käytätkö huumeita galluppi
*Vintiöt-tyyliin*
Mie en käytä alkoholliii, ja sit mie en käytä tupakkii, ja sit mie en käytä nippelii, ja sit mie en käytä piriiiii, ja sit mie en käytä kokkeliiii, ja...ja...ja...ja...ja...
Ai vittu ku ajatus pätkii...Mitähän sitä on tullu taas vedettyä,uh...*heiii*
Jokainen jammailee tyylillään.. Mulla tuli jossain vaiheessa rajat vastaan. Kovemmat onkin nyt suljettu pois kokonaan. Luonnontuote ok ja alkoholi.
selvinpäin parasta , kiva sitten aamulla herätä , ei darraa eikä laskuja ym ym ym ...
Kaikkee on kokeiltu paitsi isoäitiä(se ei oo huumekoodi LSD:lle tai muille)*enkeli*
Addicted only to music, sex and hyvä olo.
.that's the way I want to life my life.
Olen koukussa alkoholiin ja kofeiiniin. Nuo ovat laillisia huumeita joten kyllä käytän aineita ja niiden käyttö pitäisi lopettaa mutta ei pysty.
ainoa huume minulle on musiikki
edit: jopas on kauheeta kusetusta, vois olla rehellinen edes itelleni. eli kyllä olen kokeillut vaikka mitä, enkä ole ylpeä siitä, mutten myöskään häpeä sitä.
[muokattu 4.12.2003 21:29]
Näyttää aika rumalta toi vastaustilanne tällä hetkellä... Jos halutaan murtaa niitä ennakkoluuloja, mitä tähän genreen liittyy, ni tällä sitä ei ainakaan edesauteta...
[q]Jil:
Näyttää aika rumalta toi vastaustilanne tällä hetkellä... Jos halutaan murtaa niitä ennakkoluuloja, mitä tähän genreen liittyy, ni tällä sitä ei ainakaan edesauteta...
[/q]
mitä vikaa vastauksissa on? ainakin mä luokittelen esim alkoholin huumausaineeksi
edit: se on laillista ja kaikkee... tekee myös ihmisestä idiootin (ainakin minusta)
[muokattu 14.10.2003 10:52]
Pari kertaa on tullut kokeiltua. Jos jostain sais turvallisesti, vois kokeilla vaikka uudelleenkin, ja uudelleen...*pelle*
Jokainen elää omalla tyylillään! Kunhan ei vahingoita muita, voi (ja pitääkin) tehdä juuri niin kuin haluaa!
Sit tuol on vaihtoehto
En käytä (en ole edes kokeillut)..
Kuka nyt ei ois alkoholia kerran elämässään maistanut...?
Miksi niitä ennakkoluuloja alettaisiin murtamaan??
Tuulimyllyjä vastaan on turhaa taistella...
_paljon_ enemmän minua huolestuttaisi jos tämän topicin otsikko olisi:
Oletko laajentanut tajuntaasi aineilla joista et ole ensin ottanut selvää?!?
[muokattu 14.10.2003 11:02]
[q]Viltsu:
Tuulimyllyjä vastaan on turhaa taistella...
[/q]
Siihen on monta hyvää syytä...
[muokattu 14.10.2003 11:07]
[q]Viltsu:
[/q]
Aiheutettua vahinkoa ei tekemättömäksi saa, mutta jokainen voisi silti miettiä ennen näistä asioista postaamistaan, onko tarpeellista taas vahvistaa ennakkoluuloja skeneä kohtaan.
Muistakaa kuitenkin, että ennakkoluulot aiheuttavat suurimman osan tilojen vuokravaikeuksista ja lupaongelmista.
Käytän.
Päivittäinen stimulanttiannos täyttyy aamukahvista, ja tupakkaakin menee jonkin verran, vaikkakin vähenemässä määrin. Koviin huumeisiin siirryn joskus viikonloppuisin, kun avaan viinapullon.
Joku vois vaihtaa vaikka topicin nimen Käytätkö LAITTOMIA huumeita SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN-gallupiks että ihmisten vakaumukset ja pilkunviilaushalu voitais jättää jollekin toiselle forumille.
Mutta taitaapa olla myöhäistä tässä vaiheessa, jospa sitä tulis koitettua joskus uusiks.
Itse en käytä enkä ole edes kokeillut näitä LAITTOMIA HUUmeita. Alkoholia, kahvia ja tupakkaakin olen joskus kokeillut, mutta yhdestäkään en ole riippuvainen vaan pysyn mielelläni erossa. Hyvin toimii kaikki bileet näillä eväillä.
[q]bansq:
Joku vois vaihtaa vaikka topicin nimen Käytätkö LAITTOMIA huumeita SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN-gallupiks että ihmisten vakaumukset ja pilkunviilaushalu voitais jättää jollekin toiselle forumille.
[/q]
Huumeet on huumeita, oli ne laittomia tai ei.
kokeiltu on.. nyt vaan katon vierest ku muut käyttää...
[q]T0mbstone:
Huumeet on huumeita, oli ne laittomia tai ei.[/q]
Itse sanoisin, että huumeet ovat laittomia ja päihteet ovat laillisia...
mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin