PROTEUS
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
mixed: et sä minnee kotkaa voi mennä jos pave kerran ostaa meille juomista nii pistetää kyl perjantaina hirvee härdelli pystyy!!!*vink**hih**nauraa**hymy*
(muokattu 13.3.2002 15:34:59)
okie... täytyy sanoa myös että täs topicis on niinku yli puolet menny vähän ohi... no sinne ei nyt varmaan voi mitään.. taitaa olla kaissa vähän sama ongelma...
hmm siis milloin perjantaina? tänä vai plutontaina? ja missä se härdelli pidetään?
ööö. PROTEUS ON IN!
...nyt ollaan taas aiheessa *nauru**vink*
Härdelli on pystyssä kouvolassa tai oikeastaan myllykoskella..
ja siellä sitten kuunnellaan proteusta ( jos vaikka yritän taas oikeaas aiheeseen päästä..) *hymy**vink**hih*
heh.. hybin pääsee aiheeseen kiinni... härdelli menji ja ihmiset sääti kuulemma aiak mukavasty... piti mennä lukemaan kokeisiin ei ottamaan kisabisseä ja kuunnella proteust..=) huomatkaa.. liittyy aiheeseen..
No tottakai liittyy tosi paljon tulikin luettuu tai läksyjä tehtyy mut proteusta ainakin kuunneltiin ja biletettiin
noniin.. sitte homma pelaa jos työ niin teitte... *näyttää peukaloa*
Mä oon kuunnellu Proteuksen Hard energy 2 hela dagen, joten mulla alkaa oleen melko kuuro olo...Korvalappustereot on jumalainen keksintö...*hih*
Proteus is king...*plur*
proteus onkin tän päivän "muotisana"...*iloinen* teidän kyl kannattais josksu tulla tänne lahti-kotka alueelle missä rx soittaa.. se on kyl vähintään yhtä hyvää pauketta..
Proteus on mun mielestä kyl aika kaukana muodista. Ja mitä välii sil muodilla on? Pääasia on se et Proteuksen musa on niin hyvää. Toi rx vaikutti lupaavalta, osaax kukaan sanoo mistä sais ladattuu sen musaa tai muuten vaa polkkaa.
poisoned mind, ladattua saa esim audiogalaxysta tai DCstä (http://www.neo-modus.com)
mä en ainakaan usko et löydät sitä netist ollenkaan... voin kyl myydä sulle RX:n cd:n jos haluat?
(muokattu 19.3.2002 10:55:04)
el.diablo... nonii, muille sä niitä levyjä annat paitsi mulle ja mixedille... pöh *uuh**suru*
täh.. olen mä polttanu jo mixedille harri-sedän 1:en... ja jos haluaa RX:n levyn niin pyytää mult ni voin myydä niitä..*piis*
(muokattu 19.3.2002 13:59:20)
el.diablo: no voisin mä vaik sen rx:än ottaa jos haluut sen polttaa..*hymy*
nii.. no tyttö kulta ku mä en sitä oikein polttele... jos sen halua niin pitää antaa hintaa ja saat alkuperäsen cd:n.. ja siit menee kaikki tuotto RX:lle...
el.diablo: okei, okei... nythän mä vast hokasin ja tosiaan muistinkin et munhan piti pyytää anssilta se levy ku reksille lupasin futuressa et ostan sen levyn... hups...*hymy*
Tätäkin poikaa pääsee kuuntelemaan taas perjantaina...
myydäänkö wanhalla sitten neonin tai protskun levyjä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »