käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

huhhuh

viimeksi tammikuussa -99. Silloinkin ja sitä ennen aika niukasti, eikä mitään muuta ku budii.

aim kliin mään

edit: tarkennusta hieman.

[muokattu 17.2.2003 19:19]

KhoraT:[q]en kadu

[/q]

imo oikein. en minäkään.

KhoraT:[q]mut en kyllä enää viitti alkaa leikkimään niiden kanssa

[/q]

täysin samaa mieltä. exactly.

never have never will...En edes juo alkoholia!!!!!!!!!

Eikö alkoholi riitää?? Mitä järkeä vetää nuppia enempää sekaisin kun ihminen on muutenki tarpeeksi sekopää "ns" selvänä...

Alkoholi riitää mulle, ikinä en tule ottamaan...mutta joskus täytyy myöntää et pieni kiinnostus on ollu testata, mutta sitä päivää ei tule...

Niille ketkä ottaa tai on testannu, se on niiden asia, oma mielipide on että hölmöä se on...pakoa todellisuudesta niin sanotusti...

Mitä siitä jos joku tulee kysymään et haluaako jotai. Sanoo vain ei, jos se ei tajua sitä lähtee lätkimään tai huutaa sille "painu helvettiin"!!

Tipe:[q]Eikö alkoholi riitää?? Mitä järkeä vetää nuppia enempää sekaisin kun ihminen on muutenki tarpeeksi sekopää "ns" selvänä...

Alkoholi riitää mulle, ikinä en tule ottamaan...mutta joskus täytyy myöntää et pieni kiinnostus on ollu testata, mutta sitä päivää ei tule...

Niille ketkä ottaa tai on testannu, se on niiden asia, oma mielipide on että hölmöä se on...pakoa todellisuudesta niin sanotusti...
[/q]

Ai että alkoholiko ei sitten ole pakoa todellisuudesta?
Epäilenpä jopa että halu paeta toisinaan todellisuudesta on yksi ihmisen perusviettejä...

Btw, kaikki aineet eivät vedä nuppia ns. sekaisin, eikä varsinkaan verrattuna alkoholiin.

Itse alan kallistumaan sille linjalle, että kohtuullisin väliajoin tapahtuva vaihtoehtopäihteiden käyttö on mielekästä itselleni.

Oon käyttänyt n.6v ja käytän edelleen mutta tietenkin tietyissä rajoissa esim. en ota essoja, piriä, koksua jos seuraavana päivä on töitä tai jotain muuta tärkeää(töissä ei ole välttämättä hauskaa olla pata jäässä saati sitten jossain mummon 80v. syntymäpäivillä). Eikä tää tarkoita että vetäsin aina kun mahdollista... Mä otan sillon kun siltä tuntuu siltä eikä mikään ääni sillon sano päässä että "ota nyt jotain mömmöjä" (eikä se tarkoita että jos meen bileisiin niin sillon on pakko olla sekasin, bileissä on paljon hauskempaa selvinpäin kun ihan sekasin).
Essojakin on hauska ottaa jos ihan vaan muijan kanssa kaksin kotona ja jutella kaikkea syvällisiä tai harrastaa aivan uskomatonta seksiä...
Kannabistuotteita tuleekin sitten otettua paljon useammin mut en kyllä oikein miellä sitä huumeeksi...

Mulla on itsellä kuollut suvusta ja kaveriporukasta ihmisiä huumeiden takia ja se on erittäin paskajuttu, tottakai...
Niin onn varmasti monella muullakin mutta kyllä niitä ihmisiä kuolee paljon turhempien asioidenkin takia, mun mielestä...

Kyllähän kaikki sen varmaan tietää että huumet ovat pahasta ja aiheuttaa kaikenlaisia mielentilahäiriöitä...
Itse en mitenkään puolusta huumeita ja huumeidenkäyttäjiä...
Mutta mun mielestä huumeiden käytössä pitää osata pitää järki kädessä ja jos se järki lähtee lomalle niin sillon pitää heti tajuta et nyt riittää eikä liventää sitä jollain huumeella...

