Loco : Union of Hard Souls 23.7.2004 @ Turku

Back to tapahtumat O

[q]Sade*:
---
HRDance:
---
Maihku:
mä oon ainakin niin lähös....auto mukana*joo*

---

elikäs Turku, here we come!

---

[/q]

ihkut siel nähäää

Jeees! Täällä ollaan
Lippujakin sai tänään StreetBeatista... olivat tulleet onnistuneesti aamupostissa

Pidetäään *pahis*nmoinen ilta!

W00t! Liput taskussa, vuoden mahtavimmat bileet (ainakin Turun mittakaavassa) ylihuomenna. En todellakaan malta odottaa. Pitäis vaan keksiä keino, miten pystyis kuulemaan mahdollisimman paljon eri lahjakkuuksia. Alek on kuitenkin ehdoton ennakkosuosikki :)

[q]Helicon: Pitäis vaan keksiä keino, miten pystyis kuulemaan mahdollisimman paljon eri lahjakkuuksia.[/q]

Tuo on kyllä vaikeaa, liikkeellä ollaan lähestulkoon minuuttiaikataululla. Biletys on tarkkaa(ja hyvin vakavaa)

Sitä ei meinaa kyllä hamosessaan pysyä Miten sitä ikinä malttaa huomenna tehdä töitä.

huomenna huomenna huomenna

Joo tänne pitää tulla.

Liput lompakossa ja huominen otettu töistä vapaaksi...

On se superia!!!

[q]Dementation:
Liput lompakossa ja huominen otettu töistä vapaaksi...
[/q]

Voikun saiski vapaata... No onneks kolmen aikaan jo pääsee pois!!
Ja sit armotonta biletystä!!!!

Lääninhallitus eväsi sitten viime metreillä tunnin jatkoluvan eli bileet ovatkin vain klo 03:een. Tässä tiivistetty Mättöpuolen soittolista, vaihtoehtoinen seuraa pian..

16.00-17.15 Mayah & Orfeus
17.15-18.15 E-nrg & Octan (RX soittaakin vasta ja vain jatkoilla)
18.15-19.00 Pain of Creation
19.00-20.30 Neon & Friik & Triton
20.30-21.30 Carbon Based
21.30-22.45 Sebastian & Kris Kylven
22.45-00.15 Lady Bianca
00.15-01.15 Szahala
01.15-02.30 Proteus

Vaihtoehtoisesti här var so god..

16.00-18.00 Jazka & Henkka K
18.00-19.30 Liebherr
19.30-21.30 Nemes & E-nrg
21.30-23.30 JussiS
23.30-01.00 Gismo
01.00-02.30 Ateah Fall

[q]Klubi:
Lääninhallitus eväsi sitten viime metreillä tunnin jatkoluvan eli bileet ovatkin vain klo 03:een. Tässä tiivistetty Mättöpuolen soittolista, vaihtoehtoinen seuraa pian..
[/q]

Kerpeleen lääninhallitus...

No mites aamut, alkaa silti viideltä vai voiko niitä aikaistaa?

Nousun Turun liikkeen avajaisten kunniaksi tapahtumassa arvotaan yks matka DanceValleyn + Nousun lahjakortteja

Aamuja ei valitettavasti voi aikaistaa. Mutta ehkä hilppasen pidempi lepo kauniissa suviyössä ei tee kellekään pahaa ;)

haluu jo lähtee ajelee haluu tamppaamaan ja ilman alkoholia varmasti tulee olee hyvät pippalot ainakin dj:t on suraan taivaasta tai helvetistä kummin päin sen sitten haluaakin mieltää ehkä pitäisi sanoa, että helvetillisen taivaallista

[q]Sebastian:
Nousun Turun liikkeen avajaisten kunniaksi tapahtumassa arvotaan yks matka DanceValleyn + Nousun lahjakortteja
[/q]
Mikä Nousu-liike?
Muista ku nousu-ohjelman moontv:ltä. Levykauppa...mikä?

huomenna sit vaihtoehtosella areenalla nemes b2b e-nrg speciaali teknosetti =DDD

Tänne tullaan, pakkopakkopakko! Tamppaan itteni hengiltä.

Huomenna se sitten olisi, on sitä jo jonkin aikaa odoteltukkin...

TURKU TÄÄLTÄ TULLAAN SITTENKIN!!!!!!!!!!!!!*super**jiihaa*

Siis äsken mun rakas ystävä soitti ja sano että jos kiinostais ja mua kiinostaa ja niin minä täällä.. pois helsingistä... pois vantaalta.... juuri sitä mitä oon kaivannu... huoh.. mä oon NIIIIIN ILOINEN...! en osaa nyt edes puhuu järkeviä tuli kyllä niin ylläri pommina että oksat pois.. ...

Se siitä rauhallisesta vkl äidin luona... nooh äiti saa luvan ymmärtää kun kerrankin pääsen pois täältä... äidin luo vaikka koko ensi viikoksi... nyt on turun vuoro..

KIITOS tiiätte kyllä ketä... *sydän*

Tänään se on !!! :D

O