käytätkö huumeita galluppi
Mä tarkotin lähinnä pidemmäl tähtäimel tota hommaa, ett kun ihmiset syntyy siihen maailmaan mis huumeet on jo laillisia nii sit siin ei oo mitään ongelmaa jos käyttää mitä käyttää...*nauraa*
Ajatelkaa se ku pikku pena menee kiskalle ja sanoo myyjälle ett "pari grammaa koksuu, kiitos" nii kyl vois vähä ruveta hymyilyttää...*hymy*
eewol:[q]Ajatelkaa se ku pikku pena menee kiskalle ja sanoo myyjälle ett "pari grammaa koksuu, kiitos" nii kyl vois vähä ruveta hymyilyttää...*hymy*[/q]
Tokko sitä kokkelia sieltä kioskilta pikkupenalle myytäisiin
sen kummemmin kuin nykyään koskenkorvaa tai edes
olutta alaikäisille. Ja kuten sanoin, puhtaana sitä tuskin
saisi mistään. Pena voisi korkeintaan ostaa sitä uutta
batterya jossa on kofeiinin asemesta 2,82 milligrammaa
amfetamiinia ja 2,23 milligrammaa efedriiniä. Tulis penallekin
melko nopeesti maha kipeeks jo pelkästä sokerista
ennnenkuin sais överit piristä.
Juuri näin!!
Mun puolesta kuka tahansa saa blaadaa mitä lystää ja vetää mitä tykkää!!*iloinen*
Ja mitä tohon "mun mielipide on oikea koska musta tuntuu silt" läpän vois jo lopettaa, koska asia ei ainakaan mun kohdalla näin oo...
Se on mun kohdalla oikea vaihtoehto ett jätän kemikaalit muille ja tartun mielummin mallas pirtelöön...
Joillekkin on parempi joku muu nautinto aine!*joo*
Mut pääasia on mun mielestä se ett ne pysyy NAUTINTOAINEINA eikä HUUMEINA...*ding*
Niin kauan ku on kivaa nii on hauskaa!!*enkeli*
pHaze:[q]
myös viinanjuonti saattaa aiheuttaa masennusta.[/q]
totta, kokemuksesta voin sanoa että aiheuttaa se viinakin masennusta siiinä missä mahdollisesti muutkin päihteet
[q]kuilu:Mitä mieltä olisit, jos alkoholikin kiellettäisiin, kuten aiemminkin kieltolain aikaan? Joisitko? Alkaisitko hysteerisesti dissaamaan etanolia sinänsä?[/q]
Alkoholi jos kiellettäisiin niin en usko että sitä (niinkuin kieltolain aikaan) kukaan lopettais juomasta...
Se on tosiaan hassu ajatus ett ei vois käydä lähikaupast ostaa parii saunakaljaa...*iloinen*
Ei mua haittais muualla ku raflas ett ei voi dokaa, mut osittain toi karsis pois kaiken näköstä turhaa rähinää ja ilkivaltaa, sekä hyvin paljon alaikäisten juopottelua.*joo*
Mut kyl kansal täytyy olla tietty "laillinen pahe" ja alkoholi sattuu olee tän kansan pahe.*heiii*
Molisin niiiiin rikollinen jos kieltolaki astuisi voimaan.
kuilu:[q]
Piriähän käytetään ainakin USAFin pommituslennoilla ja pervitiinin voimalla se Koivistoki hiihteli kaukopartioita ja pisti ryssiä lihoiksi.
- jokohymiötai -[/q]
Tähän voisin lisäillä että kaverini joka astui suorittamaan asepalvelustaan lennostoon syksyllä, kävi lomilla luonani tässä taannoin, mukanaan lentäjän uniformu, jonka ´kuositaskusta´ löytyi nätti paketti jossa löytyi apu jokaiseen vaivaan mm. Kovaan kipuun Temgesicejä, ja Väsymykseen Stimulaneja, sisältäen dekstroamfetamiinia. Poretta oli tabuissa sisällä yhteensä muutama gramma.
Olivat kuulemma saaneet moiset pussukat jo alokaskauden jälkeen...
Kyllä intti omistaan huolen pitää!*plur*
[muokattu 15.4.2003 18:40]
Niin siis, en lopettais juomista, mut jos esim. olisin sitä sukupolvea joka syntyy siihen maailmaan jossa alkoholi olisi kiellettyä nii luultavasti en dokais!!*joo*
Voi olla ett sit vetäsin jotain muuta... Mut näis olosuhteis en muuta käyttäis...*nauraa*
Loppupeleis mun mielest ei oo mikään peliveto jäädä mihinkään koukkuun paitsi asioihin mitkä ei vahingoita sua, esim.musiikki!! Paitsi jos sitä kuuntelee liian kovalla...*plur*
Mut voi tosiaan olla ett dissaisin alkoholia jos olisin elänyt sellaisessa maailmassa missä se on kiellettyä!*heiii*
Ainii... tota sieni läppää mä en tiennykkään toihan on mielenkiintosta...*vink*
[muokattu 16.4.2003 10:19]
Onpas tällä palstalla aggressiivisia huumeidenkäyttäjiä.
[muokattu 18.4.2003 07:52]
En missään tapauksessa käytä huumeita! kaikki huumausaineiden käyttäjät ovat rappeutuneita narkkareita!
Kannabis ON portti kovempiin huumeisiin ja kaikki narkkarrit on ihan hassuja!
Miksi käyttäisin?*ding*
Onpas tällä palstalla aggressiivisia huumeiden vastustajia*voiei*
todellaki
Juu! Vedän röökiä ihan hassuna. Ttu.. moon sairas narkkari :P*vink*
häh häh häää.......vitut...meitsi käyttä just niin paljon huumeita ku kiinnostaa....eli siis hasista ja extaasii.......mut kuitenki TOSI vähä!!!
eli siis TOS harvoin!!!
*ökkö*
mut kuitenki just niin paljo ku haluun...!!!
eli joo wadeva mitä te sanotte mun jutuist, te ette tunne mua jote, älkää tuomitseko mua!!!
Santa:[q]joo wadeva mitä te sanotte mun jutuist, te ette tunne mua jote, älkää tuomitseko mua!!![/q]
tuntuuko sinusta että muut tuomitsevat sinut ja ajatuksesi jatkuvasti?
onko minäkuvasi eheä?
entä hampaassasi radiolähetin?
elämä ja bileet on parasta huumetta...miten senkin kukin ottaa seon jokaisen oma asia!!!
NO DRUGS BESIDES THE MUSIC!!!!
mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan niin helsingissä on 3.5 "hamppu lailliseksi" mielenosoitus jonka jälkeen on rave bileet....*ökkö**ökkö**ökkö**sydän**sydän**heiii**heiii**joo**hymy**hih**super**piis*
[q]kuilu:Miksi juot joskus niin paljon? Sehän on vaarallista elimistölle ja aiheuttaa suuria kustannuksia yhteiskunnalle ja saa lehdet taas kirjoittamaan huonosti käyttäytyvistä humalaisista nuorista??? Oletko koskaan sammunut bileisiin?
[/q]
Kuten kävi jo ilmi että ryypiskelen yleensä sillä tuloksella että on kivaa ja osaan pitää juomiseni sekä käytökseni kontrollissa. Eli en sammu bileisiin ja jos rupee väsyttää nii kyl mä himaan yleensä löydän... Jatkobileet voi tietenkin olla joskus eri juttu, mut aika harvoin.*hymy*
Eri asia on tietenkin alaikäiset ja nuoret jotka örveltävät kaupungilla ja pahoinpitelevät toisiaan ja aiheuttavat yhteiskunnalle materiaalista vahinkoa.
Tän takia ois mun mielestä hyvä ett alaikäisten juopotteluun puututtais entistä enemmän koska he eivät tunne rajojaan ja ovat henkisesti ja fyysisesti "prosessissa".*ding*
Mitä taas tulee huumeisiin ja nuoriin nii vastustan todella jyrkästi alaikäisten huumekokeiluja, koska yleensä se kaiffari
keneltä ne doupit haetaan ei VARMASTI ole kiinnostunut mitä paskaa se niille syöttää ja pennut hyväuskoisina tietenkin ostavat myrkyt... Ja yleensä viel sikahintaan*uuh*
[muokattu 25.4.2003 10:46]
eewol:[q]Mitä taas tulee huumeisiin ja nuoriin nii vastustan todella jyrkästi alaikäisten huumekokeiluja, koska yleensä se kaiffari
keneltä ne doupit haetaan ei VARMASTI ole kiinnostunut mitä paskaa se niille syöttää ja pennut hyväuskoisina tietenkin ostavat myrkyt... Ja yleensä viel sikahintaan*uuh*
[/q]
No kasvuiässä olevien päihdekokeiluja tuskin kannattaa
kukaan, olipa kyseessä sitten alkoholi tai laiton päihde.
Laillistaminen muuten poistaisi tuossa mainitsemistasi
epäkohdista ainakin myytävien aineiden korkean
hinnan ja varmasti ainakin epäpuhtauden. Lisäksi
kontrolloitu myynti tarkoittaisi myyntiä esimerkiksi
alkosta, eli mainitsemasi epämääräinen kaiffari
ei olisi enää mukana kuvioissa.
mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin