PROTEUS

Back to musiikki O

Äkillinen jalankatkeanminen vois kyllä estää...*hymy*
Heh no ei waan.Kaikki edelleen sinne jos ei ole esteitä*pihkassa*

*hajoilee*..

..ONNEKSI tsekkasin tämänkin topicin niin osaan karata himasta pluton aikoihin niin voitte sitten vaikka tulla meiän porukoille pitämään seuraa *vink**nauru*

..meillä ois ollu bileet toissa lauantaina mutta missasitte ne

No ei kukaan kertonu et sul on bileet lauantain..=) olikin aika saakutin tylsä lauantai muuten..=( Ja muuten.. ei muakaan enää täl hetkel estä plutoon lähtöä mikään... ennakko liput on tilattu ja kydit on varattu... pluto.. here I come....

diablo; tonkin juorun mä olen kuullut jo ajat sitten ;D

...siellä siis nähdään :D

ahaa.. mut tiiät sä mitä... tää ei ollu juoru..heh heh...*iloinen*

kuka on taas kuski slush, diablo tehää sit kunnon rynnäkkö et siint väkisinkin seuraa härdelli, cosmikki meixit sit tulee täysii teijän pihaa toivottavast siin on tilaa sen verran....ainii oletko jo henkisesti varautunut et meixi vie kaikki jämät slushilt

(muokattu 12.3.2002 10:28:47)

Ei myö nyt mitään härdelliä aleta pistään pystyyn... ehkä myöhemmin... BTW tää on täl hetkel aika saakutist off topic...

Ei myö nyt mitään härdelliä aleta pistään pystyyn... ehkä myöhemmin... BTW tää on täl hetkel aika saakutist off topic...

Tottakai härdelli pystyyn heti ku päästään autoon joo ja bunde, moon sit tulossa syn kyydillä ja cosmikille tiedoks et en nyt sit olekkaan jäämässä yöks ku pääsen autolla...

eihän se noin mene.. myö mennää kaikki tiinalle yöks... härdelli sinne pystyyn..=)

Diablo, niinkös meinasit.. Ja tiina varmaankin tykkää ideasta

no eihän myö sille kerrota ollenkaan... pidetään se meidän salaisuutena...**kuiskaa*

Laittakaa sit munkii puolesta Härdelli pystyy Jooko?
Mä sit biletän loppuillan Kouvolan asemalla Civicissä

joo, tiina ei saatietää se yllättyy iloisesti... mutta mahtaakohan proteus heittää yydelta levyltä 5 biisiä

mixed, mä piletän koko viikonlopun sun puolesta *nauraa**plur*
Mut civikki rules!!!*pihkassa*
Ja se 5 biisi olis aika kova sana

(muokattu 12.3.2002 23:29:25)

slush; lauantaina sitten FANTSUUN *vink**hih**nauraa**nauru**iloinen**plur**justjoo*

heh..no biletä sä civicisa jos se koht on ees enää kunnios..=) pakoputki jo irti ja tolppa tulllu tutuks jne..=) kyl se siit lähtee...

BTW eiks kukaan ole kotkaan tulossa?

Cosmikki, joo fantsuun mennään jos vaikka siel olis mullekin tuttuja
ja sit piletetää koko viikonloppu!!!!!*plur*

Pitäsköhän lähtee Kotkaan,vaiko kenties lukea Ruotsin kirjotuksiin,kas siinä pulma*cool* Noh,kuhan Civic kestää kesää asti,ni sit sen voi ajaa kymee kellumaan,se kun on niin paska ettei se ees uppoa*hih*

Nii.. useammat autot uppoais mut civic on niin paska ettei se edes uppoais...=) jos haluat lähtä ni kyl mä luulen viel et pääsee auoihin.. en mene kyl ihan 100% takuuseen...

O