päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,004
- 1,005
- 1,006
- 1,007
- 1,008
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ens viikolla ei oo duunii :P
Telkkari oli tossa sivussa päällä ja sieltä tuli sellaisen biisin musavideo, jonka esittäjän ja nimen oon halunnut vuosia tietää. Erittäin kivaa - nyt vaan metsästämään toi jostain ja mielellään vinyylillä.
Biisi on muuten:
Room 5 ft. Oliver Cheatham - Make Luv
Sit vois tässä vaikka venailla vielä tunnin ja herättää Kallen. Keravan valkosipulifestivaalit puskevat päälle!
Eilinen purjehdus ja tänään Flow :))
koiranpentu joka seuraa mua jokapaikkaan *sydän*
aijoo, ja nään rakkaimman tänään.
[q]Jammailija, 22.8.2007 07:30:
Palkka nous viel 36% täks vuodeksi*plur*!
[/q]
tremendos!
:)
vaikka olo on aika hutera tällä hetkellä, oli eilen loistavat rapujuhlat. Meno yltyi aika hurjaksi jossain vaiheessa (ihmekös jos piti ottaa 5 minuutin välein vodka snapsia *justjoo*), mutta hauska juttu oli se, että kaikki olivat joko tipahtaneet tai lähteneet kotiin puoleen yöhön mennessä 
kertoo jotain juomingeista.
onnellisesti saikulla :) jospa nyt vähän toipuis, niin kykenis meneen ma kouluun hoitaan kaikkia pakollisia juttuja.
Mun upeista upeimmat kaverit. Sympatiaa, rakkautta, huolettomuutta, hauskanpitoa. "Pissiksiä" eli joo, mutta elämä heidän seurassaan maistuu makealta.
Uusi Fred Perryn takki
Kuntopyörä *hikoil**pepsodent*
Miehen hajuste. Siis jässys, tommosia ku tulee vastaa ni jalat o hyytelöö
Oon tutustunu kuluneen viikon aikana ihan älyttömän ihaniin ihmisiin, ollu reissussa ja ihastunut yhteen Mieheen...*pihkassa*
Reissun jälkeen oli ihana kotiutua kun koirista näki kuinka ikävä niil oli ollut mammaa. Sit ihan luksusta päästä omaan sänkyyn chillaa ja ottaa vuffet kainaloon... Elämä osaa olla välil ihanaa!*joo*
Pitkästä aikaa lauantai vapaana. Vaikka tämä ilta menee normaalisti kotona köllötellessä, niin tuntuu se silti pirskatin hyvältä :)
Aamukahvi parvekkeella 
Asunto on siisti ja pyykit pesty 
Kohta kuntopyöräilee
Söin hiton hyvää lättyä :)
[q]mayah, 18.8.2007 20:14:
just siks.
[/q]
Just siks et MÄ oon niin ihana ja MUN seura on parasta! Ja osaan uuden däänsmuuvin :D
MÄ VAAN OON PARAS!
DJ Scot Project ja keskiolut :)
Jessican ja Teemun häät! *sydän*
Päivän suunnitelma:
Ensin skidisti duunia, sitten kuulilla pelailua, sitten leffaan ja sitten kahvittelemaan. Toimii.
Suunnitelma kusi.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,004
- 1,005
- 1,006
- 1,007
- 1,008
- ...
- 2,345
- Seuraava »