Empä ole kovinkaan moneen totaali kieltäityjään reissuillani törmännyt..*täh*
Mutta löytyyhän niitäkin jotka eivät vain halua ottaa kun tarjotaan ja sitten taasen löytyy niitä jotka ottavat vaikka ei tarjottaisi..*iloinen*
Onhan se hyvä että bile immeisistä löytyy sekä että asian puolesta ja vastaa,sillä mitäs siitä nyt sitten tulis jos kaikki sitä valkoista pulveria vetäisivät aamusta iltaan ilman minkäälaista mielikuvaa edes sanasta *EI*..

Silloihan Suomi vallan kokonaan rappiolle romahtaisi..*nuha*

Itse olen sitä mieltä että Miksi en käyttäisi..?

Drugs kill, boys and girls...

mä en ainakaan koskisi!

HELL NO!!!

Enkä aio edes kokeilla!! Musiikki ja alkoholin "kohtuukäyttö*täh*" riittää!!

En mä kyl ala dissaa niitä ketkä käyttää...
Omapahan on asianne!!

Tähän käy yks lausahdus aika hyvin:

"Paskaks vaa, ei oo pennikään kii" -Eewol@autokoulu

[muokattu 4.4.2003 13:12]

Eipä tule usein käytettyä...ei edes joka päivä!

No joo, huumeista on hyvä pysyä erossa...!!!!!

Dee:[q]Drugs kill, boys and girls...

mä en ainakaan koskisi![/q]
Elämä tappaa, mä en ainakaan eläisi.

viina se suurin piru on

Kokemuksesta voin sanoa...

ei ole mitään järkeä tuhota päätä sen takia, että saa pitää hauskaa. Mutta jokaisella on kuitenkin oikeus tehdä itsellänsä mitä haluaa. Mä ainakin nautin TAYSILLÄ ilman kemikaaleja tai muita huumeita!!

En käytä.Mut jokainen tallatkoon omia polkujaan!

viina on ehdottomasti vaarallisempaa itselleni kuin esim. nipsu tai piri en tietysti ole ikinä edes kokeillut.

*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*

kuilu:
Riittää mihin? Olisitko tiennyt viinan riittävän siihen johonkin, jos et olisi koskaan kokeillut? Miksi viinakokeilu on mielestäsi harmittomampaa?

Viina tappaa Suomessa yli 20 kertaa enemmän possea ku dousit, alkoholi tappaa, pojat ja tytöt…

Tähän käy yks lausahdus aika hyvin:
"Paskaks vaa, ei oo pennikään kii"
??? Miten toi liittyy tähän asiaan? En nyt epäile, etteikö jotenkin liittyisi, mutten viittis alkaa arvailee sun kelojas…*vink*

Mikä paskaks? Mis ei oo penniikää kii?

- koukussahymiöelämään -

Niin no...

Ei kai se oo enää terveellistä syödä perunoitakaan...

PASKAS VAA, EI OO PENNIIKÄÄN KII!!

ELI

TEHKÄÄ MINKÄ PARHAAKS NÄÄTTE!!!
*täh*

Mä en nyt lähe höpötteleen huumeiden ja viinan eroista ja vaaroista...
Jokainen on varmaan (toivottavasti) niin fiksu ett tajuu noiden erot ja vaarat.*ding*

[muokattu 7.4.2003 21:25]

Johtuisikohan se, että viina tappaa enemmän ihmisiä siitä, että sitä käytetään (hieman...) enemmän?

alien:[q]ei ole mitään järkeä tuhota päätä sen takia, että saa pitää hauskaa. Mutta jokaisella on kuitenkin oikeus tehdä itsellänsä mitä haluaa. Mä ainakin nautin TAYSILLÄ ilman kemikaaleja tai muita huumeita!![/q]

ainakin tiedät mistä puhut

mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin

O