päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,002
- 1,003
- 1,004
- 1,005
- 1,006
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]UnityF, 15.8.2007 23:32:
Chasse, Elias & Mikki = Paljon naurua ja hyvää seuraa 

[/q]
*sydän* oli kyllä super kivaa nähdä teitä kaikkia taas.
Ja vähänkö nauroin kun pääsin kotiin ja vasta sitten tajusin ettei se kukka käynistynytkään siitä kun taputin vaan siinähän oli "on/off" nappula
*aivoton*
Sauna
Mun Ihana Rakas Mussukkani tuli takaisin kotiin 2kk kesälomilta!! 
Nyt on taas joku kenelle purkaa kaikki ilot ja surut eikä se väitä vastaan Ikinä!!
I *sydän* Miukuri
Ihana päivä takana ja Kian neuvolareissu meni kanssa oikeen hyvin, tyttö on kasvannu jo niiiiin paljon
Töihin tienaamaan! Pikkasen kyl väsyttäis, mut uskon et se väsy kyl katoo hetken päästä.. Pääseepä si tänää ajois nukkuun :)
Kaikki alaikäset piristää aina mun työpäivääni, kun ne yrittää tulla ostamaan tupakkaa. Tänään taas tuli yks poika, josta näki jo kaukaa, että ei todellakaan ole täyttänyt sitä "maagista" ikää. Kysyn papereita, poika näyttää mopokorttiaan, josta selviää pojan syntymävuodeksi -91. "Joo, kiitos ja näkemiin". Niitä on aina niin hauska käräytellä 
Hauskin tapaus on kyllä naapurikunnan poika, joka on tullut nyt kahteen otteeseen ostamaan multa tupakkaa. Ilmeisesti tämä poika ei millään tunnista mua (ehkä ihan hyvä niin, koska se ehkä vihaa mua nyt yli kaiken :D), mutta mä kyllä tiedän kuka se on. Ja tiedän myös ettei pojalla ole ikää. Ei meinannut pokka pitää kun kyseinen poika tuli toistamiseen ostamaan tupakkaa multa. Jonotti ihan sika kauan ja mietiskelin jo alusta lähtien päässäni, et voi voi kun se ei nyt millään tajua, että tiedän mm. sen nimen ja iän. Kun vihdoin oli sen vuoro, kysyin papereita ja eihän niitä löytynyt. Sitten tuli huvittavaa aukomista mulle "vitun huora" "vitun ämmä". Haha :D
Kiitti hei oikeesti teille
Näin äsken italialaisen ystäväni, jonka olen tavannut viimeksi
7 vuotta sitten! Ja hänen tyttöystävänsä myös
[q]mayah, 8.9.2006 07:52:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat 
[/q]
Joo! 
Pitkästä aikaa voin tuostakin lauseesta nauttia oikein
I lost my marbles yesterday. :(
No, onneksi vaan kymmenen sadasta ja aion voittaa ne takaisin tänään! Marmorikuulilla pelailu on kivaa.
[q]domi, 17.8.2007 08:11:
Mä olen tyhmä, mut kerro miten marmorikuulilla pelataan. Itelläki on niitä muutama kymmen jossain, mut en ikinä tajunnut niiden pointtia.
[/q]
Pääsääntöisesti näin:
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/marmorikuulia
Tosta puuttuu osa säännöistä. Se on täysin aivotonta toimintaa ja sellaisena hyvin rentouttavaa. Pitäis vaan saada vielä muutama pelaaja lisää - toi kun olis kivempaa esim. neljällä tai viidellä henkilöllä kuin kahdella. Et tervetuloa pelaamaan vaan. Hiekkalaatikolla kohdataan.
pääsen duunihaastatteluun :)
Eilen ostettu jätti tuuletin sängyn viereen on aika luxus
Kävely Kian kanssa ulkona kun oli vain jotenkin niin rento olo ja kuunteli tuulta ja kuinka lehdet sihisee puissa eritavalla, kuin musiikkia 
Ihanaa syksyn merkkejä ilmassa *super**pihkassa*
[q]Jone, 17.8.2007 08:09:
Marmorikuulilla pelailu on kivaa. 
[/q]
Mä olen tyhmä, mut kerro miten marmorikuulilla pelataan. Itelläki on niitä muutama kymmen jossain, mut en ikinä tajunnut niiden pointtia.
Road trip alkaa tunnin ja viidentoista minuutin päästä.
Työnantaja oli ostanu survival-packit meille muutamille työntekijöille:
-burana
-muistitikku
-c-vitamiini
-finrexin
-nenäliinat
-elokuvalippu (vapaavalintainen)
-välipalapatukka
-punakynä
-mynthon
-skumppapullo
Sen lisäx, ku ottaa huomioon, että rakastan työtäni ja on viel perjantai, ni kyl mä aika fiiliksis oon*aplodit*!
Maanantaina pääsee Lappeenrantaan. Tykkään siitä kaupungista ja mulla on ollut sinne ikävä. Muutenkin hauskaa tehdä eka pidempi autoreissu tietyssä seurassa.
Puhdas kämppä, ja Wilman kanssa käyty puhelinkeskustelu. Ihana ystävä mulla siellä kaukana. *Sydän*
tänään on ollut niin hyvä päivä
(ja jos eiliseen esim vertaa ni siihen ei paljoo tartte *tirsk*)
mut niin paljon kaikkii hyvii juttui, et ei voi ku hymyillä
Tänään purjehtimaan!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,002
- 1,003
- 1,004
- 1,005
- 1,006
- ...
- 2,345