käytätkö huumeita galluppi
Joo musiikkia tulee vedettyä joka päivä aika runsaasti.
[q]Juhgu:
---
koo:
---
Yritin siinä vain osoittaa, kuinka monta kertaa kyseinen "Kuilu" oli käyttänyt esim sanaa vittu korostamaan tekstinsä sinänsä jo kaunista sisältöä.
---
Jotta voisit todistaa mitä? Olevasi idiootti?
[/q]
Siitä en tiedä kyllä mitään. Lähinnä nyt tuli mieleen vaan, että voihan tällaisella ihme foorumillakin käyttää ihan asiallista kieltä ilman että tarvitsee kutsua muita ihmisiä kusipäiksi, urpoiksi ja pässeiksi vain siksi, että heidän mielipiteensä ei miellytä.
Että en tässä nyt mitään todista ja mitäs tällainen idiootti mistään mietään tietäisi muutenkaan. Mutta vaikka minä homo olisinkin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.
eilen oli 1 päivä ilman mitään (ei respalääkkeit, ei alkoholii jotka lasken myös huumeiksi). oli kivaa. kohta meen drinkkikoulutukseen, eli joutuu maistaa vähä viunaa mut duuni on duunii. eilen iltasanomissa : MENOSSA: menneisyys, menetys, märehtiminen. TULOSSA: tulevaisuus, mahdollisuus, uusi alku. kelatkaa sitä. mä voitan. hyvä minä. ja terapiaan ens viikon tiistaina
[q]5UP3RT3MP03K1:
eilen oli 1 päivä ilman mitään (ei respalääkkeit, ei alkoholii jotka lasken myös huumeiksi). oli kivaa. kohta meen drinkkikoulutukseen, eli joutuu maistaa vähä viunaa mut duuni on duunii. eilen iltasanomissa : MENOSSA: menneisyys, menetys, märehtiminen. TULOSSA: tulevaisuus, mahdollisuus, uusi alku. kelatkaa sitä. mä voitan. hyvä minä.
[/q]
Hyvä! Tsemppii! Oman elämän hallinta on pop*hymy*.
[q]koo:
Siitä en tiedä kyllä mitään. Lähinnä nyt tuli mieleen vaan, että voihan tällaisella ihme foorumillakin käyttää ihan asiallista kieltä ilman että tarvitsee kutsua muita ihmisiä kusipäiksi, urpoiksi ja pässeiksi vain siksi, että heidän mielipiteensä ei miellytä.
Että en tässä nyt mitään todista ja mitäs tällainen idiootti mistään mietään tietäisi muutenkaan. Mutta vaikka minä homo olisinkin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.
[/q]
Niin et sit jaksanu lukee niitä kuinkahan montaa muuta viestiä missä sitä ihan asiallistakin kieltä käytettiin.
Noista asioista oli vielä keskusteltu aika onta sivua ennenkuin henkkaz kirjoitti. Teksti antaa ymmärtää että joko mies ei ollut lukenut aikasempia jorinoita ollenkaan tai ei vain jaksanut ajatella niitä.
Eli eiköhän tuossa nyt voimasanat olleet ihan juurikin ilmaistakseen suht suurta närkästystä ja vitutusta, kun joku 17kesänen jannu tulee huutelemaan totuuksiaan jonka pohjustana oli kuulopuheet ja tietämättömyys.
kerran tai kaks kuukaudessa kahdessa tulee naksu tai joku vedettyä. Helvetin hauskaa se on mutta ei se päälle kyllä hyvää tee.. Mut jokainen tyylillään? Jos nautitte ni kohtuudella.
Suuret liekit grillaa enemmän..
MuahAHha!!! HARDCORE NEVER DIES!!! & *sydän*
[q]5UP3RT3MP03K1:
eilen oli 1 päivä ilman mitään (ei respalääkkeit, ei alkoholii jotka lasken myös huumeiksi). oli kivaa. kohta meen drinkkikoulutukseen, eli joutuu maistaa vähä viunaa mut duuni on duunii. eilen iltasanomissa : MENOSSA: menneisyys, menetys, märehtiminen. TULOSSA: tulevaisuus, mahdollisuus, uusi alku. kelatkaa sitä. mä voitan. hyvä minä. ja terapiaan ens viikon tiistaina
[/q]
KEEP ON ROCKING IN THE FREE WORLD!!!
kofeiini on sit kans huume :]
itellä menee nikotiini ja alkoholi :/ joskus kokeillut kannabista.
http://www.erowid.org <------KAIKKI mahdollinen tieto lähes kaikista huumeista.
[q]Snaggo:
[/q]
No jos toi otetaan huomioon, niin sitten kyllä oon pahasti koukussa*blush* Colaa menee varmaan enemmän ku laki sallii*nauru*
[q]KritikaL:
No jos toi otetaan huomioon, niin sitten kyllä oon pahasti koukussa*blush* Colaa menee varmaan enemmän ku laki sallii*nauru*[/q]
Muistaakseni kofeiinia on Coca-colassa vastoin yleistä luuloa todella vähän. Ts. sen vaikutus on lähinnä lumeen ja mielettömän sokeripaukun yhteisvaikutusta...
http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;74225;45729
# Kahvikupillinen 50-100 mg
# Espressokupillinen 210 mg*)
# Teekupillinen 20-50 mg**)
# Kolalasillinen (100 ml) 10 mg
# Kaakaokupillinen < 5 mg
# Energiajuomissa kofeiinipitoisuudet vaihtelevat. Esimerkiksi Battery sisältää kofeiinia 320 mg/l.
Eli kokiksessa on vähemmän kofeiinia kuin esim. teessä. Sokeria toki n.10g/dl, eli 1,5 litran pullossa 150 grammaa. Kyllähän tuo jo piristää hetkeksi. Nimim. diabetestä odotellessa.
en.
[q]Avernian:
---
phanatic:
# Kolalasillinen (100 ml) 10 mg
---
Kuka juo kolaa desin kerrallaan ?
[/q]
Ja mikä on tilastossa käytetty kahvikupin ja espressokupin mitta? Entäs tee- ja kaakaokupit? Olisiko ollut ehkä hieman järkevämpää ilmoittaa kaikki määrät milligrammoina per litra...
Mutta hauska huomata, että espresso on noin ytyä tavaraa. Itselle kun tuo kahvikulttuuri on vähän vierasta, niin on tullut joskus tarjoiltua ihmisille vähintään nelinkertaisia espressoannoksia teekupeissa - niissä sentään on jotain juomista. x) But can you blame me? Ne espressokupithan ovat ihan säälittävän pieniä.
[q]Snaggo:
[/q]
Ei muuten ole. Piriste kyllä, mutta huume kofeiini ei ole.
Btw. Tässä listaa eri juomien sisältämästä kofeiinista (otettu Erowidin kofeiini-FAQ:sta):
According to the National Soft Drink Association, the following is the caffeine content in mgs per 12 oz can of soda:
Afri-Cola 100.0 (?)
Jolt 71.2
Sugar-Free Mr. Pibb 58.8
Mountain Dew 55.0 (no caffeine in Canada)
Diet Mountain Dew 55.0
Kick citrus 54 (36mg per 8oz can, caffeine from guarana)
Mello Yellow 52.8
Surge 51.0
Tab 46.8
Battery energy drink -- 140mg/l = 46.7mg/can
Coca-Cola 45.6
Diet Cola 45.6
Shasta Cola 44.4
Shasta Cherry Cola 44.4
Shasta Diet Cola 44.4
Mr. Pibb 40.8
OK Soda 40.5
Dr. Pepper 39.6
Pepsi Cola 37.2
Aspen 36.0
Diet Pepsi 35.4
RC Cola 36.0
Diet RC 36.0
Diet Rite 36.0
Canada Dry Cola 30.0
Canada Dry Diet Cola 1.2
7 Up 0
Noista ylläolevista luvuista saatte kofeiinin määrän (mg/l) kertomalla ko. luvun 2.78:lla esim. litrassa Pepsi Colaa on tuon mukaan kofeiinia 103.4mg.
Vertauksen vuoksi, samasta FAQ:sta erilaisten kahvien/teen kofeiinipitoisuudet (mg) per 7 oz (2.1dl) kupillinen:
Drip 115-175
Espresso 100mg of caffeine
1 serving (1.5-2oz)
Brewed 80-135
Instant 65-100
Decaf, brewed 3-4
Decaf, instant 2-3
Tea, iced (12 ozs.) 70
Tea, brewed, imported 60
Tea, brewed, U.S. 40
Tea, instant 30
Mate 25-150mg
Noista taas saa kofeiinipitoisuudet (mg/l), kun kertoo rivin perässä olevan luvun 4.76:lla.
.pi.
[q]Yoni:
Kato ihmiset! Lopetatte huumeet ja alkoholin ja pidätte hauskaa selvinpäin!
Kyllä sen pitäs onnistuu!
[/q]
Tätä tuetaan! Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei huumeita, empä juo edes kahvia No okei, kolaa menee joskus... Ja kappas, silti voi elää ja pitää hauskaa ja bailaa.
Suurempia omista mielipiteistäni en jaksa tänne kirjoittaa kun tämä vääntö huumeista ei ikinä lopu. Kaikilla ihmisillä on oikeus tehdä mielelleen ja keholleen mitä haluaa. Tosin eipä tässä ole kolmen vuoden aikana tullut yksiäkään bileitä vastaan missä poliisit on pistäny pisteen jameille liiallisen viinan vetämisen takia kun taas ainakin yhdet mitkä loppuivat keskenkaiken övereiden takia. Siinähän vedätte kamaa, allekirjoittanutta ei häiritse vaikka mielestäni huumeet ovatkin suurempi riski kuin alkoholi.
Just my two cents, carry on!
[q]WuZuul:
---
Yoni:
Kato ihmiset! Lopetatte huumeet ja alkoholin ja pidätte hauskaa selvinpäin!
Kyllä sen pitäs onnistuu!
---
Tätä tuetaan! Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei huumeita, empä juo edes kahvia No okei, kolaa menee joskus... Ja kappas, silti voi elää ja pitää hauskaa ja bailaa.
Suurempia omista mielipiteistäni en jaksa tänne kirjoittaa kun tämä vääntö huumeista ei ikinä lopu. Kaikilla ihmisillä on oikeus tehdä mielelleen ja keholleen mitä haluaa. Tosin eipä tässä ole kolmen vuoden aikana tullut yksiäkään bileitä vastaan missä poliisit on pistäny pisteen jameille liiallisen viinan vetämisen takia kun taas ainakin yhdet mitkä loppuivat keskenkaiken övereiden takia. Siinähän vedätte kamaa, allekirjoittanutta ei häiritse vaikka mielestäni huumeet ovatkin suurempi riski kuin alkoholi.
Just my two cents, carry on!
[/q]
jep, joopajoo...
oon aika varma että oot ollut tilaisuudessa missä ihminen on vetänyt överit alkoholista ja ehkä seurauksena joutunut sairaalaankin. Ero vaan huumeiden ja alkoholin välillä tässä on siinä että alkoholiövereistä ei pidetä niin isoa hulabaloota kuin huumeövereistä. Periaatteessa molemmat voivat olla täysin yhtä vaarallisia (tilannekohtaista)
[q]typo:
---
Snaggo:
---
Ei muuten ole. Piriste kyllä, mutta huume kofeiini ei ole.
[/q]
Nii Eihän Amfetamiinikaan ole huume! se on piriste! :OGFadg lol lol lol
sanoisin, että huume voi olla melkein mikä tahansa, jos sitä käyttää väärin tai se on laiton...
[q]wEzzU:
Nii Eihän Amfetamiinikaan ole huume! se on piriste! :OGFadg lol lol lol
[/q]
wEzzU unohti nyt ajattelemisen kokonaan lollottelujensa seassa. Huume, eli laiton huumausaine. Kofeiini on laillinen aine. Eron tekee laillisuusstatus.
Alkoholi on päihde, mutta laillinen sellainen, joten alkoholi ei ole huume. Kannabis on päihde, mutta laiton sellainen, joten kannabis on huume.
.pi.
En ole kokeillut edes koskaan. Kyllä taitaa olla niin että toi viina ja tupakka riittää mulle ihan vallan mainiosti. Välillä tuntuu että liikaakin. Ei näin.