PROTEUS
..mutta sehän on laitonta.. *wink*
hehe, share the music!
osta se siltä ens pluto bileistä!!
on muuten aika helmi levy*pahis*
Proximus, mulla ei edelleenkään riitä ikä.....*igor*
..dadamm.. onnneksi ei tarvitse tollasia miettiä kun joku viksuna blokkasi sen itselleen jo No Moresta *vink**nauru*
jonkun teistä on lainattava se levy minulle, pliis?
Cosmikki oot nopee,tultii kaverien kans n. kybält sisää ja kuinka ollakaa se oli loppuumyyty.Tietenki olin ihan paskana siitä ylläristä(jota osasin odottaa,mut en uskoa)mut kysäsin sit Harrilt et oliks kaikki siinä ja se sano et tulevis bileis voi tulla kyselee ja hard NRG 4:sta tulee viel joku puol vuotta.Eli kaikki jotka jäivät ilman kannattaa kokeilla Plutos uusix, joten siel nähää!
..niinnojoo.. itse tulin bileisiin jos joskus seiskan jälkeen.. tosin vielä kasin jälkeen niitä levyjä oli vino pino.. paska tsägä sulla käynyt.. :/
mutta siinäpä ainakin oiva syy tulla Plutoon
..ja scobl; herra on vaan viisas ja ostaa oman levyn - emme me tälläisten juttujen kohdalla harrasta piratismia - levy muutenkin maksoi Vaivaiset 8... että näin
jaaha,tänään ei oo bileitä..mielellänihän minä sen lainaisin mutta mutta..mä tulin ineen yheksältä ja helposti sain nrg4:sen ja sit jossakin välissä ku oli pakko vähän huilahtaa niin ai ai sain viidellä eurolla friikin mixtapen ja se oikeesti vietiin käsistä..todellinen helmi se levy,onx kukaan kuullu*enkeli*
ja täs tulee se todellinen ylläri-------harri muisti mainita, että nrg4 levyn saa samaisella 8 eurolla myös street beatista,tähän ei poison tarvi ikää..tässä asiassa kannattaa olla nopee*pahis*
Mikä on street beat?
Street Beat the shop
Mikonkatu 8, Aikatalo
00100 Helsinki, Finland
Open: Mon - Fri 10 - 20, Sat 11 - 17
Phone: +358 [0]9 632 630
Fax: +358 [0]9 622 3919
Email: mail@streetbeat.ac
Web: http://www.streetbeat.ac/
(muokattu 23.2.2002 19:26:10)
niin pieni, mutta niin kuuluisa kauppa ...
Siis eix se levy maksa ku 8??? *hääh* Olisin voinu kuvitella aiva eri hintaluokkaa... Senhän voi tolla hinnalla ostaa vaik kuuntelis kerran.. Ku oon jotenki kuvitellu et olis hinnakkaita... Eipä taida kyl SB enää niitä olla.. tai siis yleensä ne on viety käsistä siel...
Teosto vapaata musiikkia, you know..
Ei mulle ainakaan tule yhtään huono omatunto jonku mix cdn polttamisesta kaverille tms..
Se cd maksaa Street Beatissa 9 ........
mut ei se 9 eurookaan mun mielest oo liikaa hyvästä musasta.. todellakaan!
mä oisin valmis vaik maksaa vieläki enemmän, jos vain viel ehin saada sellasen..
huomenna näkee... *elää vielä toivossa*
Mun mielestä tommonen noin halvan tapen kopioiminen ei ole kovinkaa siunattua hommaa.. Mutta jos kyse on jostain vanhemmasta tapesta jota ei oikein taho saada ostettua niin on mun mielest ihan OK kärtsää kaverilta...*igor*
jee, mä sain sen!
mahtavaa
No eihän sitte streetbeat ole laittanu ku 1 euron lisää hintaa siihen Säteen bileis se levy makso 8 euroa...BTW on aivan saaktuin hyvä levy.. yllättävän rauhallista vaan... ootin vähän rankempaa tavaraa...kaverit sai saakutti sen suoraan proteukselt ilmatteeks... jo ennen ku sitä oli edes julkistettu..=(
Tietäiskö kukaan löytyykö proteuksen uusinta levyy netistä?
Audiogalaxysta sitä ei ainakaan löytyny..........