PROTEUS
Katrina:[q]
Mut me kaikki ollaan väkisin sun kavereita etkä sä voi kieltäytyä!
[/q]
aijaha...no okei..TÄN KERRAN! :)(:
TIRSK!
- hulivili hupakko -
scobl:[q]jonkun teistä on lainattava se levy minulle, pliis? *nauru*[/q]
laita joku täysi-ikäinen kaverisi hakemaan se sulle??
ykkönen tais olla joku Blizzard
kakkonen No more rock'n'roll
kolmone Ring of fire
nelonen Cyberpunk
vitonen Distorted Pleasure
hyviä levyjä kaik...nimistä en o ihan varma, mut tollanen muistikuva mulla...
*super**enkeli*
angel83:[q] ykkönen tais olla joku Blizzard
kakkonen No more rock'n'roll
kolmone Ring of fire
nelonen Cyberpunk
vitonen Distorted Pleasure
hyviä levyjä kaik...nimistä en o ihan varma, mut tollanen muistikuva mulla...
*super**enkeli*[/q]
Ei sillä ykkösellä oo muuta nimee ku Hard NRG...
Ja sit on vielä Proteus: Armageddon, mut se ei oo kauheen hyvä.. Niinku mun miälestä.
Ja jos tässä nyt aletaan jotain rankingmeininkiä pitään,
ni Ring of Fire on IMO paras :)
Siinä on BTW IMO yks maailman parhaimmista biiseistä; Frontline Assembly: Evil Playground (Tim Schuldt remix)...
Se tosin ei oo siinä kokonaan :( Nelosraita siis..
Tumpsi:[q]
Ei sillä ykkösellä oo muuta nimee ku Hard NRG...
Ja sit on vielä Proteus: Armageddon, mut se ei oo kauheen hyvä.. Niinku mun miälestä.
Ja jos tässä nyt aletaan jotain rankingmeininkiä pitään,
ni Ring of Fire on IMO paras :)
Siinä on BTW IMO yks maailman parhaimmista biiseistä; Frontline Assembly: Evil Playground (Tim Schuldt remix)...
Se tosin ei oo siinä kokonaan :( Nelosraita siis..
[/q]
hyvä tietää. =) korjaan virheellisen tietoni... Armageddon on ihan jees.. *joo*... makuasia... en osais noista valita parasta...kaikissa omat ns. hohto kohtansa/biisinsä, jotka haluaa kuulla aina välillä... *joo*...
*super**enkeli*
*sydän**sydän**sydän*Cyberpunk*sydän**sydän**sydän*
Mulla on koko Harrin tuotanto ja nyt innolla odotan hard nrg kutosta... Mut ei enää pitkä aika kun pääsee siitäkin nauttimaan...*plur*
Kuka sen "No More Rock'n'Roll" -biisin on oikeen kyhänny.. kun kuulin luotettavalta taholta että itse Proteus. Epäilin kyllä! *täh*
Se on muuten paras mixteippi, johon on vanha ja hyvä ystäväni Epilim (R.I.P) vääntänyt raidan vai pari, taitaa muuten olla Ring Of Fire..!
[muokattu 9.5.2003 09:19]
Charly:[q]Kuka sen "No More Rock'n'Roll" -biisin on oikeen kyhänny.. kun kuulin luotettavalta taholta että itse Proteus. Epäilin kyllä! *täh*[/q]
Tais olla Hellfish & Producer eli ei itse Proteus
Tumpsi:[q]
[/q]
One more time: toi ei ole mikään "virallinen" mixtape vaan ilman asianomaisten henkilöiden lupaa kiertoon lähtenyt keikkataltiointi.