PROTEUS
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 8
- Seuraava »
munkaan mielestä mixteippejen kopioimista kaverille ei voi pitää kiellettynä. koska tosiasiassahan niitä tehdään niin vähän että kaikki halukkaat ei millään saa niitä. ja onhan tässä se pointti et varsinaisestihan mixejä ei ilman teostomaksuja saisi edes olla myytävänä. tä on mun luulo korjatkaa jos oon väärässä. mutsiis kopioituja kappaleitahan tavallaan mixit sisältää. monethan lykkäävät settejään ja livetalteointeja ilmaiseksi nettiin jne. hyödyttää se dj tä jos on vakaa kuulijakunta seteille. eli keikkaa tulee ja siitä jopa maksetaan=)
alkuperäisen artistin tekemän musiikin kopioiminen sitten taas syö artistin leipää. tosin mä en kyllä _todellakaan_ osta kaikkea rafla-euro-kertakuuntelu-soopaa joten rikollinen oon siinäkin=). itselle on kivempi ostaa orgikset levyistä kun taso on ihan eriluokkaa kun netistä imetyssä 128kbps halppissaundblasterin läpi revityssä mp3sessa
hmm.. mitäkähän tä topikki ees käsitteli... swiddu... lisää anqqis tähän se että se näyttää tän kirjoitusruudun alle topikissa olevat viestit.. samanlailla kun plattarilla. meitä huonomuistisia varten=))))
Siis kuka hölmö nyt suoraan netist alkaiskaan imuttaa mitään saakutin paska laatusta mp3:sta... mieluummin myös minä ostan alkuperäsen tai sitte poltan kaverilt alkuperäsen ja kuuntelen sitä.. Ja muuten miten erotat esim. proteuksen levystä et mikä on alkuperäinen ja mikä ei ku se ns. alkuperäinenkin on myös periaatteessa poltettu levy... Ja myös sen takia niin halpa koska kustannuksia ei tule liikaa ja tämä on minun makuuni...=)
noh, ei se mun mielestä nyt väärin ole jos frendiltä poltin ton hard ngr nelosen...
Mut vielä täytyy sanoo et aivan mahtava levy *hymy**hih*
No varmastihan kaikki mixtapet vievät markkinoilta kaupallisilta kokoelmilta (niin surkuhupaisia kuin ne yleensä ovatkin). Mutta osa piratismista aiheutuvista kuluista saadaan takaisin kaikenlaisista kasettimaksuista yms... mutta artisteillehan noilta mixteipeillä olevista biiseistä ei penniäkään heru. Kaupallisista julkaisusta kylläkin.
vinyylilevyillä saa sairaan hyvää musiikkia! miksi muuten kaikki promot yleensä tehdään ensiksi vinyylille ja sitten CDlle?
Djt soittaa enimmäkseen vinyylillä!!
Kyllä me ainakin kavereitten kesken poltetaan toisillemme levyt... Mutta tehään myös sitä että jokasella on eri levyjä,suurempi valikoima...Mulla on esim kaikki proteuksen levyt mitä irti saa ni poltettuja..Koska kaveri saa ne harrilta ite ilmaseks. Ni emmä tiä onks se niin paha jos niitä polttaa,mut toisaalta taas.Kai nekin niistä jotain rahaa haluais..?
oon aika tonttu mut mist siel plutosta saan ostettuu sen levyn?
*punastus*
Kysyy vaikka itse Harri-sedältä tai sitten ne myy niitä siin jossain aulassa....
Pluto. uu. vähän mä taas odotan niitäkin bileitä. tosin sitä ennen ehtii jo olla devotion to trance 2
Mennäkö vaiko eikö?Kas siinä pulma?*hih* Toinen pulma on,että ketä on menossa täältä korvesta päin?KOlmas,olenkohan prkl töissä,ja mikä on rahatilanteeni?
Näitä maailmaa askarruttavia kysymyksiä voi kysellä lisää suoraan minulta*nauraa*
...jos jotain tahtoo tarpeeksi kovasti niin ongelmat pystyy kyllä raivaamaan tieltään ;D
Niimpä niin,mutta rahaahan ei ole koskaan liikaa?Tai jos jollain on ni ilmottakaa ihmeessä mulle välittömästi*hymy*Täytyy vain toivoa että ei ole töitä ja että on rahaa.Ja aikaisempaan,Nopeat todellakin syövät hitaat,tässä IV asiassa*nauru*
Olen yksi niistä.
Täytyy kyl sanoa et pluto vois olla kyl aika hyvä.. täytyy varmaan harkita sinne tuloa... täytyy kyl todellakin tarkistaa rahtilanne ku pitäs lähtä 16. päivä kotkaan riehumaan ku siel o kans hyvät bileet...
Poijjat hei, mä oon ainakin kovasti menossa plutoon ja olis kiva jos muitakin tuttuja seurakseni sinne saisin eli nyt järjestetää asiat sillee et mennään sinne!!!!
Dear Slush!
Kyllä mä yritän päästä Plutoon mutta se riippuu siitä et jaksanko niiten Kotkan bileitten jälkeen ku ne kestää 3 päivää... sitte en tiedä etttä löytyykö multa rahaa sinne plutoon... mutta yritys on kyllä kova että pääsisin sinne...
ketä sitten soittaa siinä pääsalissa? jos on monta djtä niin kaikki soittaa aika lyhyen setin...
Nii,slusSh,kuten varmaan olet jo huomannut,niin olen lähössä jos on rahaa enkä ole töissä...*nauraa* Mutta epätodennäköistä tässä vaiheessa.Junalla vois lähtä jos kukaa ei lähe autolla.*pahis*Mutta tästähän voi aina keskustella*täh*
niimpä, asioista voidaan kyllä keskustella mut se on ainakin varmaa että minä lähden sinne plutoon!!!
Tietäiskö kukaan löytyykö proteuksen uusinta levyy netistä?
Audiogalaxysta sitä ei ainakaan löytyny..........
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 8
- Seuraava »