Mikä ärsyttää?
Ihmiset jotka ei ees yritä ymmärtää sun näkemyksiä asioista on pirun ärsyttäviä. Alkaa keittää pelkästään jo ajatuksesta
[muokattu 21.8.2003 21:24]
Roska piilarissa *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
1. herääminen
2. sateenropina herätessä
3. kylmä lattia
4. aamuTV
5. herätyskello yhä päällä...
6. Kahvi loppu
7. Vaatteet hukassa
8. Myöhästymisen pelko
9. Kravatin pukeminen
10. Sateenvarjo kateissa
11. rrrrmoton väsymys
12. Sateiseen ulkoilmaan astuminen
13. Pitkä matka parkkipaikalle
14. YleX soittaa Didoa
15. Ruuhka
16. Työpaikan näkeminen
17. Kastuminen
18. Työpöydän ääreen istuminen
19. Kahvipannu tyhjä
20. Meiliboxi täynnä
..... Oikein hyvää keskiviikkoa *poks**eiei*
Ihmiset, jotka painavat punaisissa valoissa jalankulkijoille tarkoitettua nappulaa ja syöksyvät sen jälkeen päin punaisia, koska missään ei näy autoja!!
Siinä sitten hetken päästä seisoo pitkä jono autoja turhaan valoissa ja onnellinen tassuttelija on jo kaukana.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
että oon menettäny muutaman hyvän ystävän.. tai en tiiä oikeen ärsyttääkö se mua vai oonko surullinen loppupeleissä... välit on vaan viilentyny ilman mitään syytä oikeastaan... Se ärsyttää kun en oikeen tiiä syytä... tai onko ees mitään syytä.. tää epätietoisuus on kamalinta.. mut aijon puhua niitten kanssa seuraavan kerran kun nään ne...tahon selvittää välit et mistä oikeen kenkää puristaa jotta mäkin oisin tietoinen kun kummiskin tossa jonkun aikaa sitten ei näyttäny olevan viel mitään... tai sit oli mut mä olin vaan sokee....*ding*
hmm.. tajuskohan ketään ees mitä meinaan....*ding*
Ärsyttää kun ihmiset ylipäätään soittavat tai tekstaavat. Lähinnä kiroilen kun puhelin soi tai piippaa.
siis pakko yhtyä tuohon :) eli siis se että ihmiset muodostavat mielipiten toisesta sen jälkeen ku nähnyt ko ihmistä 5 minsaa tai pahempaa vaan sen takia mitä toiset siitä ko ihmisestä ovat sanoneet....
siis jos haluaa ihmisestä mielipiteen muodostaa niin on pakko tutustua ja se vaatii aikaa ja jopa työtä sekä vilpitöntä halua tutustua uusiin ihmisiin... ja ilman muuta pitää heittää vesilintua muiden mielipiteillä siitä ihmisestä... ethän sä ole sun kaveri ettekä te muutenkaan ole samaa mieltä kaikesta ja pidä aivan samoista asioista... ääh
siis molen monesti törmänyt siihen, johtuneeko mun omastakin käytöksestä , että mut lokeroidaan tietynlaiseksi ihmiseksi.. sinänsä se on hauskaa että ihmiset on valmiita lokeroimaan toisen ihmisen ilman että tietää ko ihmisestä juurikaan mitään no mä en ota ressii kylläkään siitä et must vedetään väärii johtopäätöksii , enempi mä vaan nauran ihmisille jotka alentuu sellaseen, mutta siis periaatteellisella tasolla se kyl siis on yksi niist ärsyttävimmistä piirteistä ihmisellä
mut mut mielipiteet on mielipiteitä ja luojalle kiitos melkeen kaikki on eri mieltä asioista pysyy mielenkiinto yllä
[q]GoA:
Se että on väsynyt ja kastunut ja ollut yön duunissa ja röökit loppuneena ja nälkäisenä päänsärkyä kärsien. Voin sanoa että vituttaa ja rankasti.
