PROTEUS
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
heh.. hybin pääsee aiheeseen kiinni... härdelli menji ja ihmiset sääti kuulemma aiak mukavasty... piti mennä lukemaan kokeisiin ei ottamaan kisabisseä ja kuunnella proteust..=) huomatkaa.. liittyy aiheeseen..
No tottakai liittyy tosi paljon tulikin luettuu tai läksyjä tehtyy mut proteusta ainakin kuunneltiin ja biletettiin
noniin.. sitte homma pelaa jos työ niin teitte... *näyttää peukaloa*
Mä oon kuunnellu Proteuksen Hard energy 2 hela dagen, joten mulla alkaa oleen melko kuuro olo...Korvalappustereot on jumalainen keksintö...*hih*
Proteus is king...*plur*
proteus onkin tän päivän "muotisana"...*iloinen* teidän kyl kannattais josksu tulla tänne lahti-kotka alueelle missä rx soittaa.. se on kyl vähintään yhtä hyvää pauketta..
poisoned mind, ladattua saa esim audiogalaxysta tai DCstä (http://www.neo-modus.com)
mä en ainakaan usko et löydät sitä netist ollenkaan... voin kyl myydä sulle RX:n cd:n jos haluat?
(muokattu 19.3.2002 10:55:04)
el.diablo... nonii, muille sä niitä levyjä annat paitsi mulle ja mixedille... pöh *uuh**suru*
täh.. olen mä polttanu jo mixedille harri-sedän 1:en... ja jos haluaa RX:n levyn niin pyytää mult ni voin myydä niitä..*piis*
(muokattu 19.3.2002 13:59:20)
el.diablo: no voisin mä vaik sen rx:än ottaa jos haluut sen polttaa..*hymy*
nii.. no tyttö kulta ku mä en sitä oikein polttele... jos sen halua niin pitää antaa hintaa ja saat alkuperäsen cd:n.. ja siit menee kaikki tuotto RX:lle...
el.diablo: okei, okei... nythän mä vast hokasin ja tosiaan muistinkin et munhan piti pyytää anssilta se levy ku reksille lupasin futuressa et ostan sen levyn... hups...*hymy*
Tätäkin poikaa pääsee kuuntelemaan taas perjantaina...
myydäänkö wanhalla sitten neonin tai protskun levyjä?
en mä ainakaan täl hetkel usko et siel myydään.. pitäs kyl kysyä neonilt et miten sen cd:n sais..
..kannattaa tarkkailla tilannetta bileissä noiden levyjen suhteen *heiii**joo**pupu**sydän**hellokitty*
Cosmikki on superkuningas,kylä se tiätää...*joo**joo**super*
Cosmikki tietää lähes kaiken bileisiin liittyvistä asioista *vink**plur*
heipsistä..
ne jotka kyseli neonin cd:tä multa, käsi ylös hep! :)
el.diablo:
En kuuntele Harrii sen takii, et se olis muotii...*igor*
Mä pidän sen tavasta soittaa, ja sillä on helvetilliset setit ollu aina
tähän mennes, kun oon ollu tamppaamas...
Et sillee...*plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »