IDOLS-tukilinja
Se on vaan joku mainoskikka et ohjelmantekijät pitää kallen jatkossa niin sitten saa enemmän katsojia.
edit: yhdys sana
[q]Super-Kerttu, 24.10.2008 08:38:
Mitä helvettiä??! Wellu putos..?
Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää? Kakarat ei tollasesta lämpee ja kunnon rokkaritkin pitää sitä pellenä. Käykö tässä taas niin, et Idolsin voittaa IlkkaJääskeläinen2?!
[/q]
Tuolla ei kyl mielestäni ole ketään tänä vuonna ketä vois verrata Ilkka Jääskeläiseen
Tytöistä mulla on jo selkeä lemppari - Jaana Leiniäinen - mutta pojat on vaikeampi porukka. Oikeastaan ainoastaan Kalle on sellainen josta en pidä. Kalle osaa laulaa hyvin nuotilleen, mutta se ei tiedä mitä sen pitäisi äänellään tehdä, ja sitten se sortuu kliseisiin kikkailuihin mitkä on kopioitu muilta laulajilta. Ylipäänsä aika nolo tapaus.
Wellulla oli pehmein ja lämpimin ääni, olisin ihan hyvin voinut kuvitella sen voittajaksikin. Petellä on kyllä oudot ilmeet (kieli aina esillä!) mutta se on tästä porukasta ainoa valmis esiintyjä, ja se taitaa olla kaikesta huolimatta se tämän kilpailun pretty-boy. Jos veikkaisin, veikkaisin Peteä tämän vuoden voittajaksi. Vesa toimisi ihan hyvin jonkun Coldplay-tyyppisen bändin laulajana, mutta se lavakarisma puuttuu, eikä se oikein myöskään tiedä mitä äänellään tehdä. Koop on sitten taas tämä kilpailun musta hevonen, sen äänessä on todella hieno sointi aina välillä, mutta se näyttää lähinnä aivokuolleelta turskalta useimmissa kuvissa, ja niinkuin Patric sanoi niin Koopin esitys on vielä vähän hajanaista, ikäänkuin monen eri tyylin sekoitusta. Luulen että Koopista tulisi näistä kaikista paras laulaja harjoituksen kanssa.
Koop ja Anna
Eiköhän se ollu sitten siinä.
[q]Super-Kerttu, 24.10.2008 08:38:
Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää?
[/q]
Niinpä *eiei*, toi Kalle on huono, ja hyvä laulaja putos nyt kyllä *uuh*.
Nyt täytyy sanoa, että aika paljon eilisistä epäonnistumisista ja virhevalinnoista meni bändin ja - kuka lie siellä esiintyjiä ohjaileekaan - piikkiin. Käsittämättömiä sovituksia ja outoja vetoja. Ja vaikka oonki tykänny Petestä niin hei haloo... Ihan hyvä, että vetää täysillä, mutta edes tuomarit eivät kehuneet itse laulua.
Ei ihme, että Suomen kansa äänestää ihan väärin - eihän noista ottanu mitään selkoa. Nyt vähän parempia biisivalintoja kehiin!
[q]Sinza, 24.10.2008 09:41:
---
Super-Kerttu, 24.10.2008 08:38:
Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää?
---
Niinpä *eiei*, toi Kalle on huono, ja hyvä laulaja putos nyt kyllä *uuh*.
[/q]
Parempi se kyl on laulamaan kuin esim. Kalle, mutta kun esiintyminen oli yhdistelmä tylsyyttä ja ylimielisyyttä, niin se oli moro Wellulle. Vaikken Kallen suurin fani ole, niin jätkä jollain lailla ruumiillistaa suomalaisten puoliretardia suhtautumista raskaaseen rokkiin ja siitä ihan vittuilemattomat pisteet hänelle!
+ bändi on parempi kuin ikinä, se Rebel Yell banjolla oli hyvällä tavalla täyttä dadaa (aiemmilla kausillahan joko se pianoukko tai se toinen taikapeili ovat soittaneet/kimittäneet niin kovaa, ettei kilpailijoiden laulu ole kuulunut)
Wellu sitte tippui.. Millä helvetin ilveellä jengi voi äänestää sen Kallen jatkoon ja Wellun ulos? Sovitus Rebel Yellistä oli niin syvältä perseestä, ettei hyväkään esiintyjä olis tuota pelastanu. Biisi kuulosti siltä niinku rehupiikles ja eläkeläiset olis yhteistuumin päättäny raiskata kasarihelmen. Hyhhyh! Ja muutenkin noi biisivalinnat kyllä herätti vähä kysymyksiä. Kyllä mä luulen että jos Rowalzin äidin poika sais valita uudestaan kappaleen jonka eilen esitti, ei varmana vetäis samaa kipaletta.
Mä voin jo julistaa että Pete on seuraava stara! Jos ei pissa vaan nouse päähän, toivottavasti ei! Ei mitkään starat synny pelkästään hyvällä lauluäänellä. Pete ei varmana ole porukan paras laulaja mutta kaikessa muussa se pesee koko porukan 100-0. Mä en vaan tiedä toivoisko sille kisan voittoa välttämättä, koska sitte levy-yhtiö yrittäis tehdä siitä jotain tusinapopparia, jonka kaikki unohtaa muutaman vuoden jälkeen.
Go Pete Go!
Mä kävin viime maanantaina katsomassa Wellun keikan Stadissa ja veti kyllä tosi hyvin, veti myös tuon biisin millä nyt torstaina putosi jatkosta. Se oli sen setin ehdottomasti heikoimpia biisejä (veti sekä cover- että omia biisejä siellä). Harmi, että putosi.. biisivalinnat nähtävästi ainakin menivät päin honkia. Se Frozen (en nähnyt sitä tv:stä), veti senkin keikalla ja se oli toinen huonohko biisi tai ei kai biisiä voi haukkua, mutta ei sopinut Wellulle.
Harmi, että putosi.
Tietääkö kukaan koska nämä ryhmät pistetään yhteen vai onko se vasta finaaleissa?
[q]Onni08, 25.10.2008 15:00:
Tietääkö kukaan koska nämä ryhmät pistetään yhteen vai onko se vasta finaaleissa?
[/q]
Voi olla että olen väärässä mutta mulla on sellaien käsitys että sitten kun niitä on 3 ja 3 eli tällä viikolla putoaa vielä 1 kumpaakin ja sitten alkaa finaalit.
Pete *sydän*
[q]Super-Kerttu, 30.10.2008 08:38:
---
Freja, 30.10.2008 08:34:
Ha, Kallella ja Vesalla molemmilla äänet käheinä. Toivottavasti se Kalle tippuis ees nyt :D
---
NO NIINPÄ! Mä ainakin toivon, että toi Vesa pysyis jatkossa..
[/q]
Tähän tarvitaan ADRESSI!!! Kalle ulos!
Kuitenkin kalle voittaa koko paskan ja sit se perustaa ari koivusen kans pelleduon. Ja sit ne menee naimisiin.
KALLE TIPPUU, KALLE TIPPUUU, tibadadadaaa *Nuotti*
[q]ianna ei anna!, 29.10.2008 12:52:
---
Onni08, 25.10.2008 15:00:
Pete *sydän*
[/q]
Jos biisivalinnat ei ole tänään parempia, niin SIIS MÄ EN KESTÄ!!½½1
Musta se Pete on vaa nii ylimielinen, ja siks en tykkää siitä ollenkaan. Tyttöjä en oo oikee paljo ollenkaa päässy kuulemaan, ku oon aina ollu poissa kotoota ku ne o hoilannut, enkä oo muistanu laittaa tallennukseen.
Koop on mun feivöritti ^___^
Miksi Idols on tänä vuonna niin mielenkiinnoton? Olenko itse kyllästynyt koko juttuun, vai onko vaan sellaisia tyyppejä, ettei natsaa? Mulla on suorastaan herttaisen yhdentekevää kuka voittaa, ei niistä kukaan hetkauta mua mitenkään. Ei mitään karismaa kellään. Se ainoa nätti poikakin, Pete vai mikä se on, ei osaa laulaa kun huutamalla. Juuei. Mimmit ihan pohjanoteerauksia. Kiva sen yhden permanentti
[q]MissKoo, 31.10.2008 07:37:
Miksi Idols on tänä vuonna niin mielenkiinnoton? Olenko itse kyllästynyt koko juttuun, vai onko vaan sellaisia tyyppejä, ettei natsaa? Mulla on suorastaan herttaisen yhdentekevää kuka voittaa, ei niistä kukaan hetkauta mua mitenkään. Ei mitään karismaa kellään. Se ainoa nätti poikakin, Pete vai mikä se on, ei osaa laulaa kun huutamalla. Juuei. Mimmit ihan pohjanoteerauksia. Kiva sen yhden permanentti
[/q]
Mä kyllä sanoisin että taso on tänä vuonna parempi kun aikaisempina vuosina ja se tekee tästä aika mielenkiintosen, mä en oikein voi edes noista kundeista sanoa kuka on mun suosikki kun ovat kaikki hyviä.
Harmittaa että vesa putosi
voi että se parkkosen pete on söpö! en kestä *sydän*
[q]Super-Kerttu, 31.10.2008 07:06:
Mä en kato enää Idolsia!
Tyyppi, joka veti parhaiten koko iltana, joutu kotiin?! EN TAJUU?!
[/q]
Lainatakseni itseäni toisesta topicista:
[q]
...Mutta tää on vähän sama juttu, kuin se että Ilkka Jääskeläinen ja Ari Koivunen voitti Idolsin..
"Ei ole tyhmiä vastauksia, vain tyhmiä ihmisiä." -Herbert Garrison
[/q]
Ei taida tulla poika-Idolia tänä vuonna.. Ellei Koop voita.
Pete ei oikeen sytytä, yrittää olla vähän liikaa; Kalle.. Noh, pitääkö edes sanoa.
Mun suosikit on Saana ja Anna.. En kyllä tykkää tuon Annan tyylistä, eli Saana voittoon!
[q]Zenni, 30.10.2008 22:45:
Siis MITÄ VITTUA?
Miten toi paska-Kalle voi päästä jatkoon koko ajan? Ja miten Vesa voi tippua sen edeltä? Voi helvetti ihmiset nyt sitä skarppia!
[/q]
Kalle veti kyl eilen parhaiten.