IDOLS-tukilinja
[q]Norb, 31.10.2008 09:23:
Nytkin se veti nyyhkykortin esiin. "Mut jätettiin 1½ vuotta sitten.." Aaarg, miten voi inhota näin paljon ihmistä, jota ei edes tunne
[/q]
Anteeks vittu mitä?!?! Onneks en katsonut koko lähetystä eilen, olis varmaan kaukosäädin lentänyt..
Ai vitsit et Peten putoaminen oli lähellä Harmi että se oli sit Vesa joka sai lähtee kotiin (kaljalle)....
Toivottavasti jengi äänestää Kallen ja sit vaikka Marikan voittoon. Siinähän Patrick tekee sitten levyä niitten kanssa
Vesa oli myös mun mielestä eilisistä paras. En tajuu miten se putos *ding**uuh*. Ja vaikka ne kehui Kallea, ei se mua mitenkään sytyttänyt edelleenkään.
Täytyy sanoa, että suomalaiset on NIIN TYHMIÄ
ARGH.
Mä en tykkää siitä tytsystä joka halailee Ruslanasia koko ajan (en muista nimee, eikä asia miksi en pidä siitä, liity siihen halailuun, mutten keksinyt siitä muutakaan tunnistamisen arvosta juttua), enkä mä tykkää siitä 16-vee Annastakaan, se jolla on alahuulessa se koru. Eiku oliks se ylähuules? No se vantaalainen silti.
Harvinaisen paljon tyyppejä, joilla on ärsyttäviä piirteitä. Osa niistä osaa laulaa, mutta mä en vaan kestä joissain joitain pieniä asioita.
Se pillittävä irmakin on nii rasittava. Se heiluu koko ajan ja, no, pillittää. Sen takia mä en halu sen voittavan. Pitää ny idolin joskus olla pokkanakin.
Mä en oikee ees tiiä kuka on mun suosikki, kun niin monella on joku ärsyttävä pikkujuttu :D Ehkä mä silti jossain vaiheessa löydän noista jonkun, kenen puolesta pidän peukkuja voittamiseksi. Vielä ei oo vaa niin käyny :/
[q]Loyal, 30.3.2007 19:38:
Mehustelisin mielelläni jos sitä oisin kiusannut,
koska se on niin helvetin ruma ja tyhmä.
[/q]
Mul niin nousee raivo pintaan ja karvat pystyyn tollasista kommenteista. Yäk.
Mä oon kyl ihmettyny siitä, et miks valitetaan, et Ari laulaa suppeasti? Helvetti, eihän esim the Crahsikään vedä mitään mättörokkia, eikä Bodom hehkeitä poppibiisejä. Miks hemmetissä sitten Arin pitäis vaihdella _omaa tyyliään_?
Ari ja Kristiina jatkoon, pliis. Pissis-Anna oli ihan surkee (ja oon ollu sitä mieltä jo alusta asti), tarkoittaen et se yrittää leikkiä vanhempaa kuin se on, ja se on viel nii huvittavaa ku se on jo päälle päin ihan pissis. Mä tykkäsin hirveesti Kristiinan tokasta vedosta, ja Arin molemmista esityksistä. Arista on idoliksi, ja toivottavasti Kristiina olis se hyvä kakkonen *sydän*
[q]LooPy
Koska en osaa ilmaista pettymystäni oikein, totean vain että "onneksi on American Idol".
Pitäkää idolinne.
[/q]
Meitsi komppaa Luupia. Ei löydy jäljellä olevista kilpailijoista niin minkäänlaista lahjakkuutta. :(
VIHDOIN, saatiin se Kalle himaan.
Nyt tosin en kyllä osaa päättää kuka kolmesta jatkossa olijasta on mun suosikki. Kaikki on omalla tavallaan tosi hyviä ja hurmaavia persoonia!
[q]Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
[/q]
Niinpä..
Eilinen finaali oli kyllä muutenkin melko perseestä.. Kaikki biisit oli vaan sellasia, että odottelin koska ne loppuu. Ei lämmittänyt. Ei yhtään.
[q]Amma, 24.11.2008 21:29:
Jippu lavalla:
[size=8]Olinpa taas negatiivinen. Hyi minua.[/size]
[/q]
Vaikuttais just sellaselta roskalta joka puree suomalaisiin tällä hetkellä vt. se akkaduo mikä hitto niiden nimi nyt olikaan...niil oli joku lintu-biisi. ttu ei voi muistaa.
[q]Freja, 1.12.2008 09:26:
---
Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
Nyt tosin en kyllä osaa päättää kuka kolmesta jatkossa olijasta on mun suosikki. Kaikki on omalla tavallaan tosi hyviä ja hurmaavia persoonia!
---
Joo nimenomaan, vihdoin.
Itellä kans noi kolme miellyttää, tai siis, ensin olin Koopin puolella mutta nyt myös muut ovat parantaneet suorituksiaan.. Vaikka Petestä en sillai tykkääkään, ni kyllähän se ihan selvästi esiintymisestä tykkää eikä laulukaan mitenkään pahaa ole.
Itseasias taidan olla ihan hyvillä mielin vaikka kuka noista kolmesta voittaisi. Voittaja ei ole Kalle, se on pääasia :D
Tsemppiä kaikille siis :)
[/q]
Sama homma. Tässä vaiheessa ei ollu enää mitään muuta väliä, kun että Kalle ei voita.*nauru* Lopuista en osaa valita parasta, jokaisesta tykkään jotenkin ja hyviä ovat kaikki. Ens sunnuntaina tulee tosi tiukka skaba.
[q]MiMoSa, 1.12.2008 09:34:
---
Freja, 1.12.2008 09:26:
---
Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
Sama homma. Tässä vaiheessa ei ollu enää mitään muuta väliä, kun että Kalle ei voita.*nauru* Lopuista en osaa valita parasta, jokaisesta tykkään jotenkin ja hyviä ovat kaikki. Ens sunnuntaina tulee tosi tiukka skaba.
[/q]
Jee Kalle lähti himaan.. olihan se nyt tälläkin kertaa selkeesti huonoin noista kandidaateista, vaikka ruotsin idolsin tuomari sitä vähän kehaisikin.
[q]Yallu, 1.12.2008 08:45:
Eilinen finaali oli kyllä muutenkin melko perseestä.. Kaikki biisit oli vaan sellasia, että odottelin koska ne loppuu. Ei lämmittänyt. Ei yhtään.
[/q]
Itse asiassa tuo luonnehdinta sopii mielestäni koko tähän kauteen. Harvinaisen tylsä kausi.
[q]Neko, 1.12.2008 11:17:
Itse asiassa tuo luonnehdinta sopii mielestäni koko tähän kauteen. Harvinaisen tylsä kausi.
[/q]
Oon täysin eri mieltä. Kerrankin kausi, jonka lopputuloksena yksikään pissis ei pääse radioaalloille laulamaan viinietikasta tai muuta paskaa. Voitti noista kolmesta kuka tahansa, niin en todennäköisesti joudu tunkemaan sukkapuikkoja korviin automatkoilla, joten tää on mulle paras kausi Suomen Idolsista tähän mennessä.
[q]Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?
[/q]
No mä en siedä polkkaa noin musiikillisesti, joten vastaus on ei, ei johdu paidasta.
Tuskinpa sen lauluääni nyt niin kamala ole, jos saa 86% äänistä. Hvinhän se laulaa, verrattuna kaikkiin muihin osallistujiin.
[q]satumetsä, 30.1.2007 15:46:
Eniten tykkään siitä yhdestä partaveikosta (mikä hänen nimensä sitten onkaan). Tosin olen kuullut hänen lauluaan vain hyvin lyhyen pätkän. Kuulosti kuitenkin mukavan "voimakkaalta" ja "miehiseltä".
[/q]
Jos tarkoitat sitä tyyppii joka on Arin kanssa siinä pyörinyt niin oon täysin samaa mieltä. Mielestäni ehdottomasti paras ääni miehistä, voimakas, hieman käheä, kunnon "rokkiballadiääni". Sen laulua on taidettu tosin vaan pari kertaa näyttää ohjelmassa. Musta ainakin pieksee Arin ihan mennen tullen.
Mä oon myös sitä mieltä et eilisen paras naisesiintyjä tippui. Vaikka ei Miian esitys täysin nappiin mennytkään, niin peittosi hän ehdottomasti Kristiinan ja varsinkin Annan.
Mä en voi käsittää miks porukka hehkuttaa sitä Annaa.. Ok, onhan se söpö ja pieni ja iso ääni pienelle tytölle plää plää, fine. Mut mä oon sitä mieltä et se ei todellakaan oo vielä valmis noinkaan suurille lavoille, esiintyminen on epävarmaa ja ääni keskeneräinen. Jo viimeviikkoinen esitys sai mulla villat nousemaan pystyyn, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Eilinen esitys oli moninpaikoin epävireinen eikä todellakaan mennyt edes lähelle Alicia K:n tasoa. Jopa Kristiina, josta en aiemmin oo pitänyt, veti lässyllä esityksellään paremmin ku Anna. Hieno äänihän tytöllä on mut tuntuu vaan ettei se oo ihan vielä valmis noihin mittelöihin, parin vuoden kuluttua pärjäisi varmasti paljon paremmin.*piis*