käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

Nu-X-it:[q]orgasmistimulaattoria tekisi myös mieli testaa*joo**joo*[/q]

muahan ei kaikki testaile!

[muahan ei kaikki testaile![/q]

*nauraa**nauraa**nauraa*

mietinkin kuka ehtii sanoo ton eka...

Niin.. En suinkaan dissaa/kehu mitään ainetta. Toteutan vain valinnanvapauttani ja jätän herskan ainakin tällä erää rauhaan. Ja kuosaamisesta vielä sen verran etten ole siitä mitenkään ylpeä vaan pikemminkin päinvastoin.

Orgasmistimu jota tarkoitin on selkäytimeen liitettävä pieni sähköimpulsseja lähettävä koje.. Käsityön ilot toki löysin jo vuosikymmen sitten.

Siis edellinen oli minulta...

*mur**eiei**poks*

*piis**joo**piis**super**vink**piis*

Tenechtica:[q]Mitä sitä turhia kun hyvä muza toimii sellasena..*pihkassa*
Muutamia kertoja tullu immeisiä kysyyn multa kaikenlaista "rekvisiittaa" eli kai sitten näytän narkilta *pahis*[/q]

hah, kärsin samasta asiasta... nipsuja ja pirii on tultu sekä ostaa että myymään, da? en käytä...

alphamagic:[q]
hah, kärsin samasta asiasta... nipsuja ja pirii on tultu sekä ostaa että myymään, da? en käytä... [/q]

Onko sulle koskaan tarjottu alkoholia tai kysytty onko sulla sitä? Mielestäni aivan vastaava tilanne ja huumausaineidenkin kohdalla, voi aivan hyvin vain kohteliaasti vastata että "ei kiitos" tai "sori, ei oo" ja asia on sillä selvä.

Jone:[q]alphamagic:
hah, kärsin samasta asiasta... nipsuja ja pirii on tultu sekä ostaa että myymään, da? en käytä...

Onko sulle koskaan tarjottu alkoholia tai kysytty onko sulla sitä? Mielestäni aivan vastaava tilanne ja huumausaineidenkin kohdalla, voi aivan hyvin vain kohteliaasti vastata että "ei kiitos" tai "sori, ei oo" ja asia on sillä selvä.[/q]

mut on mielestäni tökeröä mennä kysymään noita tuntemattomilta ihmisiltä. entä jos joku on tosi paljon huumeita vastaan iha niiden laittomuuden takia? se olis hänelle sama kun tulis sulta kysyy"tuutko ryöstää ton kiskan mun kanssa". kyl siinä vaiheessa saa mielestäni näyttää vaikka keskisormea.

milla:[q]mut on mielestäni tökeröä mennä kysymään noita tuntemattomilta ihmisiltä. entä jos joku on tosi paljon huumeita vastaan iha niiden laittomuuden takia? se olis hänelle sama kun tulis sulta kysyy"tuutko ryöstää ton kiskan mun kanssa". kyl siinä vaiheessa saa mielestäni näyttää vaikka keskisormea.[/q]

Tökeröähän on ton perustelun mukaan mennä ylipäätään puhumaan ihmisille mitään, koska aina joku voi vetää herneen nenäänsä. En ainakaan itse ole koskaan kokenut sitä minään ongelma että joku tulee kyselemään multa huumeita tai tarjoamaan niitä vaikka kuinka sitten vastaisinkin kuten edellä mainitsin.

Kaikesta ihmiset vaivautuvat loukkaantumaan nykyään varsinkin kun koko episodi olisi ohi kolmessa sekunnissa jos vähän ajattelisi.

Jone:[q]
Tökeröähän on ton perustelun mukaan mennä ylipäätään puhumaan ihmisille mitään, koska aina joku voi vetää herneen nenäänsä. [/q]

no mielestäni ei todellakaan ole. eri asia mennä kysymään "missä on vessa" kuin "onko sulla huumeita"
tietysti rajan vetää tähän jokainen itse. mutta jos menee mauttomuuden puolelle, saas yttää itseään ehkä tylystä vastauksesta.
Jone:[q]Kaikesta ihmiset vaivautuvat loukkaantumaan nykyään varsinkin kun koko episodi olisi ohi kolmessa sekunnissa jos vähän ajattelisi.[/q]
joo, en mäkään loukkaannu jos joku tuntematon tulee kysymään multa. mut ymmärrän niitä jotka ei siitä pidä.

milla:[q]mut on mielestäni tökeröä mennä kysymään noita tuntemattomilta ihmisiltä. entä jos joku on tosi paljon huumeita vastaan iha niiden laittomuuden takia? se olis hänelle sama kun tulis sulta kysyy"tuutko ryöstää ton kiskan mun kanssa". kyl siinä vaiheessa saa mielestäni näyttää vaikka keskisormea.[/q]

jos sen ekan "sorry, ei oo/kiinnosta" jälkeen ei tajua niin sitten voi kyllä. mut ei toi mun mielestä o niin paha.

mulle ei o kyl tyrkytetty mitään laittomuuksia kuin tasan kerran, joka tosin sitten olikin tälläinen "i have 50 grams of speed, do you want?, do you know anyone who wants?" -tapaus joka ei tajunnut ettei mua kiinnosta olla missään tekemisissä sen kanssa...

eipä kyllä kukaan tuntematon ole kysynytkään mitään pariin vuoteen.. tai sit en vaan muista kun ei tuo niin häiritsevä juttu oo. vähän sama kun joku kysyis "onks röökii"

[muokattu 7.2.2003 12:30]

käytän, ja odotan aikaa kun tämä asia ei ole _yhtään_ tabu. sitten tästä voi keskustella.

observer:[q]käytän, ja odotan aikaa kun tämä asia ei ole _yhtään_ tabu. sitten tästä voi keskustella.[/q]

sitä hetkeä ei tuu ellei siitä joku keskustele ;)

jos meinaa kauanki käydä klupeilla / polkka / kiksu / whateva pileissä missä jengi kuosaa edes jonku verran, saa menettää hermonsa todennäkösesti imho moneen kertaan jos ottaa herneet siitä et joku jotai kyselee. Eikai tollasta nyt kannata itteensä ottaa?!

-M

kääk. arvasin että tässä käy näin. _mä_ en ainakaan tarkottanut että toi on joku helvetin iso epäkohta, jonka poistamiseen pitää kuluttaa aikaa ja energiaa. noup.

en siltikään pidä sitä että kysellään tuntemattomilta huumeita, hyvänä asian. mielestäni se on tökeröä ja mautonta. mä lopetan tästä aiheesta nyt:D

Mark:[q]jos meinaa kauanki käydä klupeilla / polkka / kiksu / whateva pileissä missä jengi kuosaa edes jonku verran, saa menettää hermonsa todennäkösesti imho moneen kertaan jos ottaa herneet siitä et joku jotai kyselee. Eikai tollasta nyt kannata itteensä ottaa?!

-M[/q]

Yhdyn edelliseen. Ihmiset, jotka em. pirskeissä tapaavat aikaansa kuluttaa ovat varmasti pääsääntöisesti tietoisia siitä
mitä sillä hengauskulttuurin saralla saattaa tulla eteen. Myyskentely- ja ostoyritykset tuskin ovat kitkettävissä -en kiellä, etteikö sellainen olisi toisinaan hieman epämiellyttävää riippumatta omasta suhtautumisesta itse asiaan-, siispä niillä lienee turha sen kummemmin vaivata päätään.

Paikalle sattuman kaupalla eksyneet satunnaiskävijät jotka joutuvat moisen ahdistelun uhreiksi ovat taas luku sinänsä. Heitä älköön siis kukaan vaivatko..
vaan mistä tunnet sä ystävän, entä satunnaiskävijän...*ding* diipadaa...

ariel:[q]

Paikalle sattuman kaupalla eksyneet satunnaiskävijät jotka joutuvat moisen ahdistelun uhreiksi ovat taas luku sinänsä. Heitä älköön siis kukaan vaivatko..
vaan mistä tunnet sä ystävän, entä satunnaiskävijän...*ding* diipadaa...[/q]
ah rakkaani! sieltä se pointti kaivettiin:)

ariel:[q]Mark:jos meinaa kauanki käydä klupeilla / polkka / kiksu / whateva pileissä missä jengi kuosaa edes jonku verran, saa menettää hermonsa todennäkösesti imho moneen kertaan jos ottaa herneet siitä et joku jotai kyselee. Eikai tollasta nyt kannata itteensä ottaa?!

-M

Yhdyn edelliseen.

Paikalle sattuman kaupalla eksyneet satunnaiskävijät jotka joutuvat moisen ahdistelun uhreiksi ovat taas luku sinänsä. [/q]

yhdytkö varmasti? kunhan lupailet ja onko tää nyt satunnaiskävijöiden ahdistelua, hhmmmmm..... eioo ku oot rekisteröityny myönnetään, väsyttää töissä, plaah...

-M

Kuka voi oikeasti sanoa että vetää herneet nenään siitä et joku tarjoo jotain paskaa... Jos ei kiinnosta, käänny pois ja kävele! Jos kiinnostaa, ilmaise se tarjoajalle! Jos taas diilaaja ei ymmärrä suoraa puhetta, vedä sit ne herneet nenään...

Kuitenkin voin jo sanoa, että täällä mömmöjen tarjoajat ovat aika siivosti käyttäytyviä ihmisiä. Musta tuntuu et esim. Keski-Euroopassa on itsestäänselvyys et kaikki vetää edes jotakin!! Silloin on oikeasti vaikea kieltäytyä tarjouksesta, sillä myyjä ei yksinkertaisesti hyväksy kieltävää vastausta!!!

*Periaatteisiini kuuluu, etten ota mitään tuntemattomilta*
*hieno periaate, jonka äiti-kulta opetti*

mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin

O