihmisten kanssa tarvitse viettää aikaa.
pitää olla jollakin tapaa itsekeskeinen, jotenkin salaa.tai emmä tierä
[q]howdy:
-Ihmiset jotka ei osaa olla omana itsenään vaan esittävät koko ajan jonkinlaista roolia. ..pätemisen tarvetta tai muuta mitälie huomion kipeyttä.
[/q]
tuo on pötypuhetta.sä olet se ihminen mikä olet.ei sulla ole mitään ROOLEJA.sä vain käyttäydyt joissain asioissa erilailla kuin joissain.ja riippuu ihmisistä, joiden kanssa on tekemisissä.mutta tuohon roolijuttuun en usko.
käyttäydythän säkin varmaan erilailla mummosi kanssa kuin jonkun ihmisen, johon olet rakastunut?vai onko sulla sitten joku roooli menossa?sä vain käyttäydyt erilailla jonkun ihmisen kanssa.en usko, että joku ihminen ihan tarkoituksella vetää mitään roolia.se tulee luonnostaan ja on osa sinua itseä, se pitää vain hyväksyä, että et ole koko elämäsi kaikille ihmiselle aina samanlainen.joltakin ihmiseltä sä kaipaat enemmään huomiota kuin toiselta.joten tietenkin käyttäydyt tahtomatta erilailla.
Suomessa on aika vähän turvapaikan saaneita verrattuna esimerkiksi Ruotsiin. Seula taitaa olla nykyään todella tiukka...tiukentunut viime vuosina entisestään. Tottakai joukkoon mahtuu aina jokunen sosiaalipummi ja elintasopakolainen, mutta oikeita turvapaikanhakijoita tavattuani ei paljon naurattanut. Keskustelkaa ihmisen kanssa, jonka lähipiiristä on taoettu ihmisiä ja jonka oma elämä on pilalla. Ei paljon naurata rasistiset kommentit senjälkeen, kun on tavannut ihmisiä joilla on oikeesti hätä.*uuh**uuh**uuh*
Pikkasen myötätuntoa, pliis!!*uuh**sydän*
Duunikavereiden ikuinen valitus, ku ne ei osaa mitään.... *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*