PROTEUS
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
Oiskohan 3. ollu "Ring of fire" tai jotain sinne päin (vaikee muistaa kun oon kuunnellu viimeks joskus puo vuotta sitten) ...1. ja 2. ei kyl mun huomiokyvyllä erottanut mitään alanimeä erikseen eli niillä ei kai sellaista edes ole..
NRG 2:nenhan oli "No More Rock'N Roll"*super*
Ööh.. se eka biisi siinä on "no more rock 'n' roll". Ei niillä kahdella ekalla levyllä taida olla muuta nimeä kuin Hard NRG I - II.
..mä en edes ole ennen kuullut et niillä levyillä olis muita nimii hu hard nrg...
(muokattu 28.3.2002 14:55:47)
Joo.. mun muistaakseni Ring of Fire, No more Rockn Roll ja Cyberpunk... ei taida olla 1 eikä 2 omia nimiä...
kiitti, kaikkitietäväiset gurut! *kumartaa* Cyberpunc on jo taskussa, vielä pari levyä...
*ökkö*
löytyy jo Harri-sedän kaikki levyt.. nyt alko Neonin levyjen metsästys... sen jälkeen katsotaan et mitä keretään..
Hahaa.*ökkö*
Mult ei puutu protskun ja neonin tuotannosta enää ku hard nrg 1 (tai siis on mul siitäki 20min pätkä)...
Mulla ei oo proteukselta ku 1 levy ja samoin neonilta...*igor*
ja enempää ei tule...*eiei*
niil kaikilla mixauksilla on salaset nimet,
joita ei kaikille kerrotakaan...
mä voisin tietenkin julkistaa ne, mut sillon mun
täytyis tappaa teidät kaikki - ellei harri ehdi ensin tappaa mua...
Lucidd.:[q]niil kaikilla mixauksilla on salaset nimet,
[/q]
Millä miksauksilla?
paanos:[q]Lucidd.:niil kaikilla mixauksilla on salaset nimet,
Millä miksauksilla?
[/q]
KAIKILLA... hard nrg 1-5 (kyllä, niitä on viideskin...)
.... en tiedä minkä lasket viidenneksi mutta onhan sitten vielä mainio pätkä Proteus vs. Neon =))
Ja kohta [18.10] ilmestyy Proteukselta uus levy!!! Tein innokkaana jo ennakkotilauksen Street Beatiin. *ökkö*
moi oon PROTEUS!
_o/
Marski:[q]moi oon PROTEUS!
_o/
[/q]
ohh *sydän*
Ollaan kaverei?
Cee:[q]
ohh *sydän*
Ollaan kaverei?[/q]
ei mul oo kaverei!
oon DEE JAY!
:)(:
Marski:[q]Cee:
ohh *sydän*
Ollaan kaverei?
ei mul oo kaverei!
oon DEE JAY!
:)(:
[/q]
Mut me kaikki ollaan väkisin sun kavereita etkä sä voi kieltäytyä!
jeps kyl noita proteuksen levyjä saa suht helposti bileitten jälkeen suoraan harrilt. Ja kyl ne lähtee ainakin mä olen saanut siihe 5-7 e kappale että ei hirvitä ostaa... Varmaan ne levyt maksaa oikeasti enemmän, ja kyl niistä voi kannatus mieles maksaa vaikka sen 10 e on ne niin hyviä kuitenkin*joo*
Jeah 10 euroohan se uusinkin ainakin Street Beatissa on. Ihan mukiinmenevä hinta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »