käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

salamapotku_jack[q]No mut on se maapallon ylikansoituksen kannalta tärkeetä että jotkut urpot paukuttaa od:t tai kuolee muuten vaa aikasemmin ku suurin osa populaatiosta.
Kyllä ne narkkaritki on ihan hyvällä ja jalolla asialla, kuolee hyvän tarkoituksen puolesta.

Emmä sano että huumeiden (minkä tahansa) käyttö johtaisi kuolemaan tai pitkäaikaishoitoon AINA. Vaan sanoin että se olisi kaikkien kannalta edullisinta, jos huumeiden käyttäjät kuolisivat käyttöön ennemmin kuin menisivät hoitoon. Jossa kuolema tarkoittaa sitä ajankohtaa kun se on tullakseen, tietysti huumeiden käyttäjillä voi tulla keskimääräistä aikasemmin tai jopa myöhemmin. Pointti on, etteivät huumeiden käyttäjät ole muulle kansalle vaiva, jos he tekevät sen omissa oloissaan, mutta vaiva jos he haluavat eroon ongelmistaan, tai kun rahoitus ei riitä huumeiden ostamiseen.[/q]

Olettaen ettet vitsaile, olisi kaikkien kannalta edullisinta
mikäli harkitsisit itsellesi eutanasiaa, kuolisithan sentään
hyvän asian puolesta! Tai ainakin harjoittaisit "mielenkiintoista"
ajatteluasi omissa oloissasi.

[muokattu 30.4.2003 13:45]

bloodbath:[q]salamapotku_jack:No mut on se maapallon ylikansoituksen kannalta tärkeetä että jotkut urpot paukuttaa od:t tai kuolee muuten vaa aikasemmin ku suurin osa populaatiosta.
Kyllä ne narkkaritki on ihan hyvällä ja jalolla asialla, kuolee hyvän tarkoituksen puolesta.
Paitsi sit on niitä jotka tuhlaa kaikkien aikaa ja menee vieroitukseen, menee sinne itkemään haluavansa irti ja sit jotkut joutuu maksaa nekin rahat niiden hoitajille. Kun nekin hoitajat vois vaik olla jossai kehitysmaassa auttamassa niitä jotka sitä ongelmaa ei oo itelleen tahallisesti tehneet.

Muistakaa aktiivikäyttäjät käyttää kans sitten loppuun asti, sillai kaikille edullisinta.*nauru**dissaa*

Emmä sano että huumeiden (minkä tahansa) käyttö johtaisi kuolemaan tai pitkäaikaishoitoon AINA. Vaan sanoin että se olisi kaikkien kannalta edullisinta, jos huumeiden käyttäjät kuolisivat käyttöön ennemmin kuin menisivät hoitoon. Jossa kuolema tarkoittaa sitä ajankohtaa kun se on tullakseen, tietysti huumeiden käyttäjillä voi tulla keskimääräistä aikasemmin tai jopa myöhemmin. Pointti on, etteivät huumeiden käyttäjät ole muulle kansalle vaiva, jos he tekevät sen omissa oloissaan, mutta vaiva jos he haluavat eroon ongelmistaan, tai kun rahoitus ei riitä huumeiden ostamiseen.

Ne jotka HALLITSEVAT omaa käyttöään, toteuttavat tätä.
Ne jotka EIVÄT HALLITSE JA HALUAVAT EROON eivät toteuta.
Ne jotka EIVÄT HALLITSE, EIVÄTKÄ HALUA EROON toteuttavat.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA*nauraa*
[/q]
Tuo hahahahaa-osuus meni oikein. Ennenkuin aloitan ampumaan teoriaasi ja ajatusmalliasi alas liekeissä täydeltä laidalta, niin vaivaudun nyt kuitenkin kysymään että ajatteletko todella noin typerästi vai trollaatko vain jolloin en jaksa edes vaivautua? Se kun nyt kuitenkin on täynnä vääriä olettamuksia ja virheellistä tietoa, mutta kenen tahansa ihmisen joka hieman tietää asioista ja vaivautuu käyttämään päätään pitäisi moinen itsekin tajuta, joten I'll give you the benefit of the doubt.

[muokattu 30.4.2003 13:52]

Toma:
Olettaen ettet vitsaile, olisi kaikkien kannalta edullisinta
mikäli harkitsisit itsellesi eutanasiaa, kuolisithan sentään
hyvän asian puolesta! Tai ainakin harjoittaisit "mielenkiintoista"
ajatteluasi omissa oloissasi.

Mä taidan olla pelottavan oikeessa.

[muokattu 30.4.2003 14:08]

Phaze:
Tuo hahahahaa-osuus meni oikein. Ennenkuin aloitan ampumaan teoriaasi ja ajatusmalliasi alas liekeissä täydeltä laidalta, niin vaivaudun nyt kuitenkin kysymään että ajatteletko todella noin typerästi vai trollaatko vain jolloin en jaksa edes vaivautua? Se kun nyt kuitenkin on täynnä vääriä olettamuksia ja virheellistä tietoa, mutta kenen tahansa ihmisen joka hieman tietää asioista ja vaivautuu käyttämään päätään pitäisi moinen itsekin tajuta, joten I'll give you the benefit of the doubt.

Mä ajattelen itse vähän välinpitämättömästi ihmisistä jotka taistelee oman tuhonsa puolesta.
Kaiken tän mun paasauksen takana seisoo järki, liittyen siihen "miksi huumeita ei tehdä laillisiksi?" kysymykseen.

Jotkut haluaisivat omaa rauhaa ja täydellisen vapauden, pois valtion syynistä. Jos heille tämä suotaisiin kasvaisi huumeiden käyttö räjähdysmäisesti. Ja koska valtio ei ajattele kuin minä, auttaisi se inhimillisesti niitä jotka haluavat päästä huumeista eroon katkaisuhoidolla. Näiden ihmisten määrä myös kasvaisi samalla kertoimella kuin huumeiden käyttäjien määrä.

Mielestäni tämä olisi hyvin lapsellista. Alkuun kinutaan omaa vapautta ja pois valtion huostasta, sitten kun se annetaan, käytetään sitä kohtuuttomasti, tosin on poikkeuksia, kuitenkin
kun huomataan oma kasvava ongelma siitä pyritään eroon ja hakeudutaan takaisin valtion huostaan.
Valtiolle tästä koituisi isompi ongelma kuin alussa, mitään ei voitettaisi.
Mutta jos valtio ei olisi inhimillinen, ei kenenkään perään katsottaisi vaan kaikille annettaisiin oma rauha ja oma vastuu. Back to my theory.

[muokattu 30.4.2003 14:22]

En käytä ja piste. Ja ökkö *ökkö*

Niinno... niin...*hmph*

En nyt edes jaksaisi taas lähteä kirjoittamaan tätä koska nämä asiat olen jo tässäkin topicissa selittänyt ja sanonut niin moneen kertaan että tämä alkaa tuntua tyhmältä toistamiselta, mutta..

salamapotku_jack:[q]
Mä ajattelen itse vähän välinpitämättömästi ihmisistä jotka taistelee oman tuhonsa puolesta.
Kaiken tän mun paasauksen takana seisoo järki, liittyen siihen "miksi huumeita ei tehdä laillisiksi?" kysymykseen.[/q]
Ei mua kiinnosta sun asennoituminen ihmisiin. Mua lähinnä huvittaa se että lauot moisia asioita "järjen" varjolla. Sen järjenkin kannattaisi perustua tietoon ja faktoihin, ettei taas ruveta "maalaisjärkeen" vedoten paasaamaan asioita joissa ollaan väärässä.

[q]Jotkut haluaisivat omaa rauhaa ja täydellisen vapauden, pois valtion syynistä. Jos heille tämä suotaisiin kasvaisi huumeiden käyttö räjähdysmäisesti. Ja koska valtio ei ajattele kuin minä, auttaisi se inhimillisesti niitä jotka haluavat päästä huumeista eroon katkaisuhoidolla. Näiden ihmisten määrä myös kasvaisi samalla kertoimella kuin huumeiden käyttäjien määrä.[/q]
Noniin, aloitetaanpas sitten. FYI, huumeidenkäyttö on kasvanut jokatapauksessa lähestulkoon jatkuvasti, ainakin näennäisesti melko pitkälti riippumatta huumeiden laillisuustasosta.

Toiseksi, tuo että väität että huumevieroitusta tarvitsevien määrä kasvaisi samalla kertoimella kuin huumeidenkäyttäjien määrä, ei pidä paikkansa. Suuri osa huumeidenkäytöstä johtuvista ongelmista ei johdu itse aineesta, vaan nimenomaan tuosta laittomuudesta. Perustelut tuollekin löydät tästä topicista, luultavasti pystyt ne myös itse päättelemään.

Kolmanneksi huumeiden laillistaminen toisi valtiolle verotuloja joilla rahoittaa tuota hoitoa. Huumekauppa on tällä hetkellä yksi suurimmista teollisuudenaloista maailmassa, ja suuri osa rahoista menee tällä hetkellä rikollisjärjestöille.

[q]Mielestäni tämä olisi hyvin lapsellista. Alkuun kinutaan omaa vapautta ja pois valtion huostasta, sitten kun se annetaan, käytetään sitä kohtuuttomasti, tosin on poikkeuksia, kuitenkin
kun huomataan oma kasvava ongelma siitä pyritään eroon ja hakeudutaan takaisin valtion huostaan.[/q]
Ja kaikki huumeita käyttäväthän tarvitsevat hoitoa päästäkseen eroon huumeista ja hakeutuvat hoitoon? Aika yksinkertaistettuja ja tietämättömiä ovat teorisointisi tämän tekstin perusteella. FYI, jopa heroinistit ovat pystyneet kokeiluissa osallistumaan yhteiskunnan toimintaan käymällä töissä ja maksamalla veroja valtion rahoitettua näiden käytön. Ja ei, se ei ole kovin kallista valtiolle. Jopa yhtenä kalliimmista aineista tunnetun heroiinin tuottaminen on naurettavan halpaa, ainoastaan sen laittomuus tekee siitä kallista ja saa käyttäjät ongelmakierteeseen tarvittavien rahamäärien takia.

[muokattu 2.5.2003 16:12]

toma:[q]salamapotku_jack:Luen solubilsaa ja kemiaa, tiedän mitkä on teoreettiset riskit aineiden tunkemisessa elimistöön. En ole koskaan kokeillut mitään, enkä tuu kokeilemaankaan.

No mut on se maapallon ylikansoituksen kannalta tärkeetä että jotkut urpot paukuttaa od:t tai kuolee muuten vaa aikasemmin ku suurin osa populaatiosta.

Muistakaa aktiivikäyttäjät käyttää kans sitten loppuun asti, sillai kaikille edullisinta.*nauru**dissaa*

Jos kerran luet kemiaa ja bilsaa, sun pitäis tietää ettei ole
mitään asiaa mikä erottaisi "huumeet" alkoholista. Kaikki on
ihmiselle aivan yhtä "epäluonnollista".

Ja ainoa tapa käyttää laittomia päihteitä on tietenkin
narkomania. Tietenkin. Joka johtaa kuolemaan. *aplodit*[/q]

alien:[q](...vaikka mieli tekisi kuulla pHazen:kin vastaus tohon *täh* )[/q]
Mielestäni olen sen jo muodossa tai toisessa täällä sanonut. Vaikka kuten sanoit, niin eihän asia kenellekään kuulu. Sanotaan nyt etten koko elämääni ole täysin puhdas pulmunen ollut, mutta en nyt kyllä ihan kaikkea ole mennyt tekemäänkään.

[q]pHaze:Mielestäni olen sen jo muodossa tai toisessa täällä sanonut. Vaikka kuten sanoit, niin eihän asia kenellekään kuulu. Sanotaan nyt etten koko elämääni ole täysin puhdas pulmunen ollut, mutta en nyt kyllä ihan kaikkea ole mennyt tekemäänkään.[/q]

Heh....*nauraa*

alien:[q]
(...vaikka mieli tekisi kuulla pHazen:kin vastaus tohon *täh* )[/q]

Kaikki voisivat mielestäni kertoa avoimesti tapansa, kunhan
voisi olla varma siitä ettei tämä tieto vaikuttaisi siihen miten
ihmiset suhtautuvat ko. henkilöiden esittämiin rationaalisiin
argumentteihin ja tosiseikkoihin. Koska kuitenkin olen lähes
täysin varma että HUUME-filtteri iskee monelle päälle jos
tajuaa / saa kuulla keskustelevansa jonkun aineita mahdollisesti
kokeilleen kanssa. Siispä on parasta pitää moiset kyselyt
anonyymeinä.

Käyttäisin, jos tietäisin, mistä voin ostaa turvallisesti puhtaita nappeja...
Ei näin somalle tytölle tule kukaan koskaan tarjoamaan.. Enkä tiedä keneltä kysellä.

parempi niin

neitonen:[q]Käyttäisin, jos tietäisin, mistä voin ostaa turvallisesti puhtaita nappeja...
Ei näin somalle tytölle tule kukaan koskaan tarjoamaan.. Enkä tiedä keneltä kysellä.[/q]

Ei mistään. Nykyinen tilanne on käsittääkseni sellainen, että
voi ostaa lähes varmasti turvallisia nappeja joissa on jotain.

[muokattu 5.5.2003 15:57]

no kaikenlaista on tullu kokeiltua tän lyhyen elämäni aikana....

Vaikka eihän ganjaa huumeeksi enää luokitella...*igor*

no mä käytän satunnaisest kannabist mut muut jutut o jääneet salatuix

Biletän streittinä, ehkä sidukkaa, muuten mitään muuta.
Kokeillut olen eri aineita, joten en ole asiasta tietämätön.
Mutta huomasin vaan, ettei huumeet oo mun ”juttu”.
kukin tavallaan, ihan sama mulle..siis periaatteessa.

[q]Progress:
Biletän streittinä, ehkä sidukkaa, muuten mitään muuta.
Kokeillut olen eri aineita, joten en ole asiasta tietämätön.
Mutta huomasin vaan, ettei huumeet oo mun ”juttu”.
kukin tavallaan, ihan sama mulle..siis periaatteessa.
[/q]

Kukin tavallaan ... itse myös (ainakin melkein) ilman viinaa ja muiden aineiden suhteen olen tietämätön, eikä edes kiinnosta ottaa selvää

mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin

O