käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

[q]Usva, 10.4.2005 10:12:
En ole koskaan käyttänyt, mutta täytyy myöntää että haluaisin nyt kokeilla ainakin kannabista, pilveä, maria. mutten tiedä mistä ja mitä kautta saisi?
Tietääkö kukaan? jos niin kertokaa se minulle. Minä haluaisin kokeilla tätä.
Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Vastatkaa mulle suoraan sähkikseen: usva1@jippii.fi
Usva
[/q]

Onx tää joku trolli?

tai..

sivari solu?

vai..

tampio teinixxXX

[q]krisi, 11.4.2005 13:45:
---
Usva, 10.4.2005 10:12:
En ole koskaan käyttänyt, mutta täytyy myöntää että haluaisin nyt kokeilla ainakin kannabista, pilveä, maria. mutten tiedä mistä ja mitä kautta saisi?
Tietääkö kukaan? jos niin kertokaa se minulle. Minä haluaisin kokeilla tätä.
Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Vastatkaa mulle suoraan sähkikseen: usva1@jippii.fi
Usva

---
HALOOOOO!!!!? aivan käsittämätön läppä. toi ei mee läpi. EI NÄIN!
[/q]

Ihme nihkeilyä. Tällä tavalla pystymme karkoittamaan kaikki uudet bilehileet. Pitää olla avoin ja positiivinen suhtautuminen uusiin / tuleviin ug reivaajiin. Toivottavasti usva ei pienestä masennu vaan järjestää itse haluaman laisensa ug bileet ja mulle kutsu sitten kannustuksen vuoksi joohan?

[q]nomic, 10.4.2005 12:58:
---
tazit1, 31.3.2005 09:07:
joopa joo.. jos bileissä varsinki vähän rankemissa kemuissa suurin osa ei o jonkin sortin piristävissä tai pöllyssä ni mä olen tai uskon olevani Dalai Lama!*jiihaa*

---

eli yli 50% ?
[/q]

tähän topikkiin vastanneista alle 40% eli vaikka tämän luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä niin uskon kuitenkin ettei tuota 50% saa täyteen kyllä ainakaan missään kemuissa missä itse olen ollut ja niitä on pari tietysti on mahdollista että klubitus jengi on muusta bilekansasta raittiimpaa jolloin luku hilautuis lähemmäksi 50% mutta löisin vetoa tuon alle 50% puolesta bileistä riippumatta.

[q]Skenemursu, 11.4.2005 14:09:
Ihme nihkeilyä. Tällä tavalla pystymme karkoittamaan kaikki uudet bilehileet. Pitää olla avoin ja positiivinen suhtautuminen uusiin / tuleviin ug reivaajiin. Toivottavasti usva ei pienestä masennu vaan järjestää itse haluaman laisensa ug bileet ja mulle kutsu sitten kannustuksen vuoksi joohan?
[/q]
Huumeiden kyseleminen yleiselle foorumilla ei mielestäni ole kovinkaan korrektia tai järkevää.

[q]Skenemursu, 11.4.2005 14:09:
[/q]

Mä en tiedä haluanko mä bileisiin enää yhtään
enempää teiniä joka tulee vain etsimään huumeita
ja seksiä.

[q]Tres, 11.4.2005 14:20:
---
Skenemursu, 11.4.2005 14:09:

---

Mä en tiedä haluanko mä bileisiin enää yhtään
enempää teiniä joka tulee vain etsimään huumeita
ja seksiä.
[/q]

yritätkö sanoa että teinit on vongannut sulta liikaa seksiä?
mä selkeesti pyörin väärissä kemuissa...

lähettäkää usvalle postia ja katotaan kauan kestää et on siniset oven takana

---

Huumeiden kyseleminen yleiselle foorumilla ei mielestäni ole kovinkaan korrektia tai järkevää.
[/q]

Niin kyseissä tapauksessa puhuttiin "kannabis" huumausaineista johonka suhtautuminen vaikuttaa edelleen aika erilaiselta kun esimerkiksi alkoholiin. Jossain vaiheessa kuitenkin seuraamme aikaamme ja teemme "Berliinit" jonka jälkeen tämä sama kysymys esitettäisiin: Hei tiedän että kurvista saa halpaa bisseä (tosin pirulaiset ovat nostaneet sick-päckin hintaa) mutta missäs onkaan halvimmat jointit.

ja sitten tähän vastaus kuuluu "ne on tossa lasipalatsin kahvilassa siellä on spesiaali sunnuntai mässytarjous ja saa muffinsin kaupanpäälle"

toki myönnän ettei tämä tapahdu vuodessa eikä edes kahdessa mutta uskon että itse tulen silloin olemaan paikalla kun tämä päivä koittaa (siis läsnä tässä mailmankaikkeudessa) en välttämättä suomessa, mutta luen sen uutisen sitten vaikka netistä ja hymähdän jatkan kahvinijuomista ja unohdan asian yhtänopeasti kun sen mikä hitto tän topicin aihe oli...

joo mutta on se laitonta

[q]hardikaveri, 11.4.2005 14:50:
joo mutta on se laitonta
[/q]

ai niin totta toikin... asia aina välillä unohtuu, sitä vaan jotenkin nykyään jotenkin arvottaa asioita omassa päässään sillä tavalla että tekee asioita ajattelematta niiden olevan jonkun esim viranomaisen mielestä väärin tai jopa rikollista. Monesti kävelen tien yli mistä sattuu jos liikennettä ei ympärillä. Tänä aamuna ajoin pitkän matkan tre-hki ylinopeutta kun muita autoilijoita ei näkynyt maisemissa, ja varmaan nytkin olen saanut pysäkäintivirhemaksun taas kerran. mutta siis vieläkö sauhuttelusta sakotetaan? tai no kai ne peijoonat siitä sakottaa kun sakottaahan ne klubiin kävellessä juopottelustakin*känni*

Käytän
(alkoholia)

En.
Ei vois vähempää kiinnostaa.
mutta jos toi alkoholi tod.lasketaan ni sitä sit joskus...*nauru*
mut en oo kyl sitäkään oikee tänvuoden puolella.

Ei, en tietenkään sehän on laitonta. Pois se minusta, hyvä jos oluen juon silloin tällöin.

[pieni]vai oliko jollain tarjota jotain?[/pieni]

[q]Skenemursu, 11.4.2005 14:16:
tähän topikkiin vastanneista alle 40% eli vaikka tämän luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä niin uskon kuitenkin ettei tuota 50% saa täyteen kyllä ainakaan missään kemuissa missä itse olen ollut ja niitä on pari
[/q]
Pitää vielä ottaa huomioon, että polliin on äänestänyt tällä hetkellä 886 immeistä. Eli jäljellä on noin 12 000 klubbarilaista, jotka eivät ole ottaneet osaa polliin. :P

Pannaan nyt asiat niinkun ne on. Femma pirii päivässä = käytän.
*sydän*
Ja jos nyt helvetisti kiinnostaa tietää, niin se on ainoo tapa kestää teitä muita....
Olo on hyvä ja toleranssi kohtalainen.

Raflaan mahtuu 300 henkilöä. Yksi tyyppi möi 600 nipsuu. Ei siellä huumeita kukaan käytä.

Usva lähti, mutta vahvistuksii näköjään saatiin tilalle, ei hyvää päivää.

olen kokeillut joskus huumeita. en ole siitä ylpeä.
ny poltan vain pilveä. siitä olen ylpeä.

näitäkin kiikuttakaa takas kauppoihin, mitä sitä
viinistä ku saa handelista kuitenkin.

Meitzi niiq tyqttää Wc-ankkaa...

O