[/q]
Ei se sulla enään pitkään kestä..ens kesänä sitten jotain fiksumpaa työtä hakuun
Halvan Ruutu Mix -nameille on tehty jotain. Nää on ihan pahoja nykyään
Kahen päivän krapula.. ja maanantai..*sars*
mä olen juonut kahvini mustana 4-vuotiaasta saakka ja viimeset 4 vuotta ilman mitään sokereita ja maitoja
*sydän*Brazil-kahvi*sydän*
tällä hetkellä ei mikään
[q]kuu:
Ärsyttää, kun ei ole maitoa kahviin Ei voi juoda..
[/q]
Ei hyvää kahvia nyt kannatakkaan pilata sokerilla tai maidolla.
*sydän* Kahvi mustana *sydän*
*Menee tekemään kardemummakahvia*
On ihan suunnattoman ärsyttävää jos hiljasessa tilassa joku naputtaa kynällä esim pöytää
[q]äm:
Ihmiset, jotka painavat punaisissa valoissa jalankulkijoille tarkoitettua nappulaa ja syöksyvät sen jälkeen päin punaisia, koska missään ei näy autoja!!
Siinä sitten hetken päästä seisoo pitkä jono autoja turhaan valoissa ja onnellinen tassuttelija on jo kaukana.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]
Hähäää..Toihan on ihan paras harrastus, itse ainakin tunnustan tuota tekeväni *iloinen*. Ärsyttää monikin asia lähinnä ne kakarat jotka aina meluaa ja on näsäviisaita ja sit vielä hitaasti edessä kävelevät ihmiset.
Databeissiprobleemat
[q]Jone:
Fuck the kirjakieli.
Eli ei tarvitse, mutta jos nyt noi kaksi mainitsemaasi asiaa hanskaisi eikä kirjoittelisi ihan x:n ja z:n kanssa niin oltaisiin jo aika pitkällä. Sehän on ihan oma päänsärkyni kuinka pitkälle omaa ilmaisuani sitten haluan viedä ja viilailla.[/q]
Jep, samoilla linjoilla. Aika paljon helpompaa lukea jos alottaa Isolla alkukirjaimella ja erittelee kappaleet ettei tuu 20+ rivii putkeen tekstiä...koitappa siinä sitten lukea.
Sitkeä angiina, joka tekee taas tuloaan, kolmesta syödystä antibioottikuurista huolimatta.
*nielurisaleikkausta odotellessa*
On se perkele, kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään oikein!
Yhdys - - - sanat!
Katsoppa!
Samallainen!
Moni vetoaa näissä asioissa varmasti mielessään siihen, että kyseessä on vain klubituksen forum, ja koska asia tulee selväksi virheellisesti kirjoitettunakin, on aivan sama, miten sen nyt sitten on siihen jaksanut näpyttää.
Synnynnäisenä vittupäänä voin sanoa, että väärin kirjoitettu sana on aivan yhtä paha virhe työhakemuksessa ja tsätissä.
Ja jos kerran muka tietää, miten se samallainen tai joku muu sana oikeasti kirjoitetaan, niin miksi tehdä se silti väärin?! Miksei samalla sitten voi räpätä jokaisen sanan kohdalla? Kun kerran ei ole väliä.
Klubituksessa on onneksi monta (ei millään pahalla, mutta yllätyksekseni miespuolista) ihmistä, joiden tekstejä on ilo lukea. Kielellä osataan leikkiä ja sanat on kirjoitettu oikein.
Nyt joku fiksuperse lukee tämän ja
a) etsii minun kirjoitusvirheeni
b) kommentoi sitä, miten teen elämästäni vaikeaa tämän ongelman kanssa
c) kertoo, miten typerä olen.
Potkikaa vaikka päähän, mutta silti mua vituttaa.
nämä ärsyttävät (toisinaan*vink*):
autoillessa: jalankulkijat, pyöräilijät ja rullaluistelijat
kävellessä: autoilijat, pyöräilijät ja rullaluistelijat
pyöräillessä: autoilijat, jalankulkijat ja rullaluistelijat
luistellessa: autoilijat, jalankulkijat ja pyöräilijät
pitänee opetella lentämään...