päivän :)

Back to häröily O

Paikallisessa siwassa alkoholisoitunu mieshenkilö kattelee vessapapereita ja meikä on just kassalla ostamassa mäyristä. Sitten mies huutelee myyjälle...

Mies: "Mikä on herkälle pimpalle kaikkein parasta?"
Myyjä: "anteeks mitä?"
Mies: "niin mikä on herkälle pimpalle kaikkein parasta?"
Myyjä: "No en minä tiedä, saat ihan itte päättää"
Mies: "No kun ei mulla oo pimppaa"

Sit läksin menee, päivän ilot syntyy pienistä asioista. Lähi siwassa näkee jos jonkin näköstä hiihtäjää.

Tänään tuli soitto ja kutsu työhaastattelun maanantaiksi.
Se on myös mukavaa, että tiedän mun tän hetkisen esimiehen suositelleen mua sinne.

Huomenna keskiaika markkinoille hämeenlinnan linnaan vetää siankyljystä ja keskiaikasta kaljaa!
Toivottavasti siellä on vielä turnajaissettiä jossa haarniskoituneet miehet hakkaa toisiaan miekoilla.

tässä valmistellaan lisukkeita ja keitellään maustelientä ravuille. Eli muutaman tunnin päästä alkaa rapujuhlat nam nam

Vaikka oonkin nukkunut liian vähän viime yönä, olo ei ole oikeestaan ollenkaan väsynyt. Aika jees :)

[q]Fuzzy, 2.7.2008 15:52:

---8<--- Jos siis on sellanen tyyppi, ettei haittaa jos vähän flirttailee...

[/q]

Totta. On eroa flirttailulla ja flirttailulla.

wasted like never before

Matti ja Ari
Nyt oon onnellinen kuntopyörän omistaja *jiihaa**hikoil**hihu*

Nuha melkein voitettu ja mulla on vaan sellainen kutina, etta jotain hyvaa tapahtuu mun elamalle lahiakoina... Outo tunne ja varmaan ihan magiaa, mutta ei se mua esta hymyilemasta...

Kohta näkee ystävät :)

[q]mayah, 17.8.2007 19:10:
Mukava iltapäivä ja alkuilta ihanien ihmisten seurassa

Edit. Niin siis Riikan, Annan ja Reijan kanssa.
[/q]

Bodypump (melkeen jo päivän :D)
ja Maija

Kaiken lisäks hyvä lounas huomiselle tehtynä, ja pian voi alkaa kattomaan Talentia

aurinko paistaa aika lämpimästi just tähän =)

Päätin päiväni jynssäämällä muiden jäljiltä vessan ja miettien kollegan kommenttia, joka ilmoitti, ettei imuroiminen kuulu hänen toimenkuvaansa vaikkei kukaan muu sitä tilaa käytäkkään.
Niin no mulla: tänäänki 14 h työpäivä.. Pelkään ajamista, mut ajelin matkailuautolla..ajelin minibussilla ruuhkassa ja Roballa..olin lastenvahtina..paikkasin sairaslomalaista ja järjestin ruokailun..siivosin muitten sotkut.. ja ryntäilin tuttuun tapaan muitten tahdon mukaan. Ei ollut munkaan sopparissa näistä mitään puhetta.. Mut ehkä toi joskus maksaa itsensä takaisin.*hihu*

[size=7]Ja oliko toimintani tänään laskelmoitua? Arvaa vaan kuinka vitusti..[/size]

Jälleen kerran.. mulla on maailman parhaat ystävät *sydän* Olette rakkaita! Ja te tiedätte keitä te ootte

Neljän Ruusun "jäähyväiskeikalla" tuli laulettua
ääni käheäksi työkavereiden kanssa
Ja oli muuten hieno keikka

Suoriuduimme sittenkin himaan hengissä vaikka olo onkin aika krapulainen

[q]Jone, 18.8.2007 08:35:
Hävisin eilen enää 5 kuulaa.

[/q]

Mä oon pelannu marmorikuulilla kreikassa koko pienen ikäni, niitä oli vaikka minkälaisia kuulia halvempia ja kalliimpia/siisteimmän näköisiä (mun lemppari kuulat on bensan värisiä eli moniväriset)
Tuli vain mielee onko suomessakin erikokoisia kuulia? & mistä niitä löytyy? ihan marketeista?

*tahtoo haastaa ukkonsa ja voittaa edes jossain pelissä**pahis*

Jee, ilmeisesti ei ole selkärankareumaa. Asia varmistunee parin viikon sisällä.

[q]UnityF, 18.8.2007 09:47:
Mä oon pelannu marmorikuulilla kreikassa koko pienen ikäni, niitä oli vaikka minkälaisia kuulia halvempia ja kalliimpia/siisteimmän näköisiä (mun lemppari kuulat on bensan värisiä eli moniväriset)
Tuli vain mielee onko suomessakin erikokoisia kuulia? & mistä niitä löytyy? ihan marketeista?

*tahtoo haastaa ukkonsa ja voittaa edes jossain pelissä**pahis*
[/q]

Eri kokoisista en tiedä, mutta joo - kyllä noita löytyy erinäköisiä ja sitä myöten halvempia ja kalliimpia. Tollanen ihan peruspussi (sata läpinäkyvää kuulaa, joista jokaisessa on jotain tiettyä väriä sisällä) maksoi Vuosaaressa lelukaupassa nelisen euroa. Sen lisäksi siellä oli sellaisia vähän hifimpiä tosi hienoja kuulia sata noin kympillä. Joudun varmaan ostamaan sellaisiakin, koska lapsekkaasti mäkin pidän hienoja kuulia kivoina (hitsi et haluisin sellaisia läpinäkyviä, joissa olis pääkalloja ja pikkasen mustaa ja punaista sisällä).

En oo nähnyt noita missään muualla, mutta varmaankin niitä saa mistä tahansa hyvin varustetusta lelukaupasta.